Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

WIN FOOTBALL MANAGER 2025

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Opdracht 3

image.thumb.png.31042fdaa336988d2fbcda6af5e6a37c.png

Een van de meest recente prestaties die mij binnenschiet is de Champions League winst in 2032 met SV Lichtenberg. Ik was met een LLM game bezig in Duitsland en in de zomer 2020 kon ik beginnen bij Lichtenberg, destijds net gedegradeerd naar het vijfde niveau. Direct kampioen geworden en na drie jaar aanklooien op het vierde niveau ging het daarna heel snel. In 2024 gepromoveerd naar de 3. Liga, vervolgens in 2025 direct gepromoveerd naar de 2. Bundesliga, om in 2027 definitief te promoveren naar de Bundesliga. Door de snelle groei kwam de club in de tussentijd in Zweedse handen en mede dankzij dit geld konden we een nieuw stadion bouwen en binnen vijf jaar doorgroeien naar de top van Europa. 

Zonde dat ik trouwens opdracht 2 heb gemist, anders had ik good old Teddy Thierry van stal kunnen halen (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

youngboys.png.3cd148f62ebaf8f6d658c56b65780f4f.png

Helaas heb ik geen screentje meer met de uitslag (18-0), maar dit was mijn grootste zege ooit in een Europese wedstrijd. Ja het is inderdaad niet de beste tegenstander, maar zelf had ik nou ook niet direct een sterrenteam tot mn beschikking. Ooit hoop ik het nog te verbeteren, maar dat zal lastig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opdracht 4

Als tegenhanger van de opdracht van gisteren: Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over de situatie/stand op dat moment, je ploeg en de tegenstander.

Deadline: 3 september 2024, 23.59 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laatste wedstrijd die ik verloor was tegen AS Roma. Ik ben de manager van Bologna en we zitten in 2027. Ik ben in een titelstrijd met Internationale en AC Milan. Internationale staat eerste met 57 punten, AC Milan staat nu tweede met 46 punten en wij (Bologna) staan derde met 44 punten. Deze nederlaag kost voor mij nu de tweede plaats. Bij winst hadden wij 47 punten gehad. Ik zit in januari en er kan dus nog van alles gebeuren.

66d696bb25985-verlorenwedstrijd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laatste wedstrijd verloor ik van Aston Villa. Een wedstrijd in het begin van seizoen 2042/2043. Een drukke periode met o.a. de start van de competitie, UEFA Supercup en de eerste Champions League wedstrijden. Dan moet je weleens wat spelers rust gunnen. De gerouleerde samenstelling kwam helaas niet voorbij Villa. 

Arsenal-Villalossgame.png.3ec7f0abd78139292fdeadb1c7577b49.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.aeeca611effc2ee03723919b563c99dc.png

Ik moest even zoeken in welke game ik het laatst nog echt actief was. FC Twente dus. Journeyman game waarbij we in de competitiefase van de Champions League op de broek kregen van de sterrenesemble uit Parijs. Heel weinig te vertellen, wel een leuke game overigens verder na rondzwervingen bij BSK Bijelo Brdo, Rijeka, Brondby en uiteindelijk FC Twente. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FMNOOB_Inbox-66.thumb.png.9905d694d83200acf6bafa4f19d806f0.png

Opdracht 4

De reden van het verlies? Ik had een screenshot nodig voor één of andere opdracht. Mooie tactiek, 10 keepers op het veld en Forbs op goal. Werd wel nerveus toen het nog maar 0-23 stond in de rust, dus de selectie wat complimenten gegeven voor het goede veldspel en zie het eindresultaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FMNOOB:

FMNOOB_Inbox-66.thumb.png.9905d694d83200acf6bafa4f19d806f0.png

Opdracht 4

De reden van het verlies? Ik had een screenshot nodig voor één of andere opdracht. Mooie tactiek, 10 keepers op het veld en Forbs op goal. Werd wel nerveus toen het nog maar 0-23 stond in de rust, dus de selectie wat complimenten gegeven voor het goede veldspel en zie het eindresultaat!

50-0 winnen en dan is je keeper man of the match. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verliezen op penalties geldt toch ook wel als verliezen?

image.thumb.png.7964b1061ea5b9724b986684756a6d01.png

De CL finale werd namelijk op penalties verloren tegen AC Milan. Hierdoor helaas geen 3e CL titel op rij. 

Voor als verliezen op penalties niet telt, hier een echte wedstrijd die ik verloren heb:

image.thumb.png.2c5e5febf86f82a1bef31bc95ed491c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites