Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 (bewerkt) Bijna komen we aan de apotheose van dit virtuele schouwspel. Gaat Keko er met de winst vandoor? Of komt er toch nog een verrassing uit de hoek? In deze voorlaatste ronde gaan we de punten van Fabian uitdelen. De Verenigde Staten sturen deze editie Vintage Trouble met "Dare you be mine" in. Het is een Amerikaanse Rythm And Blue's band, op gericht in 2010 in Hollywood. Ze hebben in totaal vier albums uitgebracht. Sterren van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Washington, USA. (22) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 30 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Deze 10 had ik wel even nodig, dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Dat zijn 12 heel onverwachte punten! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Spanning en sensatie bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Wordt het zowaar nog spannend wie er gaat winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Heuy! Lekker 1 puntje erbij weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Dit blijft tot het eind een spannende editie op deze manier. De ontknoping is nabij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 Morgen volgt de grote slotshow, met een hele spannende ontknoping! Nu wil ik toch even vragen tussendoor of er iemand al dacht aan de volgende organisatie op zich te nemen. Indien niemand dit wil, wil ik dit gerust nog een editie doen, aangezien ik toch nog zeker twee maanden thuis moet zitten om medische redenen. Maar zoals ik al zeg, als iemand anders graag wil, mag dat ook. Succes in de finale! @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Deze editie gaat zo echt als een nachtkaars uit. Toch wel opvallend hoevaak er 0 punten uit de koker komen; vocaal is de Noorse inzending natuurlijk het beste, dus daar had ik toch echt wel meer verwacht qua punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Het voelt zowaar onwennig links te staan op één ronde van het eind Benieuwd naar de ontknoping @Bogatyr gezien je tempo kan je op die twee maand ziekenboeg nog een songfestivalletje of zeven organiseren dus mijn zegen heb je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 2 minuten geleden zei ivago: Het voelt zowaar onwennig links te staan op één ronde van het eind Benieuwd naar de ontknoping @Bogatyr gezien je tempo kan je op die twee maand ziekenboeg nog een songfestivalletje of zeven organiseren dus mijn zegen heb je! Dat betwijfel ik aangezien er heel wat tijd gaat over de landen kiezen en de puntendeling hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Wil je mij voor de volgende aan de lijst toevoegen? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 2 minuten geleden zei Djordison: Wil je mij voor de volgende aan de lijst toevoegen? @Bogatyr Absoluut. Altijd fijn, nieuwe deelnemers. Misschien wilt @xanderoo ook meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Van mij mag je best nog 1 doen hoor. In de toekomst doe ik er ook nog wel eens 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 30 minuten geleden zei Djurovski: Van mij mag je best nog 1 doen hoor. In de toekomst doe ik er ook nog wel eens 1 Met plezier. Het zou een welgekomen afleiding zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Ik laat je kwaliteiten als organisator even afhangen van de ontknoping. Tot nu toe doe je het oké, maar niet als Keko er alsnog gewoon met de zege vandoor gaat natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen bij de grote apotheose. De grote slotshow van dit geweldige virtuele evenement. @Keko heeft vrijwel altijd aan de leiding gestaan in deze editie, maar de kans bestaat dat hij het op de laatste puntenuitdeling nog zal weggeven aan MU Worldvision legend @Tim'. Daarvoor is het eerst wachten op de punten van RopRop. Die met Finland het vertrouwen geeft aan The Dark Element met het nummer "Songs The Night Sings". De groep is momenteel terug te vinden in de onderste regionen van het klassement en zal daar dus ook niet meer uitraken. Wel is er nog een belangrijke rol weggelegd voor RopRop, die zal beslissen over de winnaar van editie nummer #tweeënveertig! Sterren van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Helsinki, Finland. (23) Het Podium: Spoiler Binnenkort open ik een nieuw topic, maar ik laat jullie even op adem komen. Misschien is het al een goed idee om enkele nummers te zoeken die een kans maken om in te zenden! @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 1 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Laatste ronde van het podium gedonderd, maar met een 4 plek ook zeker content. Proficiat @Keko met de overwinning! En bedankt @Bogatyr voor de organisatie! Van mij mag je er best nog een doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Eerste overwinning en spannend tot het laatst! Hopelijk gaat het bij Feyenoord niet zo komende weken. Super organisatie @Bogatyr, heerlijk vlot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 1 minuut geleden zei Keko: Eerste overwinning en spannend tot het laatst! Hopelijk gaat het bij Feyenoord niet zo komende weken. Super organisatie @Bogatyr, heerlijk vlot. Ik zag die 12 punten al gaan, maar ze gingen toch niet naar Ierland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Vrijwel de hele editie op het podium gestaan en er dan in de slotfase niet enkel van afkukelen maar direct doorvallen tot de gedeelde vijfde/zesde plek. Toch wel meer van verwacht, al is het lang niet verkeerd natuurlijk. Gefeliciteerd @Keko, afgetekende winnaar. Dank voor de organisatie @Bogatyr, wat mij betreft ook helemaal prima wanneer je het nog eens doet. Tempo zat er goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Gefeliciteerd @Keko. Zelf wel tevreden met waar ik geëindigd ben met mijn inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Hoppaaaaaaaa!!! Goede eindsprint nog de laatste 2 stemrondes. Uiteindelijk een lekkere 3e plek, lang geleden ook dat ik op het podium stond. Thanks Boga voor de orga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Prima organisatie en een prima winnaar. Mijn eigen prestaties daarentegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Toch nog wat punten gescoord aan het einde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten