Jump to content

PEC Zwolle

Christian.

Recommended Posts

Ik lees net op twitter dat Necid een vierjarig contract kan tekenen. Weet jij misschien wat hier waar van is? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Lijkt me heel sterk dat dit waar is. Sowieso geeft PEC al vrijwel nooit een contract voor 4 jaar en daarbij denk ik niet dat ze de financiële garanties/risico's allemaal willen lopen om Necid vast te leggen voor zo'n lange periode. Als Necid al komt (wat mij totaal niet waarschijnlijk lijkt) dan tekent hij voor 1, max 2 jaar.

Lijkt me heel sterk dat dit waar is. Sowieso geeft PEC al vrijwel nooit een contract voor 4 jaar en daarbij denk ik niet dat ze de financiële garanties/risico's allemaal willen lopen om Necid vast te leggen voor zo'n lange periode. Als Necid al komt (wat mij totaal niet waarschijnlijk lijkt) dan tekent hij voor 1, max 2 jaar.

Misschien wil Nijkamp voor hem een uitzondering maken. Als hij een jaar lang niet geblesseerd is kan hij zo topscoorder worden. Ik denk ook niet dat het financieel haalbaar is als hij ook in Italië kan tekenen voor meer geld.

Misschien wil Nijkamp voor hem een uitzondering maken. Als hij een jaar lang niet geblesseerd is kan hij zo topscoorder worden. Ik denk ook niet dat het financieel haalbaar is als hij ook in Italië kan tekenen voor meer geld.

Mwah, Zwolle zal geen gigantische risico's nemen om één speler vast te leggen. Vergeet niet dat we qua begroting nog steeds 'maar' de 13de of 14de club van Nederland zijn. Daarmee is het niet zo eenvoudig om een Tsjechisch international zomaar vast te leggen en helemaal niet voor zo'n lange periode. En verwacht dus ook niet dat ze zo'n groot risico willen nemen, kijk naar clubs als Roda, NEC en NAC de afgelopen jaren. Zo'n scenario wil je zo veel mogelijk vermijden.

Mwah, Zwolle zal geen gigantische risico's nemen om één speler vast te leggen. Vergeet niet dat we qua begroting nog steeds 'maar' de 13de of 14de club van Nederland zijn. Daarmee is het niet zo eenvoudig om een Tsjechisch international zomaar vast te leggen en helemaal niet voor zo'n lange periode. En verwacht dus ook niet dat ze zo'n groot risico willen nemen, kijk naar clubs als Roda, NEC en NAC de afgelopen jaren. Zo'n scenario wil je zo veel mogelijk vermijden.

Het zou wel fantastisch zijn! Maarja niet echt realischtisch.

Zie zoveel namen voorbij komen. Inderdaad Veldwijk heel vaak, maar ook Vincent Janssen, Cas Peters, Mitchell te Vrede en Nikolaos Karelis. Zal me niks verbazen als er uiteindelijk een onbekende spits uit Duitsland/Tsjechië/Griekenland komt van het niveau Ioannidis :r

Edit:

[twitter]611286642171711488[/twitter]

Voor wat het waard is

Edited by Christian.

Als linksbuiten 23 goals maken is erg knap. Ben benieuwd of zijn eagles verleden hem tegenhoudt hier te tekenen. ;) (denk het niet)

Ik lees nu ook dat Henk Timmer zijn zaakwaarnemer is en volgens mij heeft hij wel wat contacten binnen de club.

En Veldwijk is vandaag in Zwolle gezien.

Edited by pecswollenaer

Peters heeft ze inmiddels ook aardig voor het uitkiezen. Ook buitenlandse clubs. Eagles had ook interesse maar zijn nu natuurlijk kansloos. Hadden eerder moeten toehappen. Zou voor hem persoonlijk Zwolle een goede stap vinden, komt ook tevens uit Oldenzaal dus kan mooi in de buurt blijven.

Lukoki stapt morgen in het vliegtuig naar Bulgarije om met Ludogorets te praten. Hij zal minstens 1 miljoen opleveren. Becker lijkt me een prima vervanger en hopelijk wordt Karagounis een keer fit. Dat geld kan dan mooi gebruikt worden voor een verdediger aangezien Veldwijk al zo goed als zeker komt.

Veldwijk is binnen.

Edited by pecswollenaer