SantiagoMunez Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Is dit een negatief record? Ik speel met York City en heb deze wedstrijd - waarin ik dus vijf keer de paal en/of lat heb geraakt - 2-3 verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Het jaar begonnen met een kampioenschap. 5 wedstrijden voor het einde mogen we al beginnen vieren: Na veel strikerless tactieken nu eens gekozen voor een platte 442 met een prima spitsenduo (Orr - Armour) en goede vleugels als aangevers (Dolan - Walker): Jammer dat Dolan inmiddels al ergens anders getekend heeft voor het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 3 uur geleden zei SantiagoMunez: Is dit een negatief record? Ik speel met York City en heb deze wedstrijd - waarin ik dus vijf keer de paal en/of lat heb geraakt - 2-3 verloren. Dan ben je geFM'd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Mensen die in lagere divisies spelen, hoe pak je best en het efficiëntst spelers aan? Want ik laat continu spelers op stage komen, maar dat is zo een tijdverspilling omdat je amper talenten tegenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 1 minuut geleden zei xanderoo: Mensen die in lagere divisies spelen, hoe pak je best en het efficiëntst spelers aan? Want ik laat continu spelers op stage komen, maar dat is zo een tijdverspilling omdat je amper talenten tegenkomt. Stages zijn gewoon prima hoor, maar je moet wel snel schakelen: Nodig niet zomaar iedereen uit. Pas eerst wel wat filters toe. Dat is je eerste selectiemoment. Als iemand komt en te weinig sterren krijgt, stuur hem meteen weg zodat hij plaats kan maken voor een andere speler op stage. Als je het op die manier aanpakt, kun je best snel door veel spelers heen gaan en vind je leuke spelers. Als je echter iedereen zomaar uitnodigt en een paar weken laat meetrainen, dan zul je niet snel geschikte spelers vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Kijk eens aan. Dit is nou eens een lekkere loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 41 minuten geleden zei MisterX: Stages zijn gewoon prima hoor, maar je moet wel snel schakelen: Nodig niet zomaar iedereen uit. Pas eerst wel wat filters toe. Dat is je eerste selectiemoment. Als iemand komt en te weinig sterren krijgt, stuur hem meteen weg zodat hij plaats kan maken voor een andere speler op stage. Als je het op die manier aanpakt, kun je best snel door veel spelers heen gaan en vind je leuke spelers. Als je echter iedereen zomaar uitnodigt en een paar weken laat meetrainen, dan zul je niet snel geschikte spelers vinden. En heb je suggesties wat voor filters? Of vind ik deze op Steam of een site? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 19 minuten geleden zei xanderoo: En heb je suggesties wat voor filters? Of vind ik deze op Steam of een site? Per positie moet je gewoon belangrijke eigenschappen bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) 29 minuten geleden zei MisterX: Per positie moet je gewoon belangrijke eigenschappen bekijken. Ik probeer wel, maar dat is vrij vaag wat ik allemaal selecteer. Plus, als ik zelf op scoutskamp ga, is het tussen bv. 3 en 11. Dusja, ik zie niet direct verschil, jammer genoeg, maar ik ga het meenemen. Zijn scoutsverslagen dan een beter alternatief? Edit: ik ben goed op dreef. Momenteel 3 prijzen in 2 seizoenen. 1 januari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schermnaamalingebruik Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Carrière met de lokale amateurclub in de derde klasse gestart. Verder leuk maar helaas heb ik geen tweede elftal Je kunt er zeker niet eentje later oprichten oid? 1 januari bewerkt door schermnaamalingebruik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 31-12-2023 om 17:06 zei delichris: Nee hoor. Jij vroeg het om de voorbereiding die heb ik gequote. Dus je kan jeugdopleiding laten voorbereiden via de assistent? Man, ik weet echt niets van dit spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 30-12-2023 om 23:35 zei MetalMichael: of Beiden net gedegradeerd naar 2.BL. Is Wolfsburg geworden. Man, wat een hoop spelers in die selectie... Transferbudget ook maar met rust gelaten, want die stond niet echt in verhouding met de balans en al helemaal niet met de inkomsten/uitgaven prognose. Er vertrokken 37(!) spelers voor een totaal van 181 miljoen, waarvan 2 verhuurd met optie tot koop en 3 om ervaring op te doen. Er kwamen 4 transfervrije spelers, twee voor de basis, twee voor de toekomst en 4 versterkingen om spelers die na de degradatie echt weg wilden te vervangen. Totaal 15,25 miljoen. Op de bankrekening staat nu 90 miljoen. Me vooral gericht op spelers die op meerdere plekken inzetbaar zijn, om zo de totale salarislast naar + 60% van het budget te brengen. Nu nog wat ontevreden spelers die ook weg gewild hadden, maar gelukkig afspraken kunnen maken over reële bedragen, waar niemand tot nu toe in de buurt is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Durf ik het aan om het opnieuw te vragen?! Gaat het bestuur het eindelijk fixen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Beerschot wil spelen als FC San Giovanni denk ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Zijn er meer mensen die in Japan gemanaged hebben, en mij kunnen vertellen of dit normaal is? Pas vanaf de maand mei hebben we een normaal speelschema, nu elke 3 á 4 dagen een wedstrijd. En in oktober, november spelen we elk maar 2 wedstrijden. Bonkers.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 48 minuten geleden zei Niejo101: Zijn er meer mensen die in Japan gemanaged hebben, en mij kunnen vertellen of dit normaal is? Pas vanaf de maand mei hebben we een normaal speelschema, nu elke 3 á 4 dagen een wedstrijd. En in oktober, november spelen we elk maar 2 wedstrijden. Bonkers.... Helaas wel. Heeft o.a. te maken met het tyfoonseizoen geloof ik. Vooral J2 was bizar, met laatste 4 duels van de competitie verspreid over de laatste 3 maanden. En de bekerfinale is 1 januari. Een dag na afloop van alle contracten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 uur geleden zei Niejo101: Zijn er meer mensen die in Japan gemanaged hebben, en mij kunnen vertellen of dit normaal is? Pas vanaf de maand mei hebben we een normaal speelschema, nu elke 3 á 4 dagen een wedstrijd. En in oktober, november spelen we elk maar 2 wedstrijden. Bonkers.... Dat is normaal. Een stevige selectie waar je mee kunt roteren is wel handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 10 uur geleden zei xanderoo: Dus je kan jeugdopleiding laten voorbereiden via de assistent? Man, ik weet echt niets van dit spel. Je hele opleiding hoef jij niet te doen. Daar kan je zelfs een manager voor aannemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari we gaan naar de CL finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Beste wensen aan iedereen hier! Ik ben ondertussen aardig ontkaterd en ook in 2024 gaan we een poging doen om een langlopende save te hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 37 minuten geleden zei Oerlie: we gaan naar de CL finale! Topper! Welk jaar zit je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Wie maakt een data update voor deze league? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Toch best een brutale competitie daar in Bulgarije Heb meer kans op Europees voetbal als ik 7e eindig in de openingsfase, dan bijvoorbeeld 5e of 6e. Dan is de achterstand op de top 3 al vaak groot genoeg om dat niet meer te overbruggen. Dat is ook vragen om flink op de broek te krijgen van Ludogorets of een van de grotere ploegen uit Sofia. Als je 7e wordt, en vervolgens als eerste de groep in gaat die om de play-offs spelen voor Europees voetbal, speel je daarna tegen de nummer 3 van de kampioenspoule (er van uit gaande dat je dan ook als eerste eindigt in de groep). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 36 minuten geleden zei Steels: Beste wensen aan iedereen hier! Ik ben ondertussen aardig ontkaterd en ook in 2024 gaan we een poging doen om een langlopende save te hebben! Dat is een goed voornemen, nu nog waarmaken! Mijn FM/MU voornemen is om mijn novelle het hele jaar draaiende te houden en op zijn minst 10 artikelen te produceren voor de frontpage! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten