KayDeManaager Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 De 0 houden is prettig als keeper, maar niet op het Worldvision Songfestival Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Weer een paar puntjes erbij, maar het blijft nog bij sprokkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 We begonnen nog ok, maar daarna staat het stil. Stel door naar een nieuwe ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Dank voor de punten @chrisje1993 en @Bogatyr. Had ik niet direct verwacht. Leuk voor een debuterend land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2023 We verlaten Afrika voor nu en komen aan in een land wat regeert wordt door debielen en als je de peilingen mag geloven wordt het niet veel beter. We zijn dus in Nederland waar scout Aron of is het nu Aaron? De band Lov3less het grote podium in Dublin op stuurt. Lov3less is het nieuwe project van zangers Simone van Vugt die je misschien kent van bands als Sue the Night of Tessa Rose Jackson. Nee? Nee ik ook niet dus je bent niet alleen. Met Lov3less brengt ze krachtige kwetsbare pop/rock nummers die een inkijkje geven in haar alledaagse twijfels van een jonge vrouw in een mannenwereld. Persoonlijk ga ik wel lekker op dit nummer. Hopelijk weet Aron dit niveau vast te houden in de komende edities. Voorlopig staat hij nog net in het linker rijtje en dat is niet verdiend in mijn ogen, Phil : Hehe eindelijk eens echte muziek werd eens tijd. Heerlijke muziek als je in de file staat en je kapt ergert aan de auto voor je. Een dikke 8 Ronnie : Rauwe muziek. Lo3e it or hate it. Ik zit er tussen in. Komt net wat te gemaakt over maar slecht is het zeker niet een krappe 7 Stephen : Not my cup of tea. Te gemaakt voor mijn gevoel een krappe 5 De punten uit Nederland Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/4/4/dizmviytmy @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 We sprokkelen tot dusverre de punten bij elkaar. Ook wel eens lekker dat er vanuit Nederland een goed nummer ingezonden wordt trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Oke. Wordt weer niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 1 schamel puntje. Beter iets dan niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Wauw @aron24 bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2023 Zal nog eens punten die kant op sturen tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Een grijs middenmootje, iets waar ik ook niet van opkijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Pijn uit het vaderland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Dank voor de 8 punten Aaron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Ik dacht ik stuur eens een middelmatig liedje in, maar dat heeft nog niet het gewenste effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Thanks voor de 2 puntjes Aron! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Zeven punten, ze worden gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2023 We steken de grote plas over en komen aan in het land van de onbegrensde mogelijkheden namelijk de US of A waar scout Roprop wederom een pareltje weet in te sturen. De uit LA afkomstige band Dirty Honey mag het gaan proberen met het nummer When i'm Gone. Dirty Honey bestaat uit zanger Marc LaBelle, gitarist John Notto , bassist Justin Smolian en drummer Jaydon Bean. Een heerlijk ouderwets rocknummer en dan heb je bij de host al snel een voorsprong. Momenteel hebben ze 2 studio albums uitgebracht namelijk Dirty Honey en Can't find the brakes. Het is nog een vrij nieuwe band dus hopelijk horen we nog veel van deze band in de toekomst. Roprop staat er zelf helaas nog niet echt goed voor maar de weg naar Rome is nog lang Phil : Oeh la lal la la dit is lekker hoor. Een dikke 9 Ronnie : Dit kan toch niemand slecht vinden? Bestaan die mensen echt? Cultuur barbaren 8 Stephen : Zijn er mensen die dit leuk vinden? Ik snap die mensen echt niet hoor. Nee dit is niet mijn muziek. Totaal niet 4 De punten uit Amerika Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/5/5/y4mtm1mmu4 @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Jammer, van Rop namelijk wel wat verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Ai geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2023 Zweden is u dankbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Weer wat puntjes gesprokkeld, beetje mijn stijl in dit spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 (bewerkt) Baah, de vrije val is ingezet! Die Phil, Ronnie en Stephen, is dat verzonnen of zijn dat echte leden? 19 juli 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Tso! Die zag ik niet aankomen. Wel heel veel dank! Dirty Honey is wel een leuke band. Another Last Time heb ik best geregeld gedraaid afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2023 1 uur geleden zei xanderoo: Baah, de vrije val is ingezet! Die Phil, Ronnie en Stephen, is dat verzonnen of zijn dat echte leden? Zijn echte Ierse muzikanten die overleden zijn. Via een hologram geven ze hun mening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Acht punten, lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten