Chiemel Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Op 25-3-2022 om 10:24 zei Chiemel: GP Jeddah, 27-03-2022 1. Hamilton 2. LeClerc 3. Verstappen 4. Sainz 5. Russel 6. Perez 7. Magnussen 8. Alonso 9. Ocon 10. Schumacher Pole position: Hamilton Eerste uitvaller: Perez Snelste ronde: Sainz op 1. Verstappen 2. LeClerc 3. Sainz 4. Hamilton 5. Russell 6. Alonso 7. Ocon 8. Magnussen 9. Bottas 10. Gasly Pole position: Verstappen Eerste uitvaller: Perez Snelste ronde: Sainz 26 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 10 uur geleden zei chrisje1993: Uitvaller: Hamilton Telt dit ook al voor de qualifiers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 11 uur geleden zei Fantasy: Nog één laatste reminder dan, vooruit Tags: @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr @sennid @himan @Chiemel @aron24 @Arezo @Noordzijde @neva @007mark @Djurovski @Mordurette @timpy00 @Keko @Mansveld @PatjePauw @Jotew Heb de mijne nog maar even aangepast door alle gebeurtenissen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Kut vergeten. Echt balen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 4 minuten geleden zei timpy00: Kut vergeten. Echt balen wel. Wat mij betreft verzinnen we hier een regel voor. Iets van je krijgt zoveel punten minder dan de nummer laatst of je lijstje van de vorige race geldt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Heb de mijne nog maar even aangepast door alle gebeurtenissen Die wijziging heb ik afgekeurd, dus je eerste lijstje ga ik meenemen. De deadline voor het insturen en plaatsen van je lijstje ligt vóór de kwalificatie, niet pas om 19:39 uur als de kwali om 18:00 begon 1 uur geleden zei timpy00: Kut vergeten. Echt balen wel. 58 minuten geleden zei Chiemel: Wat mij betreft verzinnen we hier een regel voor. Iets van je krijgt zoveel punten minder dan de nummer laatst of je lijstje van de vorige race geldt. Dat laatste vind ik een uitstekende oplossing. Die ga ik meenemen en toepassen. En daarnaast krijgt iedereen minimaal één of twee mentions voor ieder raceweekend, dus daarbij help ik jullie wel genoeg herinneren dunkt me 3 uur geleden zei chrisje1993: Telt dit ook al voor de qualifiers? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 11 uur geleden zei Fantasy: Die wijziging heb ik afgekeurd, dus je eerste lijstje ga ik meenemen. De deadline voor het insturen en plaatsen van je lijstje ligt vóór de kwalificatie, niet pas om 19:39 uur als de kwali om 18:00 begon Dat laatste vind ik een uitstekende oplossing. Die ga ik meenemen en toepassen. En daarnaast krijgt iedereen minimaal één of twee mentions voor ieder raceweekend, dus daarbij help ik jullie wel genoeg herinneren dunkt me Nee Dat is fijn. Schuld lag ook zeker bij mij na al jouw mentions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2022 Ik ben @Michaelinho*, @La Pulga, @himan en @Mordurette alvast voor; Tsunoda telt niet als eerste uitvaller. Om uit te vallen moet je deelnemen aan de échte race namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 15 minuten geleden zei Fantasy: Ik ben @Michaelinho*, @La Pulga, @himan en @Mordurette alvast voor; Tsunoda telt niet als eerste uitvaller. Om uit te vallen moet je deelnemen aan de échte race namelijk Anders was het Schumacher geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2022 5 minuten geleden zei timpy00: Anders was het Schumacher geweest. Correct. Maar die viel natuurlijk gisteren al uit. Iedereen die Schumacher als eerste uitvaller voorspelde heeft het ook niet goed in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2022 Wat. Een. Race. Netflix zal hiervan smullen, want wat een race hebben we gezien vandaag. Vechtende Alpines, een crash van Latifi, drie uitvallers in één ronde, Hamilton die ternauwernood punten binnen weet te harken en Leclerc en Verstappen die laten zien wat we het komende jaar mogen gaan verwachten. En ook jullie waren lekker bezig, want we zien heel veel groene en oranje kleurtjes in het overzicht hieronder. Vorige week behaalde @Djurovski slechts één schamel punt, maar dit weekend gaat hij er met de overwinning vandoor. Met zeventien punten bleef hij @Mordurette (16) en debutant @Jotew (15) nipt voor. Na deze twee enerverende weekenden kunnen we even rustig ademhalen, want pas over twee weken doen we het Albert Park Street Circuit in Melbourne aan. Wel je wekker zetten, want zondags beginnen we al om 07:00 uur in de ochtend! Oh en voor we naar de scores gaan kijken, wil ik nog even Titan en Satyr belichten. Titan voor het consequent blijven scoren met een identieke score als vorige week en Satyr voor het behalen van maar liefst twee punten. Toch een pak beter dan de nul van vorige week @delichris@Michaelinho*@chrisje1993@KayDeManaager@Titan@rich ruzzian@La Pulga@Rogier.@Juiceman@Satyr@sennid@himan@Chiemel@aron24@Arezo@Noordzijde@neva@007mark@Djurovski@Mordurette@timpy00@Keko@Mansveld@PatjePauw@Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Veel net-nietjes, maar uiteindelijk toch weer in de middenmoot erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Blij met de nieuwe regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Wat een race. Heerlijk. En lekker mee in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Seizoen geslaagd heb een GP gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Jaja er zit verbetering in. 8 puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Prima middenmoot Was inderdaad een heerlijke race! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Prima debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Dikke verbetering #trots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 april 2022 Auteur Share Geplaatst 4 april 2022 Alvast een eerste mention voor iedereen, want het schema voor komend weekend is vooral 's nachts en 's ochtends vroeg Eerste vrije training vrijdag 8 april 05:00 - 06:00 Tweede vrije training vrijdag 8 april 08:00 - 09:00 Derde vrije training zaterdag 9 april 05:00 - 06:00 Kwalificatie zaterdag 9 april 08:00 - 09:00 Race zondag 10 april 07:00 - 09:00 @delichris@Michaelinho*@chrisje1993@KayDeManaager@Titan@rich ruzzian@La Pulga@Juiceman@Satyr@sennid@himan@Chiemel@aron24@Arezo@Noordzijde@neva@007mark@Djurovski@Mordurette@timpy00@Keko@Mansveld@PatjePauw@Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Op 26-3-2022 om 17:11 zei Chiemel: 1. Verstappen 2. LeClerc 3. Sainz 4. Hamilton 5. Russell 6. Alonso 7. Ocon 8. Magnussen 9. Bottas 10. Gasly Pole position: Verstappen Eerste uitvaller: Perez Snelste ronde: Sainz Eerst maar gewoon dit lijstje totdat ik er wat meer over nagedacht heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 (bewerkt) 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Sainz 4. Perez 5. Russell 6. Hamilton 7. Ocon 8. Norris 9. Gasly 10. Magnusen Pole: Leclerc Uitvaller Tsunoda Ronde: Leclerc 4 april 2022 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 1. Leclerc 2. Verstappen 3. Sainz 4. Perez 5. Russell 6. Hamilton 7. Ocon 8. Magnussen 9. Gasly 10. Alonso Pole: Leclerc Uitvaller Tsunoda Ronde: Leclerc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 1. Leclerc 2. Verstappen 3. Sainz 4. Perez 5. Hamilton 6. Ocon 7. Russel 8. Alonso 9. Gasly 10. Magnussen Pole: Leclerc Uitvaller Vettel :( Ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 GP Melbourne, 10-4-2022 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Perez 4. Sainz 5. Alonso 6. Bottas 7. Vettel 8. Magnussen 9. Hamilton 10. Zhou Poleposition: Leclerc 1e uitvaller: Stroll Snelste raceronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten