Djurovski Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Mooi om de ontwikkeling te zien van de spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari 21. TRANSFERZOMER 2024 Bij het aanmaken van de savegame had ik de eerste transferperiode uitgeschakeld. Na de Eerste Fase zouden we te maken krijgen met onze eerste actieve transferwindow. In deze periode raakten we een dragende kracht kwijt aan één van de Saoedische clubs. Helaas blijft er maar weinig over van het binnenkomende geld omdat de club de afgelopen jaren veel spelers heeft binnengehaald met doorverkoop-clausules. Wel is in het afgelopen half jaar de schuld van zo'n €14.000.000,- afgelost en dus kunnen we vooruit gaan kijken! Dit geeft maar weer eens aan dat we over het geheel genomen de goede kant op gaan. Daarnaast vertrekt Kendry Páez in de zomer van 2025 naar Chelsea en zal er dan nog eens €20.000.000,- bijgeschreven kunnen worden. ALLE TRANSFERS Alexis Villa vertrekt op huurbasis naar Manta, Villa heeft geen toekomst bij de club en mag proberen zijn transferwaarde op te krikken door meer te spelen. Matías Fernández had aangegeven zijn contract niet te willen verlengen vanwege een gebrek aan speeltijd, de rechtsback vertrekt voor een redelijk bedrag naar Palestino. Marcelo Moreno werd amper gebruikt in het eerste deel van het seizoen. De statische spits was al aardig op leeftijd (36) en kwam niet langer in onze plannen voor. Lautaro Díaz vertrekt dus naar het beloofde land, al had ik hem liever naar Lyon zien gaan. Díaz zal zeker gemist gaan worden. Ochoa en Jaime worden tevens verhuurd om ervaring op te doen. Met name Ochoa zou in de toekomst een rol kunnen gaan spelen! Reacties Spoiler Op 28-12-2023 om 14:16 zei delichris: Wat een heerlijk overzicht. Thanks! Op 28-12-2023 om 14:21 zei DGremlin: Zeer mooi overzicht. Leuk ook dat de aanpassingen, vooral voor Hererra, nuttig zijn gebleken. Inderdaad, altijd fijn als de oplossingen die je bedenkt ook daadwerkelijk werken. Op 28-12-2023 om 14:27 zei ElPrincipito: Mooi om te lezen welke keuzes je maakt! Thanks! Op 29-12-2023 om 12:26 zei Kyrill: Wat een geweldig overzicht Bedankt! Op 30-12-2023 om 12:28 zei larrie: Het blijft interessant om te volgen wat je doet en waarom. Chapeau. Lekker man, bedankt! Op 31-12-2023 om 12:28 zei Marius: Ik heb even de tijd genomen om me door je laatste lijvige updates te worstelen. Ik kan me immers voorstellen dat er wel wat tijd in kruipt om deze neer te schrijven en dus verdienen ze ook om met de nodige aandacht gelezen te worden. Mooi leesvoer in ieder geval en zeker interessant om te zien welke keuzes je maakt. Ik hoop wel dat je er tijdens het spelen wat sneller over gaat, want het zijn vaak natuurlijk maar enkele klikjes om wat trainingsaccenten bij te sturen of iemand naar een andere selectie te sturen Worstelen is toch echt niet de bedoeling. Ik probeer nu een middenweg te zoeken, zoals aangegeven in het discussietopic. We gaan dus iets vaker updates zoals deze zien zodat jullie niet alleen maar door die lange updates heen hoeven te werken. Zo hoop ik het geheel iets dragelijker te maken. Nogmaals dank voor de feedback! Op 31-12-2023 om 17:46 zei Djurovski: Mooi om de ontwikkeling te zien van de spelers Blijft het leukste van FM! Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Aardige transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Mooie updates weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Prachtige update! Mooie transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Laatste 3 updates even teruggelezen en het blijft een genot om te lezen hoe je deze game speelt en de resultaten met ons deelt. Qua transfers lijk je een prima periode achter de rug te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Wederom een prima update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari 22. TWEEDE SEIZOENSHELFT 2024 Het was eigenlijk de bedoeling om de tweede seizoenshelft met een nieuwe tactiek aan te vangen. Vanwege tijdgebrek ben ik daar niet aan toegekomen en zijn we dus in dezelfde formatie blijven spelen. Het volgende seizoen zal dit echter veranderen en dat betekent dat er binnenkort weer een tactische post zal verschijnen! In deze update vliegen we even door het tweede deel van het eerste seizoen heen. In één van de vorige updates had ik al laten zien dat er op gebied van ontwikkeling aardige stappen worden gezet. Ook de prestaties op het veld vallen niet tegen en zijn er wat ontwikkelingen buiten het veld. Zo werden de trainingsfaciliteiten verbeterd nadat we bericht hadden gekregen dat deze gedowngrade waren na technologische ontwikkelingen. We willen wat dat betreft leidend blijven in Ecuador en uiteindelijk Zuid-Amerika dus heb ik meteen een update aangevraagd en die werd na wat aandringen geaccepteerd. Niet veel later kregen we het bericht dat de club is overgenomen door José Mansur. Hij neemt zijn eigen mensen mee en daardoor is het volledige vorige bestuur vervangen. Michel Deller is dus niet langer verbonden aan de club. Hopelijk kunnen we wel de lijn doorzetten die onder Deller is ingezet. Vooralsnog zie ik weinig veranderingen in de clubcultuur en de verwachtingen die het bestuur stelt. COPA ECUADOR Nadat we al de Zuid-Amerikaanse en nationale supercup hadden bijgeschreven aan het begin van het seizoen, werd daar in het tweede deel van het jaar de nationale beker aan toegevoegd! In het eerste deel van het seizoen wisten we in de tweede ronde Río Babahoyo te verslaan, een ronde later ging U.Católica over de knie. In de kwartfinale volgde een mooie 4-1 overwinning op Barcelona, waarna we in een groepsronde terecht kwamen met alle andere overgebleven ploegen: Técnico Universitario, Orense en Guayaquil City. We wisten alle zes de wedstrijden overtuigend te winnen en mochten het in de finale nog eens opnemen tegen Guayaquil City, die we in de finale met 3-0 versloegen! LIGAPRO BETCRIS SECOND PHASE Ook in de competitie waren we vrij dominant. We wisten de Tweede Fase van de competitie te winnen en aangezien we ook de Eerste Fase winnend hadden afgesloten, hoefde er geen kampioenspartij gespeeld te worden. We zijn landskampioen! Wedstrijden Spoiler COPA LIBERTADORES De grootste uitdaging lag voor ons natuurlijk in deze competitie. In het eerste half jaar speelden we in de groepsfase tegen Colo Colo, Fortaleza en Patronato. De groepsronde ging voor ons vrij gemakkelijk. We verloren enkel de laatste wedstrijd, waarin ik talenten opstelde omdat we ons toch al geplaatst hadden voor de volgende ronde. In de Tweede Ronde werden we gekoppeld aan Palmeiras die ons op hun grond met 3-2 versloegen. In de return waren wij de betere en gaven wij de Brazilianen klop met een eindstand van 3-1. In de kwartfinale werden we opnieuw aan een Braziliaans team gekoppeld. Over twee wedstrijden waren we ook te sterk voor Atlético Mineiro. In de halve finale kwamen we opnieuw een Braziliaanse ploeg tegen in Sao Paulo. Hier hadden we iets meer geluk nodig. In de eerste wedstrijd verloren we met 3-2 en in de terugwedstrijd wonnen we met 1-0 waardoor er penalty’s nodig waren om de strijd in ons voordeel te beslissen. De finale tegen Boca was een echte billenknijper. Na een gelijk opgaande partij stond het na 90 minuten 2-2. In de extra tijd werd er nog eens drie keer gescoord, voornamelijk omdat we vol op de aanval gingen. We wisten de finale uiteindelijk met 4-3 winnend af te sluiten en wisten voor het eerst in de clubhistorie de Copa Libertadores te winnen! Zo beleven we een uitstekend debuutseizoen in Ecuador en werden er maar liefst vijf(!) prijzen gepakt in ons eerste seizoen! Een betere start had ik mezelf niet kunnen toewensen. In de volgende update kijken we even terug op het seizoen met enkele statistieken en belangrijkste spelers! Reacties Spoiler Op 2-1-2024 om 12:55 zei delichris: Aardige transfers gedaan. Vond ik ook, bedankt! Op 2-1-2024 om 13:08 zei Urbeto: Mooie updates weer! Thanks man! Op 2-1-2024 om 13:09 zei ElPrincipito: Prachtige update! Mooie transfer. Danku! Op 2-1-2024 om 14:35 zei Tim Windt: Laatste 3 updates even teruggelezen en het blijft een genot om te lezen hoe je deze game speelt en de resultaten met ons deelt. Qua transfers lijk je een prima periode achter de rug te hebben. Fijn om te horen! Op 2-1-2024 om 18:42 zei Djurovski: Wederom een prima update Dank! Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wat een seizoen zeg en nu kunnen de nieuwe eigenaren niet om je heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Een andere post dan wat we van je gewend zijn, maar de resultaten is natuurlijk waar het spelletje uiteindelijk om draait. De rest zijn de middelen, maar de beste worden is natuurlijk het doel. Ik denk dat de afwisseling van 'diepgaande updates' en 'reguliere updates' een mooie afwisseling is in deze novelle. Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan de diepere updates, ook al gaan ze niet zo ver in op de details gaat als jij. De ene leert er 5 nieuwe dingen van en past er eentje toe in zijn eigen games en de andere neemt ze alle 5 over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Resultaten zijn voor de meeste FM'ers toch waar het om draait. Waar ikzelf ook diep in een save kan duiken is het zeker ook zeer boeiend om je resultaten te zien. En wat een resultaten zijn dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Ja joh, meteen alles winnen wat er te winnen valt. Ik vind de langere updates ook zeker interessant trouwens maar na het lezen van zo'n lange (interessante) tekst ontbreekt soms nog de behoefte om te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Wat een geweldig seizoen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari 23. 2024 IN CIJFERTJES Ik moet eerlijk bekennen, ik had niet verwacht dat we op deze manier aan deze savegame zouden beginnen. Ik wist dat we in Ecuador mee gingen doen om de bovenste plaatsen maar dat we met deze overmacht kampioen wisten te worden, had ik niet zien aankomen. Het succes in de Copa Libertadores heeft me al helemaal doen verbazen. Ik ben wel ‘hands-on’ geweest in het eerste jaar en wilde alles onder controle houden. Er zitten dan ook maar liefst vijftien uren in het debuutjaar, waarschijnlijk een persoonlijk record! “Lacks Match Practice” - Ja, ja.. Tijd om het tempo te verhogen! Normaliter kies ik voor het veilige Europa en speel ik met clubs als Sochaux, Vitória, Twente, Valencia, Sporting, etc. Ecuador is compleet nieuw voor me en daarom wilde ik een goed gevoel krijgen voor het niveau. Nu ik in de gaten heb gekregen dat het eigenlijk wel vrij gemakkelijk gaat, heb ik meer vertrouwen om nog vaker jonge talenten in te gaan zetten. Daarnaast zal er in het tweede seizoen een andere tactiek gehanteerd worden om de boel iets uitdagender te maken. Daarnaast mag het speltempo ook gewoon wel wat omhoog, net als het updaten hier, trouwens. Enfin, cijfertjes had ik beloofd. Een echte statistische deep-dive ga ik jullie zeker nog eens voorschotelen. Voor nu houd ik het allemaal even vrij basic, zodat we weer snel door kunnen. Sowieso is zo’n deep-dive veel interessanter als het niveau wat hoger ligt en de spelers daadwerkelijk doen wat je van ze verwacht. Voor nu zouden statistieken interessant kunnen zijn voor de rekrutering maar ook daar willen we ons redelijk in de luwte houden. We willen immers zelf spelers produceren! Individueel zien we eigenlijk maar weinig uitschieters. Ja, Sornoza is wel de speler van het seizoen geworden met zijn 24 doelpunten en vijftien assists. Niet voor niets werd hij ook negen keer als man van de wedstrijd gekozen maar over het geheel genomen zijn de doelpunten en assists mooi verdeeld over het team. Niet eens alle spelers staan op het screenshot. Sommige spelers uit het B Team hebben ook een flink aantal minuten gemaakt, denk aan Orlando Herrera. Of Lautaro Díaz, die halverwege het jaar vertrokken is. Nee, afgelopen seizoen was een teamprestatie. Hier is ook mooi te zien dat er een roulatiesysteem gehanteerd wordt. De lijst mag volgend jaar, zoals aangegeven, wat langer zijn. ‘Je moet schieten om te kunnen scoren’ is dit seizoen wel het credo geweest en dat is in het bovenstaande polygon goed terug te zien. Met bijna zestien schoten per wedstrijd staan we op een straatlengte afstand van de rest. Als je daarvan een groot deel tussen de palen krijgt, ga je doelpunten maken. Daar zijn we dit jaar heel goed in geweest. Met drie goals per wedstrijd hebben we tevens onze xG overtroffen. Dit wijt ik voornamelijk aan de ‘high-scoring games’ van voor de patch. In het tweede deel van het seizoen is dat veel minder geweest. Hier wordt dat verschil nog wat beter in beeld gebracht. Hoe hoger de club staat, hoe meer deze per wedstrijd schiet. Hoe verder naar rechts, hoe groter het percentage van die schoten op doel gaat. Wij staan ver bovenaan, ofwel, we schieten verreweg het meest van iedereen in de competitie. We staan ook nog eens het meest naar rechts, ofwel, wij zijn degene waarvan het hoogste percentage, van al onze schoten, op doel gaat. Dat betekent dat het verschil in totale schoten op doel gigantisch moet zijn en dat is ook zo: Je moet schieten om te scoren! In verdedigend opzicht zijn we niet zo dominant aanwezig in de lijstjes. Het klopt ook wel dat die linie onze zwakste is. We zijn dan ook vol op de aanval gegaan om de verdediging te ontlasten. Verder baseerden we onze speelwijze op balbezit want als jij de bal hebt, kan de tegenstander niet scoren. Goh, waar hebben we dat eerder gehoord? We zijn in ieder geval goed geslaagd in die opzet, al zeg ik het zelf. We hebben veruit de minste - ja, daar komt ie - passes per wedstrijd tegen gekregen in onze defensieve zone. Per wedstrijd kunnen onze tegenstanders gemiddeld 38 passes versturen in onze ‘defenisve third’. Dat wil zeggen dat we de bal veelal hoger op het veld veroveren, wat ook precies de bedoeling was. Zoals gezegd vrij basic, maar ik denk dat deze cijfers ons seizoen het best samenvatten. Nu maar eens in de selecties duiken en kijken hoe we het in 2025 gaan doen! Er gaan hoe dan ook een flink aantal spelers uit hun contract lopen en ik hoop in december nog een youth intake te gaan krijgen maar ik ben er een beetje bang voor, ik heb nog niet eens een preview gehad… Reacties Spoiler Op 4-1-2024 om 10:21 zei delichris: Wat een seizoen zeg en nu kunnen de nieuwe eigenaren niet om je heen. Het is een mooi jaar geweest, op alle fronten. Ik heb er dan ook aardig wat tijd in gestopt. Op 4-1-2024 om 10:43 zei bas huijsmans: Een andere post dan wat we van je gewend zijn, maar de resultaten is natuurlijk waar het spelletje uiteindelijk om draait. De rest zijn de middelen, maar de beste worden is natuurlijk het doel. Ik denk dat de afwisseling van 'diepgaande updates' en 'reguliere updates' een mooie afwisseling is in deze novelle. Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan de diepere updates, ook al gaan ze niet zo ver in op de details gaat als jij. De ene leert er 5 nieuwe dingen van en past er eentje toe in zijn eigen games en de andere neemt ze alle 5 over. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, we gaan dan ook lekker op deze voet verder Op 4-1-2024 om 10:49 zei Tim Windt: Resultaten zijn voor de meeste FM'ers toch waar het om draait. Waar ikzelf ook diep in een save kan duiken is het zeker ook zeer boeiend om je resultaten te zien. En wat een resultaten zijn dat! Resultaten zijn inderdaad prima te noemen, haha! Ik ga het lekker afwisselen vanaf hier. Op 4-1-2024 om 17:34 zei Willem: Ja joh, meteen alles winnen wat er te winnen valt. Ik vind de langere updates ook zeker interessant trouwens maar na het lezen van zo'n lange (interessante) tekst ontbreekt soms nog de behoefte om te reageren. Dat had ik ook niet verwacht! Ik begrijp wel waarom er minder gereageerd wordt en het is eigenlijk ook wel prima zo. Ik wist dat niet elke update voor iedereen zou zijn. Ik zal het vanaf hier wat meer gaan afwisselen maar ze blijven zeker voorbij komen. Op 5-1-2024 om 21:24 zei Djurovski: Wat een geweldig seizoen zeg Inderdaad, had ik ook niet verwacht! Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito @Daz @Makalakalane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Met zo'n debuutseizoen ben ik benieuwd waar je succes gaat reiken wanneer je de boel écht naar je hand hebt gezet. Hopelijk vormt je youth intake de opmaat naar dergelijke successen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Heerlijke update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Wat een fijne update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Met zo'n debuutjaar lijkt Ecuador toch ook niet zo'n hele grote uitdaging De cijfers ogen dan mooi. 'Slechts' 17u voor een seizoentje, maar je hebt wel iets van een kleine 50 wedstrijden afgewimpeld? Dan speel je toch met een instant result button? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Leuke update! Tof om te zien als er nog meer talenten de kans gaan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Mooie update met eigenlijk alleen maar positieve cijfers! Benieuwd welke tactiek je gaat hanteren in het volgende seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Makalakalane Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Wauw, wat een fantastische uiteenzettingen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari 24. DOEMSCENARIO OP KOMST? In december 2024 nam ik eens rustig de tijd om de verschillende selecties te bekijken en opeens besefte ik me dat we een gigantisch probleem zouden kunnen krijgen volgend seizoen. Bijna alle spelers uit de Onder 19 waren toe aan een stapje omhoog, alleen doelman Tomás Brítez bleef achter. Door die verschuiving, zitten er op het moment van schrijven 26 spelers in de Onder 23. Echter, negen contracten lopen af en nog één andere speler zal worden verkocht of zijn contract zal worden ontbonden. Als het goed is blijven er zestien spelers over. In het B Team vinden we momenteel 39 spelers. Opnieuw zien we hier negen spelers uit hun contract lopen, nog eens acht andere spelers hebben we op de korrel om te verkopen. Mocht dat niet lukken, laten we hun contracten ontbinden. Drie à vier spelers hebben mogelijk baat bij een verhuurperiode of een kans bij het eerste. Dan houden we zo’n negentien spelers over. In het eerste hebben we op dit moment 25 spelers. Ook hier lopen er spelers uit hun contract, drie stuks. Eén transfer staat gepland voor de komende zomer. Twee andere spelers hebben aangegeven hun contract niet te willen verlengen in 2025 dus moeten we ze nu verkopen, willen we nog wat geld aan ze verdienen. Verder verwacht ik vanwege hevige interesse nog eens twee à drie spelers te verkopen en gaat er iemand aan het einde van aankomend seizoen met pensioen. We houden hier zo’n vijftien spelers over. Het absolute doemscenario zou zijn dat we met te weinig spelers komen te zitten. Opeens lijkt het lastig om de doelstellingen van het bestuur te gaan halen en kan zelfs ons B-Team op het tweede niveau in de problemen komen. In het ergste geval: Onder 19 1 speler (we wachten nog steeds op de eerste intake?!) Onder 23 16 spelers B Team 19 spelers Eerste Elftal 15 spelers Ik verwacht met alle transfers ongeveer €15.000.000,- op te halen, al zou ik vast niet alles mogen herinvesteren. Het nieuwe bestuur heeft me een warchest van ruim €13.000.000,- gegeven om aan nieuwe spelers te spenderen. Omdat de talenten nog niet klaar zijn om de ontstane gaten in het eerste team op te vullen, zullen we dus de markt op moeten. Zeker als we enigszins in de buurt willen komen van de prestaties van afgelopen seizoen. Het gaat dus nog wel even duren voordat we een volledig zelf opgeleid team bij elkaar hebben. Al blijft dat natuurlijk wel het doel. Reacties Spoiler 23 uur geleden zei Urbeto: Met zo'n debuutseizoen ben ik benieuwd waar je succes gaat reiken wanneer je de boel écht naar je hand hebt gezet. Hopelijk vormt je youth intake de opmaat naar dergelijke successen. Dat gaat nog wel even duren, gelukkig! Ik zit nog steeds te wachten op die intake... 21 uur geleden zei Djurovski: Heerlijke update Bedankt! 14 uur geleden zei delichris: Wat een fijne update. Bedankt! 11 uur geleden zei Marius: Met zo'n debuutjaar lijkt Ecuador toch ook niet zo'n hele grote uitdaging De cijfers ogen dan mooi. 'Slechts' 17u voor een seizoentje, maar je hebt wel iets van een kleine 50 wedstrijden afgewimpeld? Dan speel je toch met een instant result button? Beetje afgetekend, denk ik. 56 wedstrijden om precies te zijn. Aan het begin van het seizoen heb ik heel rustig aan gedaan. Toen ik eenmaal in de gaten had dat het wel liep heb ik de wedstrijden op Key Highlights gezet, met een heel hoog tempo. Dan ga je er nog best snel doorheen. 10 uur geleden zei ElPrincipito: Leuke update! Tof om te zien als er nog meer talenten de kans gaan krijgen. Misschien worden we wel gedwongen om dat te doen... 10 uur geleden zei Tim Windt: Mooie update met eigenlijk alleen maar positieve cijfers! Benieuwd welke tactiek je gaat hanteren in het volgende seizoen! Het is niet allemaal hosanna. 10 uur geleden zei Makalakalane: Wauw, wat een fantastische uiteenzettingen! Bedankt man! En welkom bij mijn novelle Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito @Daz @Makalakalane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Dit gaat je vast wel lukken. Je weet vast wat leuke goedkope talenten ergens vandaan te plukken die je verder kunt vormen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Hopelijk gaat het lukken om al die spelers te verkopen. En je houdt ook nog eens geld over aan salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ik ben benieuwd naar welke spelers je gaat kijken, er zal vast een interessante gedachte achter zitten qua leeftijdsopbouw, karakter en andere punten waar ik me nooit echt in verdiep (schept even flinke verwachtingen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten