Gert Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Geen greencards voor Engeland als ze naar Canada willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Sorry vond geen ree, en al helemaal geen @Grote Ree but i'm sure you get the message Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 november 2022 Auteur Share Geplaatst 23 november 2022 I Can’t Make This Right. Dat is het antwoord op de vraag “Hoe legitimeer je het wanneer een artiest zo schaamteloos grootheden als Frank Sinatra en Michael Bublé imiteert?”. Ook is het de titel van onderstaand nummer van de Nederlandse Dennis van Aarssen. In 2019 won hij The Voice of Holland – was de rest dan nog meer 13 in een dozijn?! – maar sindsdien heeft deze crooner eigenlijk geen echte successen meer gehad. Dus, wat doe je dan? Juist, een kerstalbum uitbrengen. Sinds 11 november jongstleden is Van Aarssens album Christmas When You’re Here te beluisteren op Spotify. Tot dusverre zonder al te veel succes, maar wat niet is kan nog komen. Al verwacht ik het niet. Mocht Van Aarssen er bij kerst extra warmpjes bij willen zitten zal hij, naar verwachting van de organisatie, hier als underdog moeten stunten. Gaat dat lukken? De stemmen vanuit Nederland (2/24) - ditmaal zonder krijsende Emma Wortelboer - zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Weer niks. Barbaren. Gelukkig zit ik nog in goed gezelschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Meh, helaas ook niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Nou het begin is er, moet toch zeggen dat ik in Engeland wel teleurgesteld was de vorige ronde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Ik heb een punt, mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Het eerste wat ik dacht bij dit nummer: De Nederlandse Bublé, maar goed, twaalf punten is uiterst welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Ik vind wat van dit liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 2 punten! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 november 2022 Auteur Share Geplaatst 23 november 2022 38 minuten geleden zei Bolderbast: Ik vind wat van dit liedje. Nu maak je me wel nieuwsgierig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 10 punten nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Thanks voor 6 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Hmmm, twee rondes en nog geen punten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 9 uur geleden zei bas2204: Hmmm, twee rondes en nog geen punten... Exactly my idea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 (bewerkt) Goed geschreven teksten @Urbeto! Blij met mijn acht punten. Ik denk dat ik nog nooit punten heb gekregen van chrisje (voor zover ik me herinner), maar ik heb ook wel bewust voor iets anders gekozen, iets poppier. Ben benieuwd of het zal werken. 25 november 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 november 2022 Auteur Share Geplaatst 25 november 2022 Vanuit Nederland maken we de tocht Down Under naar Australië. Hier doet @Fabian. namelijk een gooi naar een mooie eindnotering met het nummer Need You van Flight Facilities en NÏKA. In dit nummer wordt door NÏKA gezongen over een onbereikbare liefde, hetgeen weinig origineel is. Toch heeft Flight Facilities er wel een catchy plaatje van gemaakt. Hier komt nog eens bij dat voor de videoclip daadwerkelijke big guns uit de kast worden gehaald. We zien hier namelijk een nog jonge Arnold Schwarzenegger die met zijn opgepompte borstspieren – Terry Jeffords zou er welhaast jaloers op worden – in The New Dating Game in 1973 alles uit de kast haalt om een leuke date uit het vuur te slepen. Maar, wanneer we het terugkoppelen aan Need You, is NÏKA in ieder geval niet die gelukkige. Hoe dan ook: Flight Facilities is het aan haar naam verplicht om vliegensvlug de top van deze competitie te bestormen, of treedt er turbulentie op in deze missie? Dat gaan de komende weken uitwijzen. De stemmen vanuit Australië zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Kijk aan, de 6 eerste punten binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 (bewerkt) Bedankt @Fabian. Voor de 8 punten. 25 november 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Toch weer een puntje, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 From Australia with love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Nou nou slaap maar lekker een week op de bank met je zogenaamde liefde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Weer iemand zonder smaak, man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Helaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten