bas huijsmans Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Ai de koppositie kwijt 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Een puntje, we doen het er mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Teleurstellende editie tot dusver. Ik had meer punten van Platina verwacht. Van bas krijg ik punten, en grappig genoeg ben ik de enige in de rechterkolom die punten krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Het is weer eens @Laki die me behoedt voor de diepste krochten. Dank Griekenland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Had een paar uitslagen gemist, maar we doen nog aardig mee in de subtop  Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Op 26-2-2023 om 12:51 zei ivago: Het is weer eens @Laki die me behoedt voor de diepste krochten. Dank Griekenland! 12 points from Greece to Cypr... Czechia, Ivago natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2023 Vanaf morgen weer nieuwe updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2023  Het volgende land wat de zaal betreed wordt begroet met een hoop boe geroep. Waarom het zijn mensen uit het land van het stokbrood en schimmelende kazen. Het is de beurt aan Frankrijk. Scout Vreven stuurt de band Moderne naar IJsland. En met zo'n naam is het lastig wat te vinden. Maar goed het is gelukt. De band is opgericht in 1979 in Tours De band bestaat uit Bernard Guimond ( zang ) Dominique Marchetti ( zang ) en een trio die zich bezig houden met de video's etc namelijk Gerard Levy , Thierry Baudet Teyssou en Patrick Millerioux. In 1980 brachten ze hun LP uit. Een jaar later kwam hun tweede LP uit en brachten ze nog 2 7''s uit van liedjes op die LP en daarna? Daarna werd het doodstil omtrent Moderne. Tot 2004 toen er nog een nieuw nummer uitkwam op een verzamelalbum. Maar daarna gingen ze terug naar de vergetelheid en werden de albums echte verzamelobjecten. In 2009 werden alle nummers digitaal geremasterd en opnieuw uitgebracht met een volledig interview van de band.  Het nummer Vers L'est wordt er gezongen over steeds verder naar het oosten te gaan. Nog iets met spionnen maar het lijkt toch verdacht een soort van liefdesliedje te zijn. Want waarom praten over je beslissing wanneer je nog maar 1 oplossing hebt. Alleen in deze richting , verder naar het oosten , altijd verder zonder terug keer. Het nummer was wat mij betreft niet goed genoeg voor punten maar echt vreselijk was het ook niet. Wat dat betreft staat het nummer te laag momenteel.    Vinnie Paul ( Pantera ) : Niet mijn ding dat mag dan ook geen verrassing zijn. Maar het luistert wel lekker weg. Prima achtergrond muziekje terwijl je een toastje met brie en wijntje weg werkt. 6,5  Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ):  Nee dit is niks hoor. Ik hoorde iemand uit de green room roepen " Vijf minuten pure ellende " en ben het met hem eens. 3  Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Ik ga mee met Vinnie. Wijntje , kaasje , kaarsje  en dan dit op de achtergrond prima hoor. Niet te hard want dan ga ik sneller met Ronnie mee. 6,5  De punten van Frankrijk  @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven   Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 We gaan op dezelfde voet verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 10 punten van Frankrijk, ik zou bijna dankjewel zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Punten verwacht en genoeg gekregen. Helaas zijn nu wel de landen waar ik (veel) punten van verwachtte een beetje op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Ah weer eens punten en haal daarmee Vreven himzelf in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Op punten gehoopt en ook gekregen, dus dank daarvoor. Wordt wel lastig om het linkerrijtje te behalen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2023 5 mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Wie het kleine niet eert..., dus dank voor het puntje Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Ben wel content met dit puntenaantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Klojo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Hoop toch nog wel even op 6 puntjes in de volgende ronde zodat ik precies op 69 uit komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2023   De zaal is duidelijk. Weg met Canada. In mijn ogen het slechtste nummer wat er deze editie is ingestuurd. Scout Keko stuurt Clay And Friends in. Had hij het maar niet gedaan. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken en de juryleden ook niet. Een 0,5 voor de moeite   Citaat Wat een ellende dit nummer  Punten van Canada  @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven  Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 (bewerkt) Straks ga ik nog spijt krijgen van mijn punten op Floggin' Molly. Bedankt @Keko. Â Had je geen inspiratie @Djurovski? 3 maart 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Ah eens 2x op rij punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Dit is duidelijk een editie om snel te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Mooie woorden van de organisator, toch altijd een teken van smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Links en rechts ingehaald :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Straks ga ik nog spijt krijgen van mijn punten op Floggin' Molly. Bedankt @Keko.  Had je geen inspiratie @Djurovski? Ik luister tijdens het typen van de update het nummer op repeat om zo nog iets aparts te horen oid. Maar bij deze kon ik dat echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten