Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Socrates:

Dat kan toch nooit? Thomas heeft als enige wat vragen op Kim gezet (50/50), die anderen zijn vol gegaan voor Everon. Dan zouden het alleen nog Fresia of Everon kunnen zijn.

Fresia is niet bekend gemaakt? Niet officieel althans. Dus alles kan nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Dat kan toch nooit? Thomas heeft als enige wat vragen op Kim gezet (50/50), die anderen zijn vol gegaan voor Everon. Dan zouden het alleen nog Fresia of Everon kunnen zijn.

Correct, en het is nog nooit gebeurd dat er in de finale niemand op de mol zat, dus vanuit die logica zou je dan op Everon moeten uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit eigenlijk al sinds aflevering 1 op Everon, eerst omdat ik het leuk zou vinden als hij de mol was, daarna omdat hij het gewoon is ;c Fresia zou nog kunnen, maar is juist afgelopen aflevering bij mij afgevallen, deed veel te vaak rare dingen die overduidelijk in beeld werden gebracht. Beide zijn niet logisch in deze fase van het spel als je de mol bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Zit eigenlijk al sinds aflevering 1 op Everon, eerst omdat ik het leuk zou vinden als hij de mol was, daarna omdat hij het gewoon is ;c Fresia zou nog kunnen, maar is juist afgelopen aflevering bij mij afgevallen, deed veel te vaak rare dingen die overduidelijk in beeld werden gebracht. Beide zijn niet logisch in deze fase van het spel als je de mol bent.

Wel lekker dat er dan nog even € 5.000,00 uit de pot gaat als dat zo is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ElMarcos:

Wel lekker dat er dan nog even € 5.000,00 uit de pot gaat als dat zo is. 

Ook wel jammer, niet echt een molactie. Ben sowieso benieuwd waar hij echt heeft gemold. Zou het wel heel mooi vinden als hij die container in de laatste opdracht gewoon heeft weggetild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet alleen zeker dat Everon het niet is. Je ziet aan hem echt de zenuwen tijdens zo'n executie en je kunt mij niet vertellen dat hij zo'n goede acteur is dat hij dat kan spelen.

Zit al een hele tijd op Fresia en daar is onlangs - mede door mijn vrouw - Kim-Lian bij gekomen. 1 van die 2 is het.

Baalde ook dat Thomas eruit ging omdat mijn hele theorie van vorige week om zeep hiel en ik geen haar verder kwam daardoor :-D

Nog 2 weekjes en dan weten we het :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft is hij het juist wel en anders Fresia. Kim-Lian kan op basis van de stemmen niet meer, voor zover betrouwbaar, en die heeft de laatste 2 afleveringen teveel geld binnen geharkt voor een mol.

Ik hoop toch wel op Fresia want dan zou denk ik een interessantere mol zijn geweest dan jankerd Everon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Lazy:

Ik weet alleen zeker dat Everon het niet is. Je ziet aan hem echt de zenuwen tijdens zo'n executie en je kunt mij niet vertellen dat hij zo'n goede acteur is dat hij dat kan spelen.

Zit al een hele tijd op Fresia en daar is onlangs - mede door mijn vrouw - Kim-Lian bij gekomen. 1 van die 2 is het.

Baalde ook dat Thomas eruit ging omdat mijn hele theorie van vorige week om zeep hiel en ik geen haar verder kwam daardoor :-D

Nog 2 weekjes en dan weten we het :D

Everon zat inderdaad te bibberen bij zijn scherm. Fresia had zo een blik alsof ze al wist dat thomas er zou uitvliegen na de eerste 2 schermen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-2-2022 om 12:39 zei Erwin.:

Wat mij betreft is hij het juist wel en anders Fresia. Kim-Lian kan op basis van de stemmen niet meer, voor zover betrouwbaar, en die heeft de laatste 2 afleveringen teveel geld binnen geharkt voor een mol.

Ik hoop toch wel op Fresia want dan zou denk ik een interessantere mol zijn geweest dan jankerd Everon.

Als Kim-Lian de mol is, wat gelet op de hints niet eens ondenkbaar is, dan is het dit jaar een ongelofelijke klote mol. Zelf zit ik in de Fresia tunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Erwin.:

Dit alleen al is al een goede reden om Kim-Lian af te schrijven

'De' getal en 'de' alarm (als je doorklikt naar hun feed) is wel pijnlijk ;c 

Kan Kim-Lian me ook niet zo goed voorstellen. Heeft teveel extreem onnodige goede acties gedaan gedurende de hele rit. Dat speelde bij Fresia en Everon minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites