Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #42

Bogatyr

Aanbevolen berichten

LcG4SEC.png

images.jpg.ada9addc85b9f94040d89da4e8992e96.jpg

Bijna komen we aan de apotheose van dit virtuele schouwspel. Gaat Keko er met de winst vandoor? Of komt er toch nog een verrassing uit de hoek? In deze voorlaatste ronde gaan we de punten van Fabian uitdelen. De Verenigde Staten sturen deze editie Vintage Trouble met "Dare you be mine" in. Het is een Amerikaanse Rythm And Blue's band, op gericht in 2010 in Hollywood. Ze hebben in totaal vier albums uitgebracht.

Sterren van het publiek: 

☆☆☆

image.thumb.png.a40a508b33b423a7a5c259fd62383221.png

De punten uit Washington, USA. (22)

images.jpg.ada9addc85b9f94040d89da4e8992e96.jpg

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen volgt de grote slotshow, met een hele spannende ontknoping! Nu wil ik toch even vragen tussendoor of er iemand al dacht aan de volgende organisatie op zich te nemen. Indien niemand dit wil, wil ik dit gerust nog een editie doen, aangezien ik toch nog zeker twee maanden thuis moet zitten om medische redenen. 

Maar zoals ik al zeg, als iemand anders graag wil, mag dat ook.

Succes in de finale!

@Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr  @Roprop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ivago:

Het voelt zowaar onwennig links te staan op één ronde van het eind

Benieuwd naar de ontknoping

@Bogatyr gezien je tempo kan je op die twee maand ziekenboeg nog een songfestivalletje of zeven organiseren dus mijn zegen heb je!

Dat betwijfel ik aangezien er heel wat tijd gaat over de landen kiezen en de puntendeling (d) hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LcG4SEC.png

Flag of Finland | Britannica

We zijn aangekomen bij de grote apotheose. De grote slotshow van dit geweldige virtuele evenement. @Keko heeft vrijwel altijd aan de leiding gestaan in deze editie, maar de kans bestaat dat hij het op de laatste puntenuitdeling nog zal weggeven aan MU Worldvision legend @Tim'. Daarvoor is het eerst wachten op de punten van RopRop. Die met Finland het vertrouwen geeft aan The Dark Element met het nummer "Songs The Night Sings". De groep is momenteel terug te vinden in de onderste regionen van het klassement en zal daar dus ook niet meer uitraken. Wel is er nog een belangrijke rol weggelegd voor RopRop, die zal beslissen over de winnaar van editie nummer #tweeënveertig

Sterren van het publiek:

☆☆☆

image.thumb.png.16753ae409c8532b65b93dddaacb40b4.png

De punten uit Helsinki, Finland. (23)

Het Podium:

Spoiler

360_F_364470266_LznmCJzNQMCcvRiwwHdMKGA1YIiwRfXd.png.0d319984f79421f73cb35592481fa89c.png

Binnenkort open ik een nieuw topic, maar ik laat jullie even op adem komen. Misschien is het al een goed idee om enkele nummers te zoeken die een kans maken om in te zenden! :) 

Flag of Finland | Britannica

@Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr  @Roprop

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijwel de hele editie op het podium gestaan en er dan in de slotfase niet enkel van afkukelen maar direct doorvallen tot de gedeelde vijfde/zesde plek. Toch wel meer van verwacht, al is het lang niet verkeerd natuurlijk. 

Gefeliciteerd @Keko, afgetekende winnaar. Dank voor de organisatie @Bogatyr, wat mij betreft ook helemaal prima wanneer je het nog eens doet. Tempo zat er goed in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites