007mark Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 4 puntjes is volgens mij meer dan gemiddeld van Fabian, dus I take it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Alweer 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Als Frankrijk zo dik bovenaan staat vind ik het ook niet gek dat ik nog op 0 sta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 En toen waren we nog met 5 (nulpunters) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Drie rondes, drie keer punten gekregen, negen punten in totaal. Ik zie een patroon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Die rondes, drie keer geen punten gekregen, nul punten in totaal. Ik zie een patroon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 november 2022 Auteur Share Geplaatst 29 november 2022 Na een kort maar krachtig bezoek aan Australië reizen we weer de wereld over, ditmaal naar het verre Canada. Ruim 13.000 kilometer bedraagt deze vlucht, hetgeen menigeen - waaronder ik - het liefst onder hypnose door zou brengen. Wellicht komt de inzending van @Gert hierbij van pas. Uit zijn koker komt namelijk het nummer Gazebo van de Canadese producer Jacob Fairley, beter bekend onder zijn artiestennaam Fairmont. Deze haast hypnotiserende plaat zou niet misstaan op een onderkaakschaatsfestijn als Thuishaven, maar de organisatie moet toegeven dat het nummer hier na een aantal keer luisteren ook wel gewaardeerd wordt. Bovendien is Gazebo het enige volledig instrumentale nummer van deze editie, hetgeen toch wel een geheim wapen zou kunnen blijken. Zal "Geen woorden, maar daden" ook in Canada gelden? Voorlopig is daar nog weinig van te merken. Maar, zoals u weet, verliezen aanhangers van dit motto nooit de moed. De stemmen vanuit Canada (4/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 We blijven maar de 0 houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 (bewerkt) Jammer.. @Djurovski misschien worden ze down van je muziek 29 november 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Ah, weer punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Zonde, geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 En zo schieten we weer terug, dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Wel bijzonder hoe er echt een zwaar afgetekende top is en het daaronder erg dicht bij elkaar zit. Kan me geen editie meer heugen waarbij de verschillen al in het begin zo groot waren. Wel blij met de acht punten verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Niks, blijven zo in grijze middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 2 uur geleden zei Grote Ree: Wel bijzonder hoe er echt een zwaar afgetekende top is en het daaronder erg dicht bij elkaar zit. Kan me geen editie meer heugen waarbij de verschillen al in het begin zo groot waren. Wel blij met de acht punten verder. Ik zie Noorwegen en Mongolië niet in de top. Wat toch echt de 2 beste nummers zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Blij met de puntjes, dank je wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 5 puntjes erbij, dat is netjes iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Verdomme weer geen punten wat een lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 ^ Helemaal mee eens! Daar gaat mijn mooie gemiddelde van drie punten per beurt. Dan maar zes van volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 9 minuten geleden zei Titan: ^ Helemaal mee eens! Daar gaat mijn mooie gemiddelde van drie punten per beurt. Dan maar zes van volgende. Ik hou gelukkig mijn gemiddelde wel netjes vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Zojuist zei Erwin.: Ik hou gelukkig mijn gemiddelde wel netjes vast. De nul is heilig dit WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Onderkaakschaatsfestijn schitterend! Ik hou ook lekker die nul vast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Ging eigenlijk best lekker op deze pokoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2022 Auteur Share Geplaatst 30 november 2022 In een prachtig historisch pand aan de Molendijk in Sliedrecht vindt u het Nationaal Baggermuseum. Als het aan de organisatie ligt, valt de volgende inzending binnenkort ook daar te bezichtigen. We ruilen Canada namelijk in voor de Zweedse vrieskou. Hier doet @Bogatyr mee met het nummer En säng av rosor van de Zweeds-Koerdische singer-songwriter Darin. Hij brengt hier een verschrikkelijk emopopnummer over het missen van zijn geliefde ten gehore. Het is maar goed dat dit nummer tekstueel voor vrijwel niemand hier te begrijpen is, want het glazuur zou van zoetsappigheid van je tanden springen. Darin zingt dan wel over een bed van rozen, maar deze 03:45 minuten durende marteling heeft meer weg van een spijkerbed. Goed, genoeg geklaagd, op naar de punten. De stemmen van Zweden (5/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 7 punten, dat is toch weer een fijn aantal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten