Satyr Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ik doe dat nooit, ook niet de 75 voor renners van het winnende team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Let op mensen die al een lijstje hebben Quintana en Madrazo doen niet mee 18 augustus 2022 bewerkt door Hans. + Madrazo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Die is zijn medicijnen vergeten mee te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 uur geleden zei Erwin.: Damn was Hayter vorig jaar al zo goed dat ie al 1100 punten kost Satyr heeft in het verleden TTT nooit mee laten tellen, dus ik verwacht nu ook niet Hayter legde vorig jaar Van Aert er al bijna op in de Tour of Britian, was elfde in Dwars door Vlaanderen, 4e in de klassieker in Bretagne en won iets meer dan een handvol ritten in gewaardeerde B-koersen. Dus dat hij zoveel punten heeft, verbaast mij eigenlijk niet. Ik was wel verbaasd dat Ayuso er relatief weinig had. Verder best tevreden over mijn ploeg. Van mijn eerste twintig namen (overigens al met het puntenaantal in mijn achterhoofd) alleen Bennett en Hoole moeten aanpassen naar Brenner en Carl Frederik Hagen. Al was Hoole ook maar een B-keuze, omdat ik er vanuit ging dat hij weinig punten zou hebben. En aangezien ik de goede lage punten renners al in de lijst had staan, maar gekozen voor de twee renners met degelijke resultaten, al is de Vuelta ook de grote ronde waar ineens een volstrekt onbekende renner twee ritten wint. Al met al wel tevreden met de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 10 minuten geleden zei aron24: Hayter legde vorig jaar Van Aert er al bijna op in de Tour of Britian, was elfde in Dwars door Vlaanderen, 4e in de klassieker in Bretagne en won iets meer dan een handvol ritten in gewaardeerde B-koersen. Dus dat hij zoveel punten heeft, verbaast mij eigenlijk niet. Ik was wel verbaasd dat Ayuso er relatief weinig had. Verder best tevreden over mijn ploeg. Van mijn eerste twintig namen (overigens al met het puntenaantal in mijn achterhoofd) alleen Bennett en Hoole moeten aanpassen naar Brenner en Carl Frederik Hagen. Al was Hoole ook maar een B-keuze, omdat ik er vanuit ging dat hij weinig punten zou hebben. En aangezien ik de goede lage punten renners al in de lijst had staan, maar gekozen voor de twee renners met degelijke resultaten, al is de Vuelta ook de grote ronde waar ineens een volstrekt onbekende renner twee ritten wint. Al met al wel tevreden met de lijst. Heb zowel Hayter als Ayuso in mijn lijst erbij genomen. Die laatste omdat hij goedkoop is, maar wel de vraag hoeveel kansen hij krijgt in een team met Almeida en McNulty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Lijstjes Tour de l'Avenir; Spoiler Richarð. UIJTDEBROEKS Cian (C) VAN EETVELT Lennert MARTINEZ Lenny VACEK Mathias ENGELHARDT Felix HAYTER Leo PLOWRIGHT Jensen VAN DIJKE Tim WÆRENSKJOLD Søren STAUNE-MITTET Johannes Hans. 1 Uijtdebroeks - België 2 Eetveld - België 3 Hayter - GB 4 Martinez Lenny - Frankrijk 5 Gregoire - Frankrijk 6 Plowright - Australië 7 Tim van Dijke - Nederland 8 Engelhardt - Duitsland 9 M. Vacek - Tsjechië 10 Piganzoli - Italië FlyD Leo Hayter Cian Uijtdebroeks Lenny Martinez Thomas Gloag Lennert van Eetvelt Jacob Hindsgaul Johannes Staune-Mittet Felix Engelhardt Casper van Uden Sam Watson chrisje1993 Santiago Umba Jacob Hindsgaul Cian Uijtdebroeks Leo Hayter Lenny Martinez Romain Gregoire Darren Rafferty Johannes Staune-Mittet Lennert van Eetvelt Tom Gloag Rudy Porter Erwin. Martinez (c) Gregoire Uijtdebroeks Hayter van Eetvelt Brutomesso Plowright Van Uden Govekar van Dijke Staune-Mittet Viktor 1 Cian Uijtdebroeks © -25 2 Leo Hayter -25 3 Lenny Martinez -25 4 Rudy Porter -25 5 Mathias Vacek -25 6 Johannes Staune-Mittet -25 7 Søren Wærenskjold -25 8 Tim Van Dijke -25 9 Thibau Nys -25 10 Thomas Gloag -25 18 augustus 2022 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goed dat @Viktorerbij heeft gezet wie de -25 renners zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 4 minuten geleden zei FlyD: Goed dat @Viktorerbij heeft gezet wie de -25 renners zijn Better safe than sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2022 Hehe heb ik ook nog aan zitten denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 @chrisje1993 Umba doet niet mee@Erwin. Govekar ook niet. Jullie kunnen ze nu nog vervangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Voor iedereen die ook weer mee wilt doen aan de AD-versie van de pool: https://www.ad.nl/fun/apps/~g134707?league=xzs_eU8nTvm1GX6yrt2OUw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2022 20 minuten geleden zei Hans.: @chrisje1993 Umba doet niet mee@Erwin. Govekar ook niet. Jullie kunnen ze nu nog vervangen @Richarð. ik had Gloag als reserve, maar aangezien ik Govekar als sprinter zag kan ik dan ook van Dijke als invaller kiezen nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 9 minuten geleden zei Erwin.: @Richarð. ik had Gloag als reserve, maar aangezien ik Govekar als sprinter zag kan ik dan ook van Dijke als invaller kiezen nog? Si Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ik had m'n lijstje al grotendeels klaar staan, heb 'm net nog gestuurd naar Richard. Hoop dat het nog kan, ik kan geen informatie over vandaag vinden in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 3 uur geleden zei Lenstra: Ik had m'n lijstje al grotendeels klaar staan, heb 'm net nog gestuurd naar Richard. Hoop dat het nog kan, ik kan geen informatie over vandaag vinden in ieder geval. Ik neem hem gewoon mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 21 uur geleden zei 007mark: Voor iedereen die ook weer mee wilt doen aan de AD-versie van de pool: https://www.ad.nl/fun/apps/~g134707?league=xzs_eU8nTvm1GX6yrt2OUw @Viktor@FlyD@NicoHaak@Hans.@007mark@Hwb@Socrates@Richarð.@delichris@chrisje1993@capelle1212@Djurovski@JorisvdMeer@neva@Lenstra@MetalMichael@aron24@Erwin.@Miz@Elano Doe ook even mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Tot hoelaat kan je Vuelta insturen? Wil nog best meedoen als er nog wat tijd voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Tot hoelaat kan je Vuelta insturen? Wil nog best meedoen als er nog wat tijd voor is. Half 7 start de Vuelta en bij Ad zie ik dat je nu nog 4:40 de tijd hebt om in te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 4 minuten geleden zei Gert: Half 7 start de Vuelta en bij Ad zie ik dat je nu nog 4:40 de tijd hebt om in te vullen. Nee ik bedoelde hier op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2022 24 minuten geleden zei Socrates: Nee ik bedoelde hier op het forum. Ja ook dan he, deadlines zijn niet zo strikt hier. Ik zou zelfs zeggen dat het morgen nog mag aangezien Satyr de TTT niet meetelt, maar dat moet ie zelf maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 6 minuten geleden zei Erwin.: Ja ook dan he, deadlines zijn niet zo strikt hier. Ik zie het ja: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2022 Lol, dat is een beetje te extreem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei 007mark: @Viktor@FlyD@NicoHaak@Hans.@007mark@Hwb@Socrates@Richarð.@delichris@chrisje1993@capelle1212@Djurovski@JorisvdMeer@neva@Lenstra@MetalMichael@aron24@Erwin.@Miz@Elano Doe ook even mee! Ik doe mee, maar waar kan ik de pool vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Zojuist zei chrisje1993: Ik doe mee, maar waar kan ik de pool vinden? https://www.ad.nl/fun/apps/~g134707?league=xzs_eU8nTvm1GX6yrt2OUw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 minuut geleden zei 007mark: https://www.ad.nl/fun/apps/~g134707?league=xzs_eU8nTvm1GX6yrt2OUw Ja kwam niet bij de pool via de link maar is al gelukt haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten