Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

W0TNHxI.png

We verlaten Afrika voor nu en komen aan in een land wat regeert wordt door debielen en als je de peilingen mag geloven wordt het niet veel beter. We zijn dus in Nederland waar scout Aron of is het nu Aaron? De band Lov3less het grote podium in Dublin op stuurt. Lov3less is het nieuwe project van zangers Simone van Vugt die je misschien kent van bands als Sue the Night of Tessa Rose Jackson. Nee? Nee ik  ook niet dus je bent niet alleen. Met Lov3less brengt ze krachtige  kwetsbare pop/rock nummers die een inkijkje geven in haar alledaagse twijfels van een jonge vrouw in een mannenwereld. Persoonlijk ga ik wel lekker op dit nummer. Hopelijk weet Aron dit niveau vast te houden in de komende edities. Voorlopig staat hij nog net in het linker rijtje en dat is niet verdiend in mijn ogen,

Phil : Hehe eindelijk eens echte muziek werd eens tijd. Heerlijke muziek als je in de file staat en je kapt ergert aan de auto voor je. Een dikke 8

Ronnie Rauwe muziek. Lo3e it or hate it. Ik zit er tussen in. Komt net wat te gemaakt over maar slecht is het zeker niet een krappe 7

Stephen Not my cup of tea. Te gemaakt voor mijn gevoel een krappe 5

De punten uit Nederland

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JTgz3K8.png

We steken de grote plas over en komen aan in het land van de onbegrensde mogelijkheden namelijk de US of A waar scout Roprop wederom een pareltje weet in te sturen. De uit LA afkomstige band Dirty Honey mag het gaan proberen met het nummer When i'm Gone. Dirty Honey bestaat uit zanger Marc LaBelle,  gitarist John Notto , bassist Justin Smolian en drummer Jaydon Bean. Een heerlijk ouderwets rocknummer en dan heb je bij de host al snel een voorsprong. Momenteel hebben ze 2 studio albums uitgebracht namelijk Dirty Honey en Can't find the brakes. Het is nog een vrij nieuwe band dus hopelijk horen we nog veel van deze band in de toekomst. Roprop staat er zelf helaas nog niet echt goed voor maar de weg naar Rome is nog lang

Phil Oeh la lal la la dit is lekker hoor. Een dikke 9

Ronnie Dit  kan toch niemand slecht vinden? Bestaan die mensen echt? Cultuur barbaren 8

Stephen Zijn er mensen die dit leuk vinden? Ik snap die mensen echt niet hoor. Nee dit is niet mijn muziek. Totaal niet 4

De punten uit Amerika

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites