Spring naar bijdragen

MU Worldvision Song Contest #40

Urbeto

Aanbevolen berichten

Op 13-12-2022 om 15:53 zei ivago:

Ik vond het al zo vreemd dat er deze editie voor mij geen enkele bovenuit stak. Nu snap ik het :-D

En inderdaad mensen, die negatviviteit. Ik doe al mee van editie 4 of 5 ik weet het niet meer, en ben denk ik 1 hooguit 2 keer aan de linkerkant geëindigd. Ik voel echter noch de ambitie om te stoppen noch om oneerbiedig te doen over andere inzendingen, ook al zal ik niet onder stoelen of banken schuiven dat het mijn ding niet is.

Het is een spelletje, en als ik af en toe eens iemand kan bezielen of inspireren met één van mn inzendingen is dat al lang genoeg voor mij.

Het mooie is dan wel weer dat je bij kraak t of smaak t juist de hoogste gewaardeerde inzending hebt ingestuurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LfA9dtg.png

Als deelnemer @Tim' een voetbalclub was, zou hij Red Bull Leipzig heten. Dit klinkt wellicht negatief, zeker in de oren van een Werder Bremen supporter, maar dat is het zeker niet: wanneer de hele geschiedenis van deze competitie bekeken wordt is zijn rol minimaal – een vlugge blik in de vorige edities lijkt erop te wijzen dat dit pas zijn vierde deelname is – maar sinds zijn entree is hij door verstandige keuzes pijlsnel naar de top gestegen. Eindigde Tim in editie #37 (overigens een prachtige editie met een zeer verdienstelijke winnaar) nog in het rechterrijtje, met zijn twee volgende deelnames wist hij de bokaal der bokalen binnen te slepen. Na zijn twee Engelse overwinningen werd het echter wel tijd voor een blik over de grenzen van het Britse koninkrijk. Maar, waar kon Tim heen? Hij wilde niet naar Polen, daar gaat het te goed. En de USSR? Dat ging hem net te ver. Voor deze editie is daarom gekozen voor het prachtige IJsland. Aan de hand van Borderland gaat de jacht op de titel die een hattrick op moet leveren verder. Tot nu toe doet zanger Ásgeir het lang niet slecht binnen deze missie, gezien het feit dat hij momenteel enkel Noorwegen voor zich moet dulden. En, toegegeven, zijn met melodische folk doorspekte nummer ligt lekker luchtig in het gehoor. De track is euforisch en bedachtzaam tegelijkertijd. Zorgt deze gelaagdheid voor nieuwe successen en weet Tim voor het eerst in de geschiedenis van deze competitie voor de derde maal op rij de eindoverwinning binnen te slepen?

Let op: Ik heb moeite om op de site van Scorewiz te komen, Chrome geeft aan dat het beveiligingscertificaat verlopen is, dus wees je daarvan bewust. En, mocht dit serieuze problemen geven, geef dat vooral aan; ik ben er namelijk niet heel erg in thuis.

De stemmen van IJsland (14/24) zie je hier

Mentions: 

@Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''

Je verbinding is niet privé

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van scorewiz.eu te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Zet de geoptimaliseerde beveiliging aan om het hoogste beveiligingsniveau van Chrome te gebruiken''
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

''

Je verbinding is niet privé

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van scorewiz.eu te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Zet de geoptimaliseerde beveiliging aan om het hoogste beveiligingsniveau van Chrome te gebruiken''

Heb ik ook plots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bogatyr:

Heb ik ook plots.

Ik weet de reden betekent de website(score whiz) geen HTTPS gebruikt. HTTPS is web standaard, als sites niet gebruiken, is het nog slechter beveiligd. En Chrome weigerd websites zonder HTTPS toe te laten.

EDIT: Ik kan er ook niet naar toe op zowel Edge als Mozilla Firefox:moop::classic_ninja:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het beveiligingscertificaat is verlopen, hetgeen wel gratis te vernieuwen is via een website als deze, maar ik krijg de indruk dat dit enkel door de eigenaars van het domein aangevraagd kan worden. Maar, ik ben hier bepaald niet in thuis, dus ik begrijp twee van de drie verificatiemethoden al niet. 

@joostmakaay @Stefan.Heeft een van jullie toevallig een idee hoe je een SSL certificaat zou kunnen vernieuwen? Is dat überhaupt mogelijk voor andermans domein?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Urbeto:

Het beveiligingscertificaat is verlopen, hetgeen wel gratis te vernieuwen is via een website als deze, maar ik krijg de indruk dat dit enkel door de eigenaars van het domein aangevraagd kan worden. Maar, ik ben hier bepaald niet in thuis, dus ik begrijp twee van de drie verificatiemethoden al niet. 

@joostmakaay @Stefan.Heeft een van jullie toevallig een idee hoe je een SSL certificaat zou kunnen vernieuwen? Is dat überhaupt mogelijk voor andermans domein?

Moet scorewiz zelf doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites