Titan Geplaatst 9 november 2023 Auteur Share Geplaatst 9 november 2023 ’t kon slechter Doorheen het hele Nedersaksische taalgebied wordt deze uitspraak gebruikt wanneer iets alleraardigst ging. Hier, bij ons, is het glas altijd halfvol. In de vorige update zagen we dat het inderdaad een stuk slechter kon voor de manschappen van Bennie Jolink. Maar, en dan gebruiken we even een gewoon Nederlands spreekwoord, je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Lukte het de Achterhoekers om in het eerste seizoen onder het nieuwe regime de KKD-beer te vangen? Winterse transfers “Als er zich buitenkansjes voordoen, dan gaan we ervoor.” Dit waren niet de woorden van Jolink – hij maakte zich vooral druk dat de nieuwste speler geen dialect sprak – maar van TD Peter Bijvelds. Dat Petertje na dit seizoen een nieuwe baan mag gaan zoeken, weet hij nog niet, dus Bennie laat hem maar lekker lullen. De buitenkans waar het over ging, was Jasper Dahlhaus. De linkervleugelverdediger annex vleugelaanvaller ging de laatste zes maanden van zijn contract in, iets wat meerdere clubs was opgevallen. In plaats van de concurrentie aan te gaan, werd er een bod uitgebracht van €350.000,- dat via bonussen op kan lopen tot €525.000,-. Een aardig bedrag voor een speler met een aflopend contract, maar het risico was te groot om een talentvolle Achterhoeker naar een andere club te zien vertrekken. En dan heb je ‘m nog lang niet terug. Uitgaande transfers waren er trouwens ook. Hozam Osman en Ezra van der Heiden wilden graag meer spelen en hun wens mocht uitkomen via een verhuurtermijn bij respectievelijk Union Namur en Royal Francs Borains. Daarom had ik dus de Eerste Nationale ingeladen. Van der Heiden gaat als geboren Doetinchemmer sowieso ingezet worden volgend seizoen, terwijl Osman met zijn Syrische achtergrond een interessante speler voor de Poképlayerchallenge is. Ook Huseyin Dogan vertrok. Voor €20.000,- gaat hij terug naar Turkijke, naar Manisa FK om precies te zijn. Blij om van deze overbodige speler af te zijn. Tot slot namen we ook (tijdelijk) afscheid van Mimoun Mahi. Western Sydney Wanderers neemt zijn stevige salaris over en geeft ons ook nog bijna een ton aan onkostenvergoeding. Mocht het allemaal bevallen, mag hij voor een half miljoen overgenomen worden. Keuken Kampioen Divisie Met Dahlhaus als vervanger van Büttner (hij begint duidelijk ouder te worden) werd het tweede gedeelte van het seizoen afgetrapt. Twee moeilijke uitwedstrijden werden direct gewonnen, wat de opmaat bleek te zijn voor een verder voortreffelijk verloop van de competitie. Af en toe kwamen we goed weg. Zo hadden we tegen NAC, Cambuur en Groningen geen punt(en) verdiend, maar daar maalt niemand in de Achterhoek om. In de vorige update besprak ik de opvallende statistiek van doelpunten die gemaakt werden door zelf-opgeleide spelers. In het tweede gedeelte van de competitie werden zes goals gemaakt door een speler die niet uit de eigen opleiding afkomstig was, wat het totaal op zeven brengt over een geheel seizoen. Dat betekent dat de overige 77 treffers wél door jongens van de club werden gemaakt. Maar liefst 91%, een prestatie waar ik ontzettend trots op ben. Wanneer ik de bekergoals erbij optel, wordt het percentage gehandhaafd; keurig. Spoiler Daar waar Devin Haen halverwege nog de topscoorderslijst aanvoerde, moet hij aan het einde van de rit genoegen nemen met een tweede plaats. De scoringsdrift in Den Haag was groot; zowel Veerman als Barasi wisten er meer te maken dan ons goudhaantje. Basar Önal hield zijn positie als assistkoning daarentegen wel vast, negentien keer was hij de aangever. Het leverde hem niet alleen de titel voor talent van het jaar op, maar ook die voor beste speler van het jaar. Vanuit Saoedi-Arabië is er veel interesse in hem. Önal zou zelf graag de stap maken. Met hem is een minimaal bedrag van acht miljoen euro overeengekomen. Ik hoop dat de interesse binnenkort verdwijnt, zodat ik zijn contract kan gaan verlengen. Dat loopt namelijk na het volgende seizoen af… Uit (in) het bekertoernooi Ons verzetje in de beker ging trouwens ook nog door. Voor de derde keer op rij speelden we een uitwedstrijd in dit toernooi. MVV kon echter het thuisvoordeel niet benutten en via een mooie treffer van Haen bekerden we eenvoudig verder. Ook in de kwartfinale moesten we weer op reis, nu naar Almere, de nummer negen van de Eredivisie. Het werd een knotsgek duel met kansen over en weer. Het slotwoord was aan Önal; hij stelde de eindstand op 4-5. Halve finale! Jup, weer een uitwedstrijd. Aartsrivaal Vitesse werd de tegenstander. Charles Kaboré was zo vriendelijk om al in de elfde minuut een poging te wagen om Devin Haen door midden te zagen, wat hij met een directe rode kaart moest bekopen. We lieten ons niet uit de tent lokken, lieten de bal het werk doen en Vitesse moe worden. In de verlenging sloegen we toe, mede door een pikante treffer van oud-Vitessenaar Büttner. De bekerfinale speel je altijd uit, tenzij je met Feyenoord speelt. Goh, laat dat nou net de ploeg zijn die we troffen in de finale. Een dubbele uitwedstrijd noemen we zoiets. Hoewel de stand anders doet vermoeden, hadden we bitter weinig in te brengen. De strafschop waarmee Fortes de score opende was zelfs onze enige doelpoging. Het was een mooie rit, maar de eindzege verdienden we zeker niet. @MNie: als je zo begint, hoor je het ook af te ronden. Gelukkig gebeurde dat ook. @19CH98: dat van de doelpuntenmakers uit eigen jeugd (niet allemaal Achterhoekers, trouwens) is een mooi gegeven. Vooraf had ik er niet bij stilgestaan, maar op den duur ging het opvallen. Het bekertoernooi duurde net een ronde te lang! @ElMarcos: je kunt de concurrentie beter meteen duidelijk maken dat er niet veel te halen valt, hehe. @De Raam: ik had verwacht iets meer punten te laten liggen, maar ik kan niet ontkennen dat ik verwachtte mee te strijden om de titel. Met name de aanstormende talenten in combinatie met ervaring is een goede en betrouwbare mix. @Tim Windt: we trokken het nog rustig even door! Het begin was er, dus dan hoor je het ook af te maken. @Marius: haha, dat gaat het ook. Er zit nog wel een 'klein' verschil tussen FC Emmen-thuis of Real Madrid-uit . Het was in ieder geval een plezierig seizoen! @FMNOOB: dat valt niet te ontkennen. @chrisje1993 @Badmuts @Djurovski @askat73 @MuseMouse @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Urbeto @neva @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz Liever geen tag bij elke update? Let me know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Zonde van de finale zeg! Maar wat een ontzettend knap seizoen met al die jeugd. Je gaat oerendhard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 De KKD kun je al verlaten en een mooie bekercampagne achter de rug. Hopelijk kun je wat versterken voor het eredivisieseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Jammer van de finale maar zeker boven verwachting gepresteerd, heel knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Mooi om te zien dat ADO Den Haag promoveert! En natuurlijk gefeliciteerd met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Een heel sterk eerste seizoen waar je als kers op de taart bijna de beker wist te winnen, dit zat er helaas net niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Wat een seizoen! De transfer van Dahlhaus gaf je wellicht al een mentale boost, maar de ganse tweede competitiehelft was natuurlijk niets mis. Je tikte zelfs bijna de 100 punten aan! Daarnaast leg je dan ook nog eens een geweldig bekerparcours af. De finale verliezen is natuurlijk altijd zonde, maar trots mag hier zeker overheersen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Een zeer sterk seizoen hoor. Voor jou en de Graafschap dan. Benieuwd wat je in de eredivisie kan presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Dahlhaus erbij is een hele verstandige keuze. Ondertussen heb je een geweldig seizoen gedraaid, ben zeer benieuwd wat je na de zomerstop kan in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
askat73 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Mooi op de trekker naar de kuip. Wel jammer van de verloren finale. Ik speel zelf nog steeds FM22, maar volgens mij zitten de gebroeders Rots van Twente ook in het spel, deze komen ook allebei uit de Achterhoek (groenlo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 ’t gruune, gruune grès van thuus Dat we het eerste seizoen gelijk met overmacht promoveerden en de bekerfinale haalden is allemaal leuk, maar het zegt op dit moment vrij weinig over de kansen voor de komende jaren. In mijn optiek is het eerste jaar het makkelijkste in deze challenge, omdat je nog met spelers kunt spelen die na verloop van tijd verdwijnen. Fortes is bijvoorbeeld zo’n gewaardeerde kracht, maar vanwege zijn leeftijd moet ik toch gaan doorselecteren. En vind dan maar eens een gelijkwaardige Achterhoeker terug. In deze update bespreek ik onder meer welke spelers zich lieten verleiden om terug te keren naar dat groene gras van het moederland. Voor alle duidelijkheid, dat was geen metafoor voor marihuana. De voortgang op alle uitdagingen Voordat ik naar het spelersmateriaal kijk, een snelle blik op hoe we ervoor staan wat betreft alle doelstellingen die aan het begin van de game zijn genoteerd. De regionalist challenge verloopt vanaf het begin volgens de regels, daar ga ik nu niet verder op in. Het doel is om de Champions League te winnen, dus op dat gebied blijven we nog een hele tijd stil. De rest is wel aardig om te bespreken: Minstens honderd Achterhoekers hebben tien wedstrijden of meer voor De Graafschap gespeeld gedurende deze game. Na één seizoen zitten we aan twaalf spelers met meer dan tien potjes in de benen. Phillip Brittijn is de koploper, op de voet gevolgd door Devin Haen en Nic Hartgers, de verrassing van dit jaar. Ondertussen zitten Van der Heijden en Grotenhuis op het vinkentouw om tot dit selecte gezelschap toe te treden. Er wordt gedurende de game voor minstens honderd miljoen euro aan transferinkomsten gegenereerd door de verkoop van Achterhoekse spelers. Er is weliswaar wel het een en ander verkocht – daarover zo meteen meer – maar Achterhoekers hebben de club nog niet verlaten. Minstens drie geboren Achterhoekers schoppen het tot het Nederlands elftal. Onbegrijpelijk dat Koeman Brittijn en Haen blijft passeren. Nee joh, dit gaat nog een hele tijd duren. Poképlayerchallenge. Hier heb ik, ondanks de beperkingen, toch al mooi zes landen af weten te strepen: Nederland (goh), Turkijke (Önal), Kaapverdië (Fortes), Brazilië (Hillen), Canada (Colyn) en Irak (Hassan). Uiteraard beschikten al die spelers over een dubbele nationaliteit. Alliteratiechallenge. Tot dusver nog geen speler ingezet die aan de voorwaarden voldoet. Transfers – zij die uitgezwaaid werden Het was rustig aan Doetinchemse zijde, waar men vier spelers zag vertrekken, waarvan twee definitief. Mimoun Mahi – afgelopen halfjaar uitgeleend in Australië – vertrok voor €700.000,- naar RKC Waalwijk, waarmee we direct van onze grootverdiener waren verlost. Ook Jeffry Fortes vertrok; hij mag voor €140.000,- verder gaan aftakelen in Brest. Sam Bisselink en Sofian Daif werden verhuurd aan respectievelijk Dender en Union Namur. Transfers – de Achterhoekers die kwamen Waar kansen liggen, moet je ze pakken. Zo eenvoudig als het klinkt, zo eenvoudig moet ik ook blijven denken in deze game. Het lukte om vijf spelers naar de Vijverberg te halen. Drie van hen kenden een verleden bij De Graafschap. Milan Hilderink lag een jaar lekker te genieten in de Spaanse zon. Met een bruine kop keert hij terug van Ciudad Real. Bij NEC stond Bart Straalman in de etalage. De verdediger speelde ooit nog twee seizoenen Eredivisievoetbal voor de Superboeren en kende daarna avonturen in Noorwegen en Frankrijk. We betaalden €160.000,- voor hem. Ook Hidde Jurjus is een oude bekende. De laatste periode werd hij verguist om zijn trage balbehandeling, zijn weifelende optredens en zijn vermogen om bij hoge ballen nog tien centimeter kleiner te lijken, maar in FM is het allemaal nog wel wat. FC Groningen liet hem voor €350.000,- vertrekken. De twee andere spelers hebben geen verleden in Doetinchem. Althans, niet in het blauwwit van De Graafschap. Boyd Lucassen mag dan wel geboren zijn in de officieuze hoofdstad van de Achterhoek, zijn jeugdopleiding genoot hij in Arnhem. Via Go Ahead – nog een soort van rivaal – en NAC Breda komt hij eindelijk thuis. Hiermee hebben we de vervanger van Fortes binnen. Bij FC Twente konden we een jonge speler huren: Sander Sybrandy, een vleugelspeler uit Zutphen. Op dit moment vooral interessant vanwege zijn Achterhoekerschap en zijn initialen. Een SS’er is altijd welkom in de alliteratiechallenge. Kan dat hele verhaal niet gewoon in een overzichtelijk schema? Jawel hoor, hierbij de selectie voor dit seizoen. Warmdraaien Dan sluiten we dit verhaal voor nu af met een samenvatting van de voorbereiding. De opbouw en intensiteit ervan is me vorig jaar bevallen. De training begon dus weer met veel fysieke inspanning en dan ook nog volle bak tegen wat amateurteams. Ook kregen de jeugdspelers weer volop kansen. Het niveau van de tegenstand heb ik telkens iets op laten lopen met een ultieme krachtmeting met Brighton als afrondende thuiswedstrijd. João Pedro maakte diep in de blessuretijd de winnende treffer. Laat de Eredivisie maar beginnen! @neva: de finale was een onmogelijke opgave, zeker toen mijn voorgenomen tactiek niet werkte. En dan bedoel ik: computer said no, FM said bye . @FMNOOB: ik probeer het elftal elk jaar te versterken. Als ik nu kijk, zijn er al meer spelers genegen naar De Graafschap te komen, maar daar heb ik het geld (nog) niet voor. @De Raam: een beetje geluk met de lotingen en het wedstrijdverloop (o.a. die vroege rode kaart bij Vitesse) speelden mee. De finale was een mooie bonus! @MNie: ADO was denk ik de beste ploeg. Met name het koppel Barasi-Veerman was niet te houden. Jammer dat ze het in de Eredivisie zonder die twee moeten doen; ik verwacht een zwaar seizoen. @Tim Windt: prijzen winnen is op dit moment nog niet belangrijk, maar het geeft wel een lekker gevoel om zo ver te kunnen komen. @Marius: Dahlhaus was absoluut nodig op linksback. Büttner was een leuke speler, maar met zijn player attributes is het een kamikazepiloot die je meer punten gaat kosten dan opleveren. De trost overheerst, absoluut! @Djurovski: FC Groningen leek er wat troosteloos bij te staan op de ranglijst, haha. Toch schopten ze het tot de finale van de play-offs. Thuis 1-0 winnen van Go Ahead, in Deventer met 2-0 eraf. @19CH98: Dahlhaus was zeer welkom, met Büttner win de je oorlog niet meer, al denkt hij zelf van wel. We gaan ons nu richten op handhaving (en misschien iets beter, haha). @askat73: een keer op de trekker richting het westen zonder te protesteren, het kan wel . Klopt, Daan en Mats komen uit Groenlo en staan zeker op mijn shortlist. Maar ja, dan moet je eerst wat geld hebben of wachten tot hun contract afloopt. Die van Daan loopt na dit jaar af en Mats Rots zit nog als toptalent in de jeugd van Twente/Heracles. Geduld is een schone zaak. @ElMarcos @chrisje1993 @Badmuts @MuseMouse @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Urbeto @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz Liever geen tag bij elke update? Let me know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Heerlijke update. Laat deze maar elk seizoen terug komen. Al m'n complimenten ook voor die excel file maar de analyse leest voor mij nog lekkerder weg. Qua transfers lijk je ook meteen goede zaken te doen. Die laatste twee potjes tijdens de oefenperiode doen bovendien ook meteen het beste vermoeden voor het nieuwe seizoen. Als promovendus kan je wellicht zonder al te veel verwachtingen het seizoen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Toch een paar lokale jongens kunnen vinden voor het komende seizoen. Het aantal spelers met een achtergrond uit De Achterhoek groeit, maar de vraag is of je hiermee in de Eredivisie weet te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Prima selectie weer hoor. Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Mooie inhoudelijke update, zo op het eerste oog goede transfers en mooi dat hier achterhoekers bij zaten. De voorbereiding is een voorbode voor een goed seizoen. Ook al zegt zo'n voorbereiding weinig tot niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Allereerst complimenten voor de mooie update, je maakt een mooie weergave van waar je op dit moment staat met betrekking tot de doelstellingen. Ondertussen blink je ook in het FM gedeelte uit met goede transfers en prima resultaten in de voorbereiding. Hopelijk kan je dit vasthouden wanneer het echte werk gaat beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Vriendendienstje van Groningen. Italianen mochten er 500 k voor betalen. Hopelijk presteert Jurjus bij jou beter. Verder leuke aankopen en de oefencampagne is al een succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Wi-j komt altied weer terug! Hoe slecht het ook gaat, hoe hard er ook om ons gelachen wordt, één ding weet elke Superboer: we keren altijd weer terug. Dat rotsvaste vertrouwen in een goede afloop, soms zelfs tegen beter weten in, drijft de fans elke keer weer naar de Vijverberg. Telkens weer de hoop op een wonder, op een wedstrijd vol passie en beleving. Promoties hebben ze vaak zat meegemaakt, degradaties net zo vaak. Nu zijn ze weer terug en het vertrouwen is groter dan ooit. ‘Met Bennie bunt wi-j veur niemand bange!’ liet een man van middelbare leeftijd noteren toen hem werd gevraagd naar de kansen van de eerste thuiswedstrijd sinds de terugkeer in de Eredivisie. Dat het vertrouwen aanwezig was, had veel te maken met de seizoensopening tegen Almere City. Het was zoeken voor de mannen van Bennie Jolink. Wat in de Keuken Kampioen Divisie nog prima lukte, leek nu een eenvoudige opgave voor de tegenstander. Almere wist ons eenvoudig vast te zetten en zag na 55 minuten een doelpunt afgekeurd worden na inmenging van de VAR. Pas in de 76e minuut noteerde De Graafschap de eerste doelpoging. Die was direct raak. Daar ging een rode kaart van Bamba aan vooraf. De vrije trap die hij daarmee had veroorzaakt, werd slim door Colyn in de loop van Hozan Osman meegegeven; de debutant schoot raak. Een gestolen zege en veel huiswerk voor de coach. Gelukkig heeft Jolink nog enig tactisch inzicht, zo concludeerde hij zelf trots. ‘Kiek, as onze tegenstander ons wilt vastzett’n en bedriégen, dan kunt wi-j ’t ook van de andere kante bekieken. Dan loer’n wi-j gewoon op de counter en ontnem’n wi-j hun ’t spelplezier, dan zal ik ze kriegen.’ Wat volgde was een reeks wedstrijden waarin de defensie stabieler oogde dan je zou verwachten en waarin De Graafschap rustig de kansen afwachtte. Het past bij de positie van het elftal, dat dondersgoed weet dat op dit moment in het proces de tegenstanders aan zet zijn om het spel te maken. Zo geschiedde het dat tot de winterstop slechts zes tegendoelpunten werden geïncasseerd in de competitie tegenover 24 gemaakte doelpunten. Het ‘hoogtepunt’ vormde de reeks van vier wedstrijden tegen achtereenvolgens PSV, Feyenoord, Ajax en AZ: twee goals, nul tegendoelpunten en acht punten. Spoiler ‘Barça, Barça, De Graafschap komt eraan, De Graafschap komt eraan!’ Met enig gevoel voor humor lieten de fans weten alvast vooruit te lopen op een eventueel kampioenschap. Dat PSV als een hongerige wolf de boeren in de nek hijgde, leek hen niet te deren. Net zo min als dat hun team gezien de xG-ranglijsten onderaan staat – dodelijk effectief. Overigens staat De Graafschap op de xGagainst-ranglijst ook bijna onderaan, dus iets gaat er absoluut goed in het plan van Jolink. Verder uitbreiden van de staf Van het bestuur mochten we dit jaar een aantal extra stafleden aantrekken. Graag had ik Cris Soler geloosd als enige niet-Nederlander en niet-Achterhoeker, maar er is op dit moment geen enkele conditietrainer beschikbaar die aan de vereisten voldoet, dus mag Cris bij de gratie Gods nog even blijven. De stafbestand is verder uitgebreid met louter oud-spelers van De Graafschap. In het oog springende namen zijn die van Ernie Brandts uit Didam en Jan Vreman uit Winterswijk. Met name de komst van Vreman is opvallend, aangezien hij als hoofdtrainer het veld moest ruimen voor de komst van Bennie Jolink. In het echt heeft Vreman trouwens een contract voor het leven. Mocht hij aan de kant worden gezet bij het eerste elftal of zelf ermee stoppen, dan krijgt hij weer een andere functie bij de club. Ik ben dus blij dat deze cultuurbewaker terug is in Doetinchem! Per abuis zijn Didam, Hummelo, Doetinchem, Wehl en Lichtenvoorde niet groengekleurd. Ook dit zijn Achterhoekse plaatsen. @Marius: dank voor de mooie woorden! Een korte analyse is elk seizoen nodig om te zorgen dat elk jaar weer beter wordt. @ElMarcos: de vijver waar we nu in kunnen vissen, is vrij klein. Hopelijk wordt die over een jaar iets groter als onze reputatie gestegen is. Ik vermoed dat dan meer Achterhoekse spelers de neiging hebben ja te zeggen tegen een aanbod van ons. @neva: het is een leuk stel bij elkaar! @Tim Windt: elke inkomende transfers die gedaan wordt, is een Achterhoekse speler. Andere spelers zijn niet welkom . De voorbereiding was met name inzichtelijk, al heb je gelijk, hoor. Almere leerde ons veel meer. @19CH98: het is telkens een goed moment voor mezelf om te kijken waar ik sta in het geheel. Tot dusver ben ik tevreden! @Djurovski: denk dat ik Groningen de vlag alsnog werd uitgehangen met zijn vertrek. Ze wilden trouwens ook 525k hebben eerst, maar met een beetje onderhandelen kom je een heel eind in deze FM. @FMNOOB @askat73 @De Raam @MNie @ElMarcos @chrisje1993 @Badmuts @MuseMouse @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Urbeto @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz Liever geen tag bij elke update? Let me know! 13 november 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Eerste 11 wedstrijden, slechts 2 tegendoelpunten Doe je goed! 12 november 2023 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Potverdorie. Wat een ongelooflijke prestatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Hoedje af hoor. Wat een geweldige eerste seizoenshelft. Het klinkt eenvoudig: we hebben niet genoeg kwaliteit, dus we laten het vooral aan de tegenstander en proberen dan dodelijk efficiënt toe te slaan. Maar je moet het nog steeds maar doen. PSV loert nog gevaarlijk om de hoek, maar voelt zelf ondertussen wel de druk om niet te lossen. Ik zie een kampioenschap wel zitten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Dat zijn nog eens resultaten zeg, zo ben je vrij snel in de top van Nederland gekomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Het gaat je heel goed af, vooral het lage aantal tegendoelpunten vind ik erg knap. Defensief het dichthouden is mij nog niet gelukt deze FM dus ben zeer benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Daarnaast ben ik benieuwd naar de Xg ranglijst want als je het echt zo slecht doet als dat je zelf zegt is het een godswonder dat je ploeg bovenaan staat en verwacht ik eigenlijk nog een terugval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Lekker bezig Peter aka Jack Poels, ik wil wel een tagje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Wat een bizarre prestatie zet je hier neer, eerste staan is met een gepromoveerde club al een ongekend iets maar de manier waarop kan ik alleen maar mijn pet voorafnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten