ReneLeBlanc Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 minuten geleden zei Thierryvane: Is het te laat om mee te doen? Zie dit topic nu pas... @Fantasy Je kan nog steeds, alleen krijg je dan iets minder balletjes in de kokert. Ipv 6/6 nu 4/6 als ik het goed begrijp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Opdracht 3 Deze FM was dat toch wel de Champions League winnen met Vitesse. Het heeft even geduurd. Bloed, (veel) zweet en tranen maar in 2030 was het dan eindelijk raak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Opdracht 3 Ik speel niet vaak met de absolute topclubs, maar na deze wedstrijd kon ik spreken van een geslaagde rebuild Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 17 minuten geleden zei Kelvin: Opdracht 3 Ik speel niet vaak met de absolute topclubs, maar na deze wedstrijd kon ik spreken van een geslaagde rebuild Nu het plaatje nog rebuilden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Opdracht 3 Een van de meest recente prestaties die mij binnenschiet is de Champions League winst in 2032 met SV Lichtenberg. Ik was met een LLM game bezig in Duitsland en in de zomer 2020 kon ik beginnen bij Lichtenberg, destijds net gedegradeerd naar het vijfde niveau. Direct kampioen geworden en na drie jaar aanklooien op het vierde niveau ging het daarna heel snel. In 2024 gepromoveerd naar de 3. Liga, vervolgens in 2025 direct gepromoveerd naar de 2. Bundesliga, om in 2027 definitief te promoveren naar de Bundesliga. Door de snelle groei kwam de club in de tussentijd in Zweedse handen en mede dankzij dit geld konden we een nieuw stadion bouwen en binnen vijf jaar doorgroeien naar de top van Europa. Zonde dat ik trouwens opdracht 2 heb gemist, anders had ik good old Teddy Thierry van stal kunnen halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Toch wel een van de meeste recente prestaties met Hansa Rostock. Als 2. Bundesliga ploeg 'even' de DFB Pokal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Mijn Liechtenstein Challenge heeft toch nog altijd de meeste indruk gemaakt en dan is natuurlijk de wedstrijd waarin je het WK wint zeker de moeite waard om nogmaals te posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Helaas heb ik geen screentje meer met de uitslag (18-0), maar dit was mijn grootste zege ooit in een Europese wedstrijd. Ja het is inderdaad niet de beste tegenstander, maar zelf had ik nou ook niet direct een sterrenteam tot mn beschikking. Ooit hoop ik het nog te verbeteren, maar dat zal lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september De eerste titel met paris fc blijft een bijzondere. Helemaal als hij tegen de grote broer wordt veilig gesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september Opdracht 4 Als tegenhanger van de opdracht van gisteren: Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over de situatie/stand op dat moment, je ploeg en de tegenstander. Deadline: 3 september 2024, 23.59 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Mijn laatste wedstrijd die ik verloor was tegen AS Roma. Ik ben de manager van Bologna en we zitten in 2027. Ik ben in een titelstrijd met Internationale en AC Milan. Internationale staat eerste met 57 punten, AC Milan staat nu tweede met 46 punten en wij (Bologna) staan derde met 44 punten. Deze nederlaag kost voor mij nu de tweede plaats. Bij winst hadden wij 47 punten gehad. Ik zit in januari en er kan dus nog van alles gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Mijn laatste wedstrijd verloor ik van Aston Villa. Een wedstrijd in het begin van seizoen 2042/2043. Een drukke periode met o.a. de start van de competitie, UEFA Supercup en de eerste Champions League wedstrijden. Dan moet je weleens wat spelers rust gunnen. De gerouleerde samenstelling kwam helaas niet voorbij Villa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ik moest even zoeken in welke game ik het laatst nog echt actief was. FC Twente dus. Journeyman game waarbij we in de competitiefase van de Champions League op de broek kregen van de sterrenesemble uit Parijs. Heel weinig te vertellen, wel een leuke game overigens verder na rondzwervingen bij BSK Bijelo Brdo, Rijeka, Brondby en uiteindelijk FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 196 dagen geleden. Gelukkig wonnen we de heenwedstrijd met 6-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september B team opstellen en in een of andere Engelse cup hielp niet ee naar succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Dan moet dan toch deze zijn denk ik: Zo hoopvol aan de start, zo teleurgesteld aan het eind, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Een wedstrijd die ik moest verliezen om Roda nog een kans te geven ons in te halen op de ranglijst, om zo te voorkomen dat wij (Den Bosch) promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Laatste keer verlies was met een eigen club op amateurniveau van het grote Manchester City in de FA Cup. Of wel, gewoon een wedstrijd tegen Goliath. Meer context is hier te vinden: https://manutd.nl/forum/topic/58650-fm-24sign-up-the-second-changers-fc-mu/page/5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september We verloren de heenwedstrijd tegen PSG, meteen een klepper in de Round of 16 van de Cl. Gelukkig konden we de nederlaag uitwissen in de terugwedstrijd, en wonnen we uiteindelijk ook de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Een reeks van 16 ongeslagen wedstrijden naar de kloten tegen een oppermachtige landskampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Opdracht 4 De reden van het verlies? Ik had een screenshot nodig voor één of andere opdracht. Mooie tactiek, 10 keepers op het veld en Forbs op goal. Werd wel nerveus toen het nog maar 0-23 stond in de rust, dus de selectie wat complimenten gegeven voor het goede veldspel en zie het eindresultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei FMNOOB: Opdracht 4 De reden van het verlies? Ik had een screenshot nodig voor één of andere opdracht. Mooie tactiek, 10 keepers op het veld en Forbs op goal. Werd wel nerveus toen het nog maar 0-23 stond in de rust, dus de selectie wat complimenten gegeven voor het goede veldspel en zie het eindresultaat! 50-0 winnen en dan is je keeper man of the match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Verliezen op penalties geldt toch ook wel als verliezen? De CL finale werd namelijk op penalties verloren tegen AC Milan. Hierdoor helaas geen 3e CL titel op rij. Voor als verliezen op penalties niet telt, hier een echte wedstrijd die ik verloren heb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ik kreeg flashbacks naar een WK-finale waarin in precies die minuut gescoord werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Opdracht 4 Mijn laatste nederlaag was met Ingolstadt (seizoen 2031/32) tegen Dortmund in de Duitse Super Cup. Lelijk en onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten