Vreven Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 1 uur geleden zei ivago: Ik dacht laat ik eens een parel insturen Normaal vis ik jouw inzending er wel uit. Maar nu is me dat niet gelukt. Ik denk vrij zeker te weten dat jij niet de inzender bent van mijn nummer 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2023 1 uur geleden zei Titan: Je denkt toch niet dat ik een tweede keer vrijwillig naar dat nummer ga luisteren? En als je Chica dat nou wil ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 9 minuten geleden zei Djurovski: En als je Chica dat nou wil ? Dan luister ik het 3 keer. Spoiler Ruggengraat van een goudvis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Mijn lijstje is ook ingeleverd. Dit maal maar 1 nummer die een afspeellijst haalt, dat is toch een beetje teleurstellend. Normaliter denk je dan dat dat goed nieuws is voor je eigen inzending, maar dat zal de tijd wel uitwijzen 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Ook ingestuurd. Dit is ook niet echt mijn editie. Vaak zit er wel minimaal één tussen die ik echt heel tof vind, maar ditmaal ben ik nergens helemaal hyped over. Wel veel primaatje's. Moeilijk te voorspellen editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Ik red het helaas niet om de punten vandaag in te leveren. Komende week moet wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Punten vandaag ingeleverd. Vond het geen hele goede editie. Ik denk dat dit de eerste editie is waarbij er niets in mijn eigen afspeellijsten terecht is gekomen. Wat betreft mijn eigen inzending verwacht ik overigens ook geen topnotering. Ik vind het wel een lekkere catchy plaat van een interessante opkomende artiest, maar ik vermoed dat het niet ieders smaak is. Linkerrijtje zou dus mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2023 Helaas heeft 1 deelnemer zich terug getrokken door prive redenen, Verder mis ik nog de lijstjes van @007mark @Grote Ree en @timpy00 Jullie hebben nog tot morgen. Tijd genoeg gehad. Dus vragen om uitstel is niet nodig en krijgen jullie niet. Deadline is al een week opgeschoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 Ja, strenge schoolmeester. Komt er vandaag aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 23 uur geleden zei Djurovski: Helaas heeft 1 deelnemer zich terug getrokken door prive redenen, Verder mis ik nog de lijstjes van @007mark @Grote Ree en @timpy00 Jullie hebben nog tot morgen. Tijd genoeg gehad. Dus vragen om uitstel is niet nodig en krijgen jullie niet. Deadline is al een week opgeschoven. Ik heb toch ook nog maar even gestemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Heb hem nog niet af helaas, vanmiddag pas weer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2023 Helaas heeft iemand zich dus moeten terug trekken uit de strijd. Hopelijk gaat alles snel beter irl. Van niet iedere deelnemer heb ik reserves door gekregen dus voor wie dit nog niet gedaan hebben, Graag even doen want dit heeft zeker invloed op de scores. Van 1 persoon heb ik nog geen lijstje mogen ontvangen. Normaal is dat exit deze editie maar omdat ik nog een aantal reserves zoek heeft deze persoon nog even geluk @timpy00 !!!!!!!!! Deadline ligt nu 12/7/2023 23:59. Want wil graag eindelijk beginnen. Om jullie alvast een beetje in de stemming te laten komen voor Smashed Potatoes even een warming up @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 De spanning stijgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Ik houd het niet meer!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2023 Gister wou ik het doen maar zoonlief herinnerde er mij aan dat hij GTA op de laptop mocht halen..... Vandaag moest ik ff een kast in elkaar zetten maar dat ff werd wat later. En morgen heb ik bbq op het werk. Dus geen idee hoe laat dat wordt en in welke staat ik dan savonds ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2023 We gaan bijna beginnen. Als het goed is heb ik het scorebord eindelijk goed. Niet fijn als er in gewerkt is en er mensen helaas moeten afhaken. Op de 1 of andere manier waren de lijsten niet opgeslagen ( kan ook aan mij liggen ) maar als het goed is kloppen de scores nu wel. Voor we dan beginnen ( zoon wil namelijk heel graag achter de laptop ) dan nog het nummer dat helaas is afgevallen om persoonlijke redenen. Jammer want hij scoorde behoorlijk aardig. Morgen trappen we dan echt af @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet nu ik nog een dag moet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2023 Ga Assassin Creed Valhalla spelen , zeg dat het niet lukt en zoon is zo lief om de missie te spelen. Kan ik er mooi de eerste update eruit gooien een dag eerder dan gepland. Welkom in het Avivastadion te Dublin waar de eerste artiest staat te trappelen om af te trappen. Uw gastheer heeft gekozen voor het Zweedse Eleine. Een donkere Symfonische metalband die ontstaan in 2014. Bestaande uit Madeleine Liljestam , Rikard Ekberg , Jesper Sunnhagen en Filip Stalberg. De bijnaam van Madeleine was Eleine en zodoende was de naam van de band geboren. Sinds het begin is er wel wat verschil geweest in de samenstelling maar tegenwoordig zijn deze vier het kloppend hart van de band. In Dublin spelen ze het nummer Ava of Death. Het nummer is vrij duister qua tekst. Persoonlijk vind ik het erg lekker nummer. Wat vind onze jury er van? Phil : Ik hou wel van het stevigere rockwerk. Leuke vrouw , goede stem , heerlijke gitaren. Ja een mooie opener. Al ben ik bang dat ik geen MSM nummer is en dus uiteindelijk niet heel hoog gaat scoren. Voor mij een dikke 8. Ronnie : Hoewel ik meer van de meer van de authentieke Ierse folklore ben zijn veel van onze nummers uitgebracht in de rock scene. Niet direct mijn genre maar kan het zeker waarderen. Dit is nummer wat Flogging Molly of Dropkick ook zou uit kunnen brengen en heeft dus mijn waardering een 7,5 Stephen : Als ex boyband artiest vind ik dit totaal niet tof. Nee dit soort muziek is voor een zeer beperkt deel mensen en daar hoor ik niet bij een magere 4 De punten uit Zweden Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/1/1/ewnwjimgfm @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Verrassend dat ik van jou 10 punten krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Begonnen met een verwachtte 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Toch al 6 punten in de tas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Van de hatelijke nul af. Op naar meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Meteen een degelijke start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Weet niet of het een goed of dlecht telen is dat ik hier geen punten krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2023 Al vroeg aan de alcohol zo te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten