Bogatyr Gepost September 18, 2024 Author Share Gepost September 18, 2024 8 minuten geleden zei aron24: Uhm, tja van deze editie word ik over het algemeen niet erg blij. Paar leuke nummers, maar de overgrote meerderheid kan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in. Ik moet zeggen dat ik 1 nummer wel flinke minpunten heb gegeven, wegens het niet houden aan de restricties. Ik vind het niet erg als je op 3,1 of 3,2 miljoen luisteraars zit. Maar met een band die bijna 5 miljoen streams heeft (met nummers die ook nog eens 300 of 200 miljoen gestreamd zijn), ja, dat vind ik er echt wel zwaar over. Hoeveel streams had dit nummer op Youtube en Spotify? Want dat heb ik niet opgemerkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 20 minuten geleden zei Bogatyr: Hoeveel streams had dit nummer op Youtube en Spotify? Want dat heb ik niet opgemerkt En ook benieuwd welk nummer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 (edited) 21 minuten geleden zei Bogatyr: Hoeveel streams had dit nummer op Youtube en Spotify? Want dat heb ik niet opgemerkt Dit nummer zelf zit onder die streams (zover ik zie), maar de artiest(en) hebben in dit geval andere nummers met zoveel streams. Dat was meer om aan te geven dat deze groep echt te groot is. Edited September 18, 2024 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 Overigens voldoet desbetreffende inzending ook niet aan onderstaande regel: Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Het is uiteraard een spelletje dus laten we niet te moeilijk doen en zeker geen een al gaande editie onderbreken. Maar spelletjes zijn uiteindelijk wel leuker wanneer er een gelijk speelveld is. Laten we volgende editie allemaal weer iets scherper zijn hierop, zowel deelnemers als organisator 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 18, 2024 Author Share Gepost September 18, 2024 Ja Mea Culpa. Ontzettend drukke periode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 Het gaat om het liedje van de VS, die artiest zit op dik 4,5 miljoen per maand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 Is het ergens te zien hoeveel iets op spotify is? Kijk zelf alleen maar naar youtoube. Nee ben niet de VS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Vond dat het slechtste nummer wat ertussen zat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 7 uur geleden zei Djurovski: Is het ergens te zien hoeveel iets op spotify is? Kijk zelf alleen maar naar youtoube. Nee ben niet de VS Klik op de artiest en het getal staat onder de foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Ik luister alles, maar als ik iets echt kut vind, ga ik naar het volgende liedje. Wat ik wel goed vind, luister ik helemaal. Vervolgens gaat die op een eigen playlist die ik na afloop nog eens luister, dan ken ik de punten toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Excuses voor de dubbelpost. Ik heb nu alles 1 keer geluisterd. Vind het echt een heel matige editie. Veel van die matte nietszeggende nummers. Ik verwacht dat de absolute topkwaliteit van mijn pokoe zo nog beter aan het licht komt en ik de beker bij mij op de schouw kan zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Raar hoor, meestal is dat mijn reactie, maar nu dus een keer niet. edit: Ik heb trouwens geen echte uitschieter als nummer 1 deze keer, maar de top-3 stond wel vast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Ligt allemaal heel dicht bij elkaar bij mij. Ziet genoeg tussen wat wel prima is. Maar overal ook wel iets op aan te merken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 21 uur geleden zei Vreven: Excuses voor de dubbelpost. Ik heb nu alles 1 keer geluisterd. Vind het echt een heel matige editie. Veel van die matte nietszeggende nummers. Ik verwacht dat de absolute topkwaliteit van mijn pokoe zo nog beter aan het licht komt en ik de beker bij mij op de schouw kan zetten. Wel een nummertje of 10 die daaraan voldoen ja, maar zaten ook wel wat pareltjes tussen vond ik, uit verrassende hoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 Ik heb er zelf ook schuld aan, maar wat een abominabele editie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 Inderdaad een editie van laag niveau. Maakt mijn kansen wel weer hoger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 Het is ook niet mijn beste inzending, maar goed ja, ik vond mijn vorige inzendingen een stuk beter en die scoorden echt heel slecht, vorige keer zelfs laatst (dacht ik), dus tja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 47 minuten geleden zei Laki: Het is ook niet mijn beste inzending, maar goed ja, ik vond mijn vorige inzendingen een stuk beter en die scoorden echt heel slecht, vorige keer zelfs laatst (dacht ik), dus tja. Dan ben ik benieuwd wat jij inzond. Ik dacht het te weten maar met deze opmerking twijfel ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost September 20, 2024 Share Gepost September 20, 2024 Denk dat.mijn inzending wel beter scoort dan vorige inzending🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 22, 2024 Author Share Gepost September 22, 2024 Ik heb nog maar 14 lijstjes van de 29 deelnemers ontvangen. De deadline is komende dinsdag 23.59u Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 22, 2024 Share Gepost September 22, 2024 Zo, de punten zijn aangeleverd maar het was niet bepaald genieten geblazen. Veel middelmaat en eigenlijk maar drie plaatjes die ik wel leuk vond. De rest van de punten is vooral opvulling. De ondergrens is wel eens verder opgerekt overigens, dus dat deze editie me slecht beviel zit hem hoofdzakelijk in die vele middelmaat. Zelf een risicootje genomen met mijn inzending. Vind het lastig in te schatten hoe hij het gaat doen dus het stemt vooral nieuwsgierig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost September 23, 2024 Share Gepost September 23, 2024 Ik wilde hem vrijdag aanleveren, maar zat toen met een ziek kind. Ben nu de tweede ronde aan het luisteren, als ik dat gedaan heb, krijg je de punten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost September 23, 2024 Share Gepost September 23, 2024 Beter in de breedte dan de voorbije edities, op dat vlak wss de beste van dit jaar voorlopig. Ik heb niet ieder nummer dat ik goed vond punten kunnen geven en dat is de eerste keer dit jaar dat dit gebeurd is. De twaalfpunter is ook een betere dan die van de vorige editie waar ik het gevoel had dat het een zwakke twaalfpunter was, maar goed... ivago deed niet mee Probleem is alleen een beetje dat zoveel op elkaar lijkt en dat het echt moeilijk wordt om de liedjes van elkaar te onderscheiden, en ik heb het gevoel dat er niet echt veel uitschieters naar boven werden, dus wellicht toch een zwakkere tienpunter en achtpunter dan normaal. Op de twaalfpunter na ligt het allemaal dicht bij elkaar voor mij. Ook enkele uitschieters naar beneden, en één in het bijzonder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 24, 2024 Author Share Gepost September 24, 2024 (edited) Ter info: 24/29 lijstjes. Deadline vandaag 23.59u. Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Edited September 24, 2024 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 24, 2024 Share Gepost September 24, 2024 Strafpunten zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts