Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Je hebt de eerste wedstrijd niet gezien zo te zien. Hadden thuis 4-0, 5-0 moeten winnen. Dat Arouca was nergens. Zelfs nu niet. Maarja, als je dan zelf ook zo dramatisch slecht gaat spelen... :cab: ;e

Nog slechter nieuws. Ik gok dat je nu met zekerheid kan zeggen dat Bel Hassani weggaat. Atalanta schijnt interesse te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog slechter nieuws. Ik gok dat je nu met zekerheid kan zeggen dat Bel Hassani weggaat. Atalanta schijnt interesse te hebben.

Zou ik jammer vinden. Vind dat echt een geweldige speler voor AZ of Feyenoord. Hebben hem misschien niet nodig, maar denk dat hij het daar echt heel goed zou doen. Is een fijn voetballertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ook die opstelling niet hoor. Breng je Van Mieghem voor Kuwas, die speelde dan ook wel slecht maar kan meer in de kleine ruimte dan Van Mieghem, die het best is op de counter. Buiten die ene actie ook niet gezien, en daar had ie 'm trouwens terug moeten leggen. Breng dan Darri, daar heb je dan veel meer aan. Snap sowieso al niet dat ie niet startte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlandse clubs in Europa nog steeds ongeslagen dit seizoen. #glashalfvol

Volgens mij zelfs al 12 duels.

Overigens heeft Griekenland slechte zaken gedaan vandaag voor de UEFA-ranking. Panathinaikos de enige van vijf ploegen die heeft gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik jammer vinden. Vind dat echt een geweldige speler voor AZ of Feyenoord. Hebben hem misschien niet nodig, maar denk dat hij het daar echt heel goed zou doen. Is een fijn voetballertje.

Helemaal met je eens. Zie hem als Feyenoord fan graag komen. AZ zou voor hem ook een mooie stap zijn. Mooi samen met Woutje. Maar ik hoor vooralsnog weinig van Nederlandse clubs en zijn het vooral buitenlandse (Italiaanse, Turkse) boden.

Snap ook die opstelling niet hoor. Breng je Van Mieghem voor Kuwas, die speelde dan ook wel slecht maar kan meer in de kleine ruimte dan Van Mieghem, die het best is op de counter. Buiten die ene actie ook niet gezien, en daar had ie 'm trouwens terug moeten leggen. Breng dan Darri, daar heb je dan veel meer aan. Snap sowieso al niet dat ie niet startte.

Snap ik ook niet. Darri is, imo, een van de betere voorin bij Heracles. Veel dreiging en een goede actie in huis. Zie hem liever dan Navratil/Van Mieghem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zelfs al 12 duels.

Overigens heeft Griekenland slechte zaken gedaan vandaag voor de UEFA-ranking. Panathinaikos de enige van vijf ploegen die heeft gewonnen.

Griekenland staat twee plekken onder Nederland, dus niet echt een bedreiging. Gaat juist om de landen boven ons (Tsjechië, Zwitserland, Turkije vooral).

En Bel Hassani. Hij of Kuyt op 10 bij Feyenoord, ik zou het wel weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ben je nog serieus ook of niet PJ?

Kuyt leidt Feyenoord naar de Coolsingel met zijn stopwatch hè, kan veel indruk maken op Feyenoorders.

Verklaar je nader? Vies spel of zoiets?

Als ik een ploeg zie die gewoon goed georganiseerd is met sterke counters, hoor je mij niet klagen. Maar deze gasten waren gewoon gigantisch slecht. In Almelo moest het al 3-0/4-0 worden. Hun gebreken compenseren ze met theatraal gedrag (janken om elke aanraking etc.). Daar kan ik heel slecht tegen. Uiteindelijk is het gewoon erg zwak van Heracles dat ze dit niet hebben gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Griekenland staat twee plekken onder Nederland, dus niet echt een bedreiging. Gaat juist om de landen boven ons (Tsjechië, Zwitserland, Turkije vooral).

En Bel Hassani. Hij of Kuyt op 10 bij Feyenoord, ik zou het wel weten.

Die landen hebben helaas wel wat goede resultaten behaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites