Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Win Football Manager 2024!

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei timpy00:

Gefeliciteerd @bas huijsmans

Ps: Jij was FM24 toch al aan het spelen? Is je key dan te koop?

Is dit zo? Dan is het wel heel lelijk als ik dat gemist heb en/of dat je dan alsnog meedoet zonder je terug te trekken. Ik wacht @bas huijsmans zijn reactie even af dan voordat we eventueel een tweede trekking doen, mocht dat nodig blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Is dit zo? Dan is het wel heel lelijk als ik dat gemist heb en/of dat je dan alsnog meedoet zonder je terug te trekken. Ik wacht @bas huijsmans zijn reactie even af dan voordat we eventueel een tweede trekking doen, mocht dat nodig blijken.

Dan had ik hem beter kunnen PMen voor een goede deal haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Fantasy:

Het is geen HQ opname geworden, maar we hebben een winnaar :DW: Nadat vorig jaar Vreven er met de gratis key voor FM23 vandoor ging, deed hij ook dit jaar weer een poging om er met een gratis FM vandoor te gaan. Helaas vist hij dit jaar achter het net, want we kennen een andere winnaar! Laat mij beginnen met het bedanken van iedereen voor de enthousiaste deelname. 

@007mark @Arezo @aron24 @bas huijsmans @Bolderbast @Chiemel @chrisje1993 @Djordison @ElPrincipito @Elsjorro1990 @Kyrill @Lensherr @MisterX @Mordurette @rich ruzzian @Rinus @timpy00 @Urbeto @Vreven

DE LOTING STAAT OP DE VOLGENDE PAGINA NADAT DE INITIËLE WINNAAR AANGAF FM24 AL TE HEBBEN

Aan de winnaar; van harte gefeliciteerd! @Lazy zal spoedig contact met je opnemen om een FM24 key met je te delen. Deze is nog niet in ons bezit, maar je zal 'm zo snel als mogelijk in je inbox toegestuurd krijgen. Voor alle andere deelnemers, je kunt nog altijd via de website FM24 met fikse korting aanschaffen :DW: 

En meedoen is minstens net zo belangrijk als winnen, dus niet getreurd. We hebben genoten van elkaars screens en antwoorden. Tot volgend jaar en have fun met FM24!

@007mark @Arezo @aron24 @bas huijsmans @Bolderbast @Chiemel @chrisje1993 @Djordison @ElPrincipito @Elsjorro1990 @Kyrill @Lensherr @MisterX @Mordurette @rich ruzzian @Rinus @timpy00 @Urbeto @Vreven

Loting #2 n.a.v. bovenstaand bericht. 

https://gyazo.com/4d2ed1ec479b88b8a8da0426f6f910fb

:t:

Gefeliciteerd winnaar #2!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Sjorro. Helaas letterlijk (aan het rad te zien) net misgegrepen, maar had ook al via MU in 2022 de key gewonnen geloof ik :D Dus baal er verder niet om. 23 nu ook voor het eerst in maanden weer eens aangeraakt, dus kan daar nog lang zat mee door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites