Bogatyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Door de verwoestende overwinning van @Erwin. en Australië zal deze editie opnieuw gaan plaatsvinden in Sydney. Een overwinning zoals deze hebben we nog nooit gezien en ik wil Erwin dan ook nogmaals feliciteren voor deze ruime overwinning. Verwacht deze keer geen hoogstaande updates zoals onze goede vriend @Grote Ree deed in de jubileumeditie, maar gewoon de strakke tempo-updates die jullie van mij gewoon zijn. Ik zou graag de regels hanteren die jullie van mij gewoon zijn. Ondertussen kunnen jullie nog wel verder discussiëren over hoe of wat jullie alles gaan willen in de toekomstige edities. Kijk AUB wel zeker na of de views op Youtube en Spotify conform de regels zijn, want dat moet ik te vaak corrigeren. Regels: Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Diegene die hier zich niet aan houden, zal ik attent maken op het feit dat hun lied niet mag deelnemen. Deze personen worden verzocht een andere song te nemen. Deelnemers worden ook verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Alle gekozen landen komen in een aparte post. Erwin heeft een vetorecht op een land naar keuze. DEADLINE INSCHRIJVEN: 16 september 2024 23.59u. Mentions (overgenomen van de vorige editie): Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago @Aaron21 2 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Gekozen landen: Canada Verenigde Staten Finland Frankrijk Noorwegen Bangladesh Zweden Argentinië Nederland Maleisië Duitsland Engeland Italië Zwitserland Polen Ierland Japan Jersey Estland België Zambia Griekenland India Zuid-Afrika Schotland Bolivië Australië Denemarken Filipijnen Kenia 10 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Da's een goed tempo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Wie zijn land zal ik eens afpakken? Nee geintje, ik heb nog vrije landen op mijn shortlist staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ik heb genoten van mijn deelname aan de 1e editie maar ben de komende 3,5 week op vakantie en niet in de gelegenheid om de nummers te beoordelen en mijn punten in te zenden. Dus ik sla deze over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Djeezes,ik ben veel te laat met mijn inzending! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Nummer ingezonden, maar ik ben vanaf de 23e een weekje met vakantie, dus geen idee of ik dan de tijd heb om de nummers te beoordelen en inzendingen. Voor die tijd en na 1 oktober wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 september Auteur Share Geplaatst 5 september 12 minuten geleden zei KayDeManaager: Nummer ingezonden, maar ik ben vanaf de 23e een weekje met vakantie, dus geen idee of ik dan de tijd heb om de nummers te beoordelen en inzendingen. Voor die tijd en na 1 oktober wel. Denk dat we daarvoor al kunnen beginnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik ben op vakantie van 17-09 tot 24-09, dus in die tijd kan ik ook niet beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 september Auteur Share Geplaatst 5 september 1 uur geleden zei Platina32: Ik ben op vakantie van 17-09 tot 24-09, dus in die tijd kan ik ook niet beoordelen. Komt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 september Auteur Share Geplaatst 6 september We hebben momenteel 25 inschrijvingen, maar er is nog ruimte! Zou je graag willen deelnemen? Stuur me een privébericht en dan kunnen we snel beginnen! Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago @Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september Auteur Share Geplaatst 7 september We hebben momenteel 26 inschrijvingen. Ik vind de deadline wat aan de lange kant, daarom sluit ik de inschrijvingen morgen al. Zo hebben de mensen die op reis gaan voldoende tijd om te stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Mag hopen dat degene die Japan voor mn neus wegkaapt een goed nummer heeft ingezonden. Heb een mooie vervanger weliswaar gevonden, heel anders dan de meeste van de nummers hier, dus ben benieuwd of het in de smaak valt. Kan alleen maar meevallen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 8 minuten geleden zei Sick Blik: Mag hopen dat degene die Japan voor mn neus wegkaapt een goed nummer heeft ingezonden. Heb een mooie vervanger weliswaar gevonden, heel anders dan de meeste van de nummers hier, dus ben benieuwd of het in de smaak valt. Kan alleen maar meevallen! Hahahs dat weet je hier nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 september Auteur Share Geplaatst 9 september 29 inzendingen! Kunnen we nog aan 30 geraken? @Srangaman al iets gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Ik ga zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 30?! Doe eens even ziek normaal! Wordt een avondvullend programma om dit allemaal te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Is dit een record? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Minimaal 30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september Leuk zeg al die aanmeldingen! Vanavond ga ik waarschijnlijk alles online zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Dat is mooi heb ik morgen wat luisteren tijdens het touren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 6 uur geleden zei Chimpa: Is dit een record? Jup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september (bewerkt) Managers United Worldvision Contest Editie #51 We hebben maar liefst 30 inzendingen uit verschillende uithoeken van de wereld dus dit is altijd leuk voor een organisator, zeker omdat dit nu een recordeditie is. ALLE nummers zijn nagekeken op eerdere deelname en aantal views. HELAAS zijn er twee landen die zich niet aan die regel hebben gehouden. Ik heb besloten om dit voor één kaar te laten gaan, want ik wou vandaag echt alles online zetten! We gaan opnieuw geen uitgebreide intro doen want ik neem aan dat we met z'n allen heel graag weer willen gaan stemmen! Dus zonder verder oponthoud: laat het MU Worldvision#51 beginnen! Mocht er iets fout staan in Spotify of de youtube-lijst, laat het mij dan weten in PM. VEEL LUISTERPLEZIER! Deadline: 24 september 23.59u. Hieronder de inzendingen in alfabetische volgorde: Argentinië: Australië: Bangladesh: België: Bolivië: Canada: Denemarken: Duitsland: Engeland: Estland: Filipijnen: Finland: Frankrijk: Griekenland: Ierland: India: Italië: Japan: Jersey: Kenia: (STAAT NIET OP SPOTIFY - HOU HIER REKENING MEE) Maleisië: Nederland: Noorwegen: Polen: Verenigde Staten: Zambia: Zuid-Afrika: Zweden: Zwitserland: SPOTIFY-LIJST (ZONDER KENIA): Spoiler @KayDeManaager @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark 11 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ik begrijp best dat je snel met het spel wilt beginnen, maar Villagers - Nothing Arrived (211 miljoen streams op Spotify) en Noah Kahan - Dial Drunk (343 miljoen streams én 32,1 miljoen luisteraars per maand) hebben mijn inziens echt niets op dit speelveld te zoeken. Het is niet alsof ze net aan over de gestelde voorwaarden heengaan hé? Kunnen die landen niet een nieuwe plaat indienen? Dat moet toch geen onmogelijke opgave zijn voor landen als Ierland en Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september En Jersey krijgt geen punten, dat is geen land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten