Grote Ree Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 De subtop is inmiddels groter geworden dan het ego van Cristiano Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 3 uur geleden zei Urbeto: Zit hij aan de doping of brengt een Senegalese medicijnman hem weer op de been? Je krijgt het er maar druk mee. Doping controles , hertellingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Weer wat puntjes nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Met die 8 van Senegal weer wat ademruimte. Mijn dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Gedeeld 3e, ontzettend onverwacht Wel spannend trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Tnx @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Op 13-12-2022 om 15:53 zei ivago: Ik vond het al zo vreemd dat er deze editie voor mij geen enkele bovenuit stak. Nu snap ik het Voor de volgende editie heb ik al een goed nummer gevonden, en dat zal wel weer je ding zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 20 uur geleden zei Djurovski: Je krijgt het er maar druk mee. Doping controles , hertellingen Volgende keer elk nummer maar eerst door ballotage commissie heen zien te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Zolang die door mij geleid wordt vind ik dat een uitstekend voorstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Op 13-12-2022 om 15:53 zei ivago: Ik vond het al zo vreemd dat er deze editie voor mij geen enkele bovenuit stak. Nu snap ik het En inderdaad mensen, die negatviviteit. Ik doe al mee van editie 4 of 5 ik weet het niet meer, en ben denk ik 1 hooguit 2 keer aan de linkerkant geëindigd. Ik voel echter noch de ambitie om te stoppen noch om oneerbiedig te doen over andere inzendingen, ook al zal ik niet onder stoelen of banken schuiven dat het mijn ding niet is. Het is een spelletje, en als ik af en toe eens iemand kan bezielen of inspireren met één van mn inzendingen is dat al lang genoeg voor mij. Het mooie is dan wel weer dat je bij kraak t of smaak t juist de hoogste gewaardeerde inzending hebt ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 Als deelnemer @Tim' een voetbalclub was, zou hij Red Bull Leipzig heten. Dit klinkt wellicht negatief, zeker in de oren van een Werder Bremen supporter, maar dat is het zeker niet: wanneer de hele geschiedenis van deze competitie bekeken wordt is zijn rol minimaal – een vlugge blik in de vorige edities lijkt erop te wijzen dat dit pas zijn vierde deelname is – maar sinds zijn entree is hij door verstandige keuzes pijlsnel naar de top gestegen. Eindigde Tim in editie #37 (overigens een prachtige editie met een zeer verdienstelijke winnaar) nog in het rechterrijtje, met zijn twee volgende deelnames wist hij de bokaal der bokalen binnen te slepen. Na zijn twee Engelse overwinningen werd het echter wel tijd voor een blik over de grenzen van het Britse koninkrijk. Maar, waar kon Tim heen? Hij wilde niet naar Polen, daar gaat het te goed. En de USSR? Dat ging hem net te ver. Voor deze editie is daarom gekozen voor het prachtige IJsland. Aan de hand van Borderland gaat de jacht op de titel die een hattrick op moet leveren verder. Tot nu toe doet zanger Ásgeir het lang niet slecht binnen deze missie, gezien het feit dat hij momenteel enkel Noorwegen voor zich moet dulden. En, toegegeven, zijn met melodische folk doorspekte nummer ligt lekker luchtig in het gehoor. De track is euforisch en bedachtzaam tegelijkertijd. Zorgt deze gelaagdheid voor nieuwe successen en weet Tim voor het eerst in de geschiedenis van deze competitie voor de derde maal op rij de eindoverwinning binnen te slepen? Let op: Ik heb moeite om op de site van Scorewiz te komen, Chrome geeft aan dat het beveiligingscertificaat verlopen is, dus wees je daarvan bewust. En, mocht dit serieuze problemen geven, geef dat vooral aan; ik ben er namelijk niet heel erg in thuis. De stemmen van IJsland (14/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 '' Je verbinding is niet privé Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van scorewiz.eu te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie NET::ERR_CERT_DATE_INVALID Zet de geoptimaliseerde beveiliging aan om het hoogste beveiligingsniveau van Chrome te gebruiken'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 We zakken helaas steeds verder weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: '' Je verbinding is niet privé Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van scorewiz.eu te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie NET::ERR_CERT_DATE_INVALID Zet de geoptimaliseerde beveiliging aan om het hoogste beveiligingsniveau van Chrome te gebruiken'' Heb ik ook plots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Bogatyr: Heb ik ook plots. Ik weet de reden betekent de website(score whiz) geen HTTPS gebruikt. HTTPS is web standaard, als sites niet gebruiken, is het nog slechter beveiligd. En Chrome weigerd websites zonder HTTPS toe te laten. EDIT: Ik kan er ook niet naar toe op zowel Edge als Mozilla Firefox 15 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 32 minuten geleden zei Bogatyr: Heb ik ook plots. Hier ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 Het beveiligingscertificaat is verlopen, hetgeen wel gratis te vernieuwen is via een website als deze, maar ik krijg de indruk dat dit enkel door de eigenaars van het domein aangevraagd kan worden. Maar, ik ben hier bepaald niet in thuis, dus ik begrijp twee van de drie verificatiemethoden al niet. @joostmakaay @Stefan.Heeft een van jullie toevallig een idee hoe je een SSL certificaat zou kunnen vernieuwen? Is dat überhaupt mogelijk voor andermans domein? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Gewoon doorgaan als onveilig geen probleem bij Chrome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 8 minuten geleden zei Djurovski: Gewoon doorgaan als onveilig geen probleem bij Chrome Apart bij mij Chrome juist wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Die uitleg begon even als een belediging, maar het bleek toch een schitterende vergelijking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Apart bij mij Chrome juist wel. Geavanceerd en dan door gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Red Bull geeft je vleugels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Mijn moeder zegt altijd: 'Je moet altijd blij zijn met wat je krijgt' dus dat zal ik nu dan ook maar doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Ik kan er niet meer bijkomen, ook niet via geavanceerd (bedrijfslaptop), maar ik verwacht toch geen vette scores meer deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 9 uur geleden zei Urbeto: Het beveiligingscertificaat is verlopen, hetgeen wel gratis te vernieuwen is via een website als deze, maar ik krijg de indruk dat dit enkel door de eigenaars van het domein aangevraagd kan worden. Maar, ik ben hier bepaald niet in thuis, dus ik begrijp twee van de drie verificatiemethoden al niet. @joostmakaay @Stefan.Heeft een van jullie toevallig een idee hoe je een SSL certificaat zou kunnen vernieuwen? Is dat überhaupt mogelijk voor andermans domein? Moet scorewiz zelf doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten