Richarð. Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 (edited) Hehe. ;c Kip lijkt mij wel een leuke spelers voor een ploegje als Heracles, ja. Doet regelmatig hele aardige dingen bij Almere. Vind ook dat Heracles voor dat soort spelers moeten gaan. De uitblinkers in de Jupiler League. Heeft de laatste jaren toch een paar goede spelers opgeleverd. Bijvoorbeeld Duarte, Bel Hassani (beide Sparta), Dost, Weghorst (beide Emmen), Linssen (VVV) en Plet (Telstar). Voor Heracles goede toevoegingen en voor de spelers zelf ook een goede stap omhoog. Hopen dus dat we zo'n Tissoudali kunnen halen. Zou er perfect bijpassen. Edited May 10, 2016 by Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 Tissoudali wordt de revelatie van volgend seizoen in de Eredivisie, mark my words. Zo ongekend goed die gozer. Denk dat die bij Heracles heel goed past. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 Heerenveen was volgens mij ook al concreet voor Tissoudali, die kan inderdaad makkelijk de Eredivisie aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 Heerenveen was volgens mij ook al concreet voor Tissoudali, die kan inderdaad makkelijk de Eredivisie aan. Groningen zelfs ook, dacht ik. Schijnt zelf voorkeur te hebben voor Heracles, dus ik heb hoop. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 10, 2016 Share Gepost May 10, 2016 Denk ook dat Heracles een uitstekende keuze voor hem zou zijn, toch een aantal technisch vaardige voetballers om hem heen. Daar wordt hij ook alleen maar beter van denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 22, 2016 Share Gepost May 22, 2016 Europees voetbal _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost May 22, 2016 Share Gepost May 22, 2016 Heerlijk! Morgen huldiging :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 22, 2016 Share Gepost May 22, 2016 Proficiat mannen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vuurtjih Gepost May 22, 2016 Share Gepost May 22, 2016 Hoppaa, morgen nog maar verder een feestje bouwen Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Bradley Kuwas schijnt mee Europa in te gaan. Wordt weggehaald bij Excelsior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Ik ben benieuwd of ze ook nog Tissoudali aantrekken. Als dat zo is, lijkt me dat er ook nog een vleugelspeler zal vertrekken aangezien ze met Kuwas en Van Mieghem al twee vleugelspelers hebben aangetrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Van Mieghem zou voor de breedte gehaald zijn toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Daar ga ik wel van uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Oh, dat zal. Bedoelde meer dat ze dan met Kada, Navratil, Darri, Van Mieghem, Kuwas en Tissoudali wel erg breed zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Wat voor Feyenoord als Vilhena daadwerkelijk vertrekt? Weghorst in de belangstelling van AZ, lees ik net op Twitter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Dat lijkt mij een prima oplossing inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Wat voor Feyenoord als Vilhena daadwerkelijk vertrekt? Weghorst in de belangstelling van AZ, lees ik net op Twitter. Denk dat die plek eerder opgevuld gaat worden door Veji/Tapia met Schuurman als backup. Denk niet dat Feyenoord middenvelders gaat aantrekken tenzij er nog een of twee vertrekken. Oh wacht Heracles topic [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Ja let je daar wel een beetje op PJ. Loopt nu echt uit de hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 23, 2016 Share Gepost May 23, 2016 Ik hoop dat Darri op de plek van Bel Hassani komt te spelen, even ervanuitgaand dat IBH vertrekt. Daar mag je vanuit gaan. Z'n optie voor nog een jaar was gelicht, maar dat deden ze, denk ik, zodat 'ie nu niet transfervrij de deur uitloopt. Bruns zal ook wel vertrekken. Kip hadden ze interesse in. Krijg je waarschijnlijk zo'n middenveld; Pelupessy - Kip - ? Zal dus, naast Kip (zal wel komen), nog een middenvelder komen. Of Vujicevic moet fit zijn of Van Ooijen ineens in de basis, maar dat staat 'ie nu ook nooit. Dus die optie lijkt me niet reeël. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 26, 2016 Share Gepost May 26, 2016 Robin Propper :r Neem toch aan dat die voor de breedte komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost May 26, 2016 Share Gepost May 26, 2016 Heeft zijn broer geregeld. Mooie vakantie dat europees voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost May 26, 2016 Share Gepost May 26, 2016 Valt wel te prijzen dat Heracles zich op Nederlandse spelers richt, maar Pröpper lijkt me nou niet bepaald een directe versterking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 26, 2016 Share Gepost May 26, 2016 Voor de breedte toch prima? Volgens mij heeft Heracles maar iets van drie a vier Eredivisiewaardige reserves als ik dat lijstje van Richarð op de vorige pagina zie. In de verdediging zelfs niet één. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost May 27, 2016 Share Gepost May 27, 2016 Centraal achterin zijn de reserves niet bepaald Eredivisiewaardig, nee. Ben zelf overigens wel fan van de aankoop van Pröpper. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts