himan Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 8 uur geleden zei Socrates: Dat kan toch nooit? Thomas heeft als enige wat vragen op Kim gezet (50/50), die anderen zijn vol gegaan voor Everon. Dan zouden het alleen nog Fresia of Everon kunnen zijn. Fresia is niet bekend gemaakt? Niet officieel althans. Dus alles kan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 29 minuten geleden zei himan: Fresia is niet bekend gemaakt? Niet officieel althans. Dus alles kan nog. Die zit al heel lang op Everon, zou vreemd zijn als dat nu ineens niet meer zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 9 uur geleden zei Socrates: Dat kan toch nooit? Thomas heeft als enige wat vragen op Kim gezet (50/50), die anderen zijn vol gegaan voor Everon. Dan zouden het alleen nog Fresia of Everon kunnen zijn. Correct, en het is nog nooit gebeurd dat er in de finale niemand op de mol zat, dus vanuit die logica zou je dan op Everon moeten uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 Voor mij is en blijft Fresia de mol!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Zit eigenlijk al sinds aflevering 1 op Everon, eerst omdat ik het leuk zou vinden als hij de mol was, daarna omdat hij het gewoon is Fresia zou nog kunnen, maar is juist afgelopen aflevering bij mij afgevallen, deed veel te vaak rare dingen die overduidelijk in beeld werden gebracht. Beide zijn niet logisch in deze fase van het spel als je de mol bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 1 uur geleden zei Rogier.: Zit eigenlijk al sinds aflevering 1 op Everon, eerst omdat ik het leuk zou vinden als hij de mol was, daarna omdat hij het gewoon is Fresia zou nog kunnen, maar is juist afgelopen aflevering bij mij afgevallen, deed veel te vaak rare dingen die overduidelijk in beeld werden gebracht. Beide zijn niet logisch in deze fase van het spel als je de mol bent. Wel lekker dat er dan nog even € 5.000,00 uit de pot gaat als dat zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 41 minuten geleden zei ElMarcos: Wel lekker dat er dan nog even € 5.000,00 uit de pot gaat als dat zo is. Ook wel jammer, niet echt een molactie. Ben sowieso benieuwd waar hij echt heeft gemold. Zou het wel heel mooi vinden als hij die container in de laatste opdracht gewoon heeft weggetild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 15 minuten geleden zei Rogier.: Ook wel jammer, niet echt een molactie. Ben sowieso benieuwd waar hij echt heeft gemold. Zou het wel heel mooi vinden als hij die container in de laatste opdracht gewoon heeft weggetild. Absoluut, maar ik vermoed toch dat het Frescia gaat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Nee joh, het is Kim-Lian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 zalig toch dat het alle kanten uitgaat en dat we niet duidelijk de mol kunnen aanwijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Ik weet alleen zeker dat Everon het niet is. Je ziet aan hem echt de zenuwen tijdens zo'n executie en je kunt mij niet vertellen dat hij zo'n goede acteur is dat hij dat kan spelen. Zit al een hele tijd op Fresia en daar is onlangs - mede door mijn vrouw - Kim-Lian bij gekomen. 1 van die 2 is het. Baalde ook dat Thomas eruit ging omdat mijn hele theorie van vorige week om zeep hiel en ik geen haar verder kwam daardoor Nog 2 weekjes en dan weten we het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Wat mij betreft is hij het juist wel en anders Fresia. Kim-Lian kan op basis van de stemmen niet meer, voor zover betrouwbaar, en die heeft de laatste 2 afleveringen teveel geld binnen geharkt voor een mol. Ik hoop toch wel op Fresia want dan zou denk ik een interessantere mol zijn geweest dan jankerd Everon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 43 minuten geleden zei Lazy: Ik weet alleen zeker dat Everon het niet is. Je ziet aan hem echt de zenuwen tijdens zo'n executie en je kunt mij niet vertellen dat hij zo'n goede acteur is dat hij dat kan spelen. Zit al een hele tijd op Fresia en daar is onlangs - mede door mijn vrouw - Kim-Lian bij gekomen. 1 van die 2 is het. Baalde ook dat Thomas eruit ging omdat mijn hele theorie van vorige week om zeep hiel en ik geen haar verder kwam daardoor Nog 2 weekjes en dan weten we het Everon zat inderdaad te bibberen bij zijn scherm. Fresia had zo een blik alsof ze al wist dat thomas er zou uitvliegen na de eerste 2 schermen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Op 24-2-2022 om 12:39 zei Erwin.: Wat mij betreft is hij het juist wel en anders Fresia. Kim-Lian kan op basis van de stemmen niet meer, voor zover betrouwbaar, en die heeft de laatste 2 afleveringen teveel geld binnen geharkt voor een mol. Ik hoop toch wel op Fresia want dan zou denk ik een interessantere mol zijn geweest dan jankerd Everon. Als Kim-Lian de mol is, wat gelet op de hints niet eens ondenkbaar is, dan is het dit jaar een ongelofelijke klote mol. Zelf zit ik in de Fresia tunnel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Nou, het is dus gewoon Kim-Lian. Geen twijfel meer over mogelijk voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 2 uur geleden zei MisterX: Nou, het is dus gewoon Kim-Lian. Geen twijfel meer over mogelijk voor mij. Nou Fresia liet zich wel heel makkelijk afschieten anders. Daar deden Kim en Everon echt hun best met die lasergame opdracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Voor mij is het nog altijd Fresia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 4 uur geleden zei delichris: Nou Fresia liet zich wel heel makkelijk afschieten anders. Daar deden Kim en Everon echt hun best met die lasergame opdracht. 1 uur geleden zei chrisje1993: Voor mij is het nog altijd Fresia. Nou, dan zitten jullie 100% zeker fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Zojuist zei MisterX: Nou, dan zitten jullie 100% zeker fout Of jij hahaha. Ik vind dat fresia steeds de fanatieke kandidaat is waarbij het steeds net niet lukt. Ideaal als mol zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Op 27-2-2022 om 14:28 zei MisterX: Nou, het is dus gewoon Kim-Lian. Geen twijfel meer over mogelijk voor mij. Dit alleen al is al een goede reden om Kim-Lian af te schrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 41 minuten geleden zei Erwin.: Dit alleen al is al een goede reden om Kim-Lian af te schrijven 'De' getal en 'de' alarm (als je doorklikt naar hun feed) is wel pijnlijk Kan Kim-Lian me ook niet zo goed voorstellen. Heeft teveel extreem onnodige goede acties gedaan gedurende de hele rit. Dat speelde bij Fresia en Everon minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Everon it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 16 minuten geleden zei Socrates: Everon it is. ² En helaas gaan we daardoor opnieuw de laagste potstand ooit krijgen. Je moet daarvoor toch een vrije saaie mol zijn lijkt het (Margriet, Renée) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Vlaamse gaat 20 maart van start, dit keer in de Canarische Eilanden. Erg veel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Ik ben niet zo van belgie vs holland maar de vlaamse is wel een stuk beter vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten