Jump to content

Heracles Almelo

Hyllus
 Share

Recommended Posts

Inderdaad. Verwacht wel dat Kuwas vertrekt. Die lijkt mij onhoudbaar. Castro z'n contract loopt af en zie ik ook wel vertrekken. Heb je dus sowieso een nieuwe keeper nodig en een nieuwe rechtsbuiten.

Qua buitenspelers zitten we al niet heel breed, dus daar moet sowieso wat bij. Navratil voldoet niet, Peterson kan nu ineens scoren maar speelde daarvoor ook lang dramatisch en Kuwas zal wel vertrekken. Hebben we alleen Darri nog die nog voldoet, maar die is ook niet heel erg stabiel.

Gladon vertrekt ook, dus een 2e spits is ook nodig. Op het middenveld zit het wel redelijk, maar een creatieve 10 mag er van mij wel bij.

Achterin zit het behalve de keeper wel aardig, zeker nu Baas (vd Berg ook een beetje) voldoen op de back positie.

Misschien dat Frank nog wat pareltjes meeneemt uit Duitsland :*)

• 2 weeks later...

Castro, Baas en Navratil dus weg. Evenals jeugdspelers Huisman, Agbaljan en Fij. Op Baas misschien na, namen die ik wel verwachtte. Kuwas zal zeer waarschijnlijk verkocht worden. Even snel gekeken naar de opstelling van volgend seizoen:

NIEUW

Breukers - Van den Buijs - Pröpper - Hardeveld

Niemeijer - Monteiro - van Ooijen

NIEUW - Vermeij - Peterson

Reserves:

K: Zeinstra

K: Brouwer

VR: Droste

VL: Van Hintum

VC: Wuytens

VC: Van de Berg

MC: Duarte

MC: Osman

MC: Leemhuis

MC: Jakubiak

AML: Darri

S: Erkilinc

Zoals ik in een eerdere post al aangaf, komt er dus sowieso een nieuwe keeper (Wellenreuther?) en een nieuwe rechtsbuiten. Verwacht dat Hardeveld linksback wordt of dat er een nieuwe komt. Centraal achterin zou er iemand bijkunnen, gezien je eigenlijk alleen Wuytens/Van den Buijs als goede reserve hebt. Centraal op het middenveld lijkt het goed te staan. Met Duarte en Osman zit het in de breedte ook wel lekker. Rechtsbuiten moet sowieso versterkt worden. En Gladon vertrekt inderdaad, dus een tweede spits of een nieuwe eerste spits is ook wel een must. Erkilinc speelt alleen bij het tweede mee, dus die voldoet imo niet.

Nog te vroeg eigenlijk om hiernaar te kijken, maar vind dit altijd het leukste aan voetbal. Het gissen naar de opstelling en de aankopen.

Edited by Richarð.

Baas staat de laatste tijd in de basis, dus wel apart dat die optie niet gelicht wordt of is die niet zo goed bezig?

Castro keept degelijk dit seizoen, maar misschien wil hij zelf weer terug naar België?

Edited by FMNOOB

Baas staat de laatste tijd in de basis, dus wel apart dat die optie niet gelicht wordt of is die niet zo goed bezig?

Castro keept degelijk dit seizoen, maar misschien wil hij zelf weer terug naar België?

De nieuwe coach verwacht iets anders van zijn linksback dan dat Baas brengt.

Castro was afgelopen seizoen al rond om terug te gaan naar België, maar dat ging op het laatste moment niet door. Gaat nu lekker terug naar zijn familie.

@Richarð.; ik had Agbaljan nog wel langer verwacht eigenlijk. Nieuwe keeper lijkt me inderdaad.

Peterson, tja. Die scoort de laatste tijd ineens, maar daarvoor was het een drama aan de bal en qua efficiëntie. Moet voorin sowieso wat bij, voor elke positie wel 1 ongeveer.

Erkilinc is gehuurd van die rooien, die gaat ook weer terug als het goed is.

• 3 months later...
  • 2 years later...

ben benieuwd of er de komende transferperiode nog wat bij komt... tot nu toe vrij realistische namen die genoemd worden (zirkzee en kutucu), Van der Water lijkt ook naar Amerika te verkassen... Met Bakis als spits gaat het nog een pittige 2e seizoenshelft worden, missen momenteel veel te veel scorend vermogen.

13 minuten geleden zei Richarð.:

Nieuwe spits is wel nodig. Ben nog geen fan van Bakis (had ik meer van verwacht) en nooit geweest van Szöke.

Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

1 minuut geleden zei van der Water:

Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Bakis wil ik nog niet te snel afschrijven, maar ben er wel bang voor. Szöke komt inderdaad gewoon te kort. Nooit geweten wat ze daarin gezien hebben.

En heb Burgzorg nog weinig in de spits gezien, maar die goal van gisteren was gewoon prima. Zie ik beide eerder genoemde spitsen niet doen.

• 11 months later...
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Die invalbeurt was echt gênant. 

On-ge-lo-ve-lijk inderdaad. Ben zelf Twente supporter, woon in hartje Twente en ken dus ook veel Heracles supporters. Stuk voor stuk vonden ze het genant, ongelovelijk, ordinair, een middelvinger naar het desbetreffende gezin, respectloos, en ga zo maar door.

Edited by Jotew