Vreven Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Oei, valt dit even tegen. De rode lantaarn is weer in mijn bezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Dank voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Sprokkelend... Dank voor de puntjes @Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Was Grote Ree maar niet begonnen over een puntenrecord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Dank voor 8 nodige puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus Auteur Share Geplaatst 22 augustus Stemronde 16/28: Letland Van onze met Italië deelnemende debutant schakelen we moeiteloos door naar een andere onervaren scout. Van een debutant mogen we hier echter niet spreken, daar michael16 in een ver, heel ver verleden al eens heeft meegedaan. Dat was in 2017, waar hij net vijf punten tekort kwam voor een podiumplek. Nu, zeven jaar later, gaat michael16 het opnieuw proberen, ditmaal met Letland. De Letten begeven zich in een zeer brede middenmoot, met uitzicht op de subtop. Het gat naar het podium is met achttien punten alleszins te overzien. Dan moeten de Letten uiteraard wel oppassen dat zij niet te scheutig met de punten zijn naar de landen boven hen. De stemmen van Letland Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Je gaat je met deze score toch afvragen of @Erwin. de magische formule gevonden heeft om de wedstrijd op 1 been te winnen. Ik ben speciaal nog even gaan luisteren, en hoor vooral een Coldplay/Killers/been there done that derivaat. Zou het echt zo makkelijk zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Het linkerrijtje in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Met nog 12 stemrondes te gaan eindig ik wel in het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) 45 minuten geleden zei ivago: Je gaat je met deze score toch afvragen of @Erwin. de magische formule gevonden heeft om de wedstrijd op 1 been te winnen. Ik ben speciaal nog even gaan luisteren, en hoor vooral een Coldplay/Killers/been there done that derivaat. Zou het echt zo makkelijk zijn? Ik ben om eerlijk te zijn zelf ook een beetje verbaasd, maar ik klaag niet Je zei zelf btw eerder dat je mij in de top 3 gezet zou hebben 22 augustus bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 3 erbij is niet slecht, maar zie toch wat concurrenten naderen voor die 2e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) De rest kunnen we op papier gaan afdoen . Direct door naar de kantine met z'n allen. 23 augustus bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Ik had hier op meer dan één schamel puntje gehoopt. Van je buren moet je het maar hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Dank voor de zes puntjes! Ben benieuwd wat voor venijn er nog in de staart gaat zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus Stemronde 17/28: Litouwen We maken ons op voor de kortste reisafstand van deze editie en gaan op de fiets naar Vilnius toe. Daar komen we meervoudig organisator Bogatyr tegen. Het had overigens niet veel gescheeld of Litouwen had deze editie niet eens meegedaan. Niet omdat onze lieftallige zuiderbuur laks was met zijn puntentoekenning - integendeel, hij was de allereerste die zijn punten toezond - maar omdat hij oorspronkelijk Malta op het oog had. Toen hij echter zag dat zowel Estland als Letland al deel zouden nemen, wilde hij graag het trio aan Baltische Staten completeren. Verwacht overigens niet dat Bogatyr trouw zal zweren aan de Litouwers, dat heeft hij immers bij de andere landen waarmee hij in het verleden deelnam ook niet gedaan. In plaats daarvan hopt hij van land naar land en niet zonder succes overigens. Deze succesvolle scout heeft immers een winstpercentage van 18% aan zijn kont hangen en wist in negen van zijn elf deelnames een top 10-notering achter zijn naam te zetten. Het maakt dat verscheidene landen reeds een hengeltje bij hem hebben uitgegooid in de hoop hem te verleiden om in editie 51 samen succesvol te zijn. Monogaam is Bogatyr overigens ook allesbehalve in zijn stemgedrag. In zijn elf deelnames gingen zijn twaalfpunters naar, jawel, elf verschillende scouts. Op wie heeft onze hartenjager in deze jubileumeditie zijn twaalfpuntspijl gericht? De stemmen van Litouwen Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Verrek, weer eens wat punten Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Ik had wel verwacht dat mijn inzending wat buiten de gebruikelijke smaak lag, maar dat het zo dramatisch zou verlopen had ik niet zien aankomen... xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus @Bogatyr Kusje op een plek naar keuze. 12 punten!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Gaan gewoon de top 5 in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Toch iets! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus Stemronde 18/28: Mexico We kloppen andermaal aan bij een meervoudig organisator, dit keer is dat 007mark. Hij is overigens ook een oudgediende en deed in de allereerste editie al mee. Hij heeft de zoete smaak van de overwinning al drie keer mogen proeven, maar heeft ook een abonnement op het brons. Met vijf derde plaatsen heeft hij overigens niet het record te pakken, dat staat met liefst zeven stuks op naam van bas2204. Nu zou er deze editie best een nieuwe bronzen plak bij kunnen komen voor 007mark, al zal hij zelf ongetwijfeld liever mikken op het zilver. Qua stemgedrag valt bij 007mark op dat hij liefst vijf keer de volle buit slingerde in de richting van Chimpa. Die lokroep werd, helaas voor Mark, echter maar twee keer beantwoord. Deze editie was daar weliswaar een goedmakertje van acht punten, maar of Mark daar genoegen meeneemt, dat is maar de vraag. Stromen er punten richting de Esten en gaat deze scout zichzelf in de vingers snijden door zijn concurrenten voor het podium in het zadel te helpen? Vragen, vragen en nog eens vragen. De stemmen van Mexico Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) Dat is een niet alledaagse stemronde. Geen van de landen bovenin die punten krijgt EDIT: Ah en nog een stemronde. Die heeft er wel verstand van zeg. Lekker in de vingers gesneden, maar dat wist ik al. 23 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten