Becks Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Fons is de Mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Wat een irritante gast die Justin. Buiten hij (en wellicht Anna - al is die wel leuk voor de speldynamiek), louter leuke kandidaten eigenlijk! Zin in dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) Kwam per toeval ergens een theorie tegen met beelden waar ‘de mol’ mogelijk in beeld is (geschminkt). Na het debacle met Klaas zullen ze vast niet zo’n fout maken, maar ik ga lekker de Anna tunnel in (klinkt eigenlijk best fout dit, maar oké ) 7 januari bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Kwam per toeval ergens een theorie tegen met beelden waar ‘de mol’ mogelijk in beeld is (geschminkt). Na het debacle met Klaas zullen ze vast niet zo’n fout maken, maar ik ga lekker de Anna tunnel in (klinkt eigenlijk best fout dit, maar oké ) Heb dat ook gezien, maar werd daardoor op het Justin-spoor gezet. Wel erg voor de hand liggend aangezien hij drag artiest is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 14 uur geleden zei MisterX: Welke 10 Nederlanders zullen na vanavond BN-ers worden? Er waren al een paar bekend hoor. Tooske Ragas, Kees van der Spek, Rian en Jeroen Spitsenberger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 9 uur geleden zei Michaelinho*: Kwam per toeval ergens een theorie tegen met beelden waar ‘de mol’ mogelijk in beeld is (geschminkt). Na het debacle met Klaas zullen ze vast niet zo’n fout maken, maar ik ga lekker de Anna tunnel in (klinkt eigenlijk best fout dit, maar oké ) Anna is best af te schrijven. Ze brengt (ook al volgt niet iedereen haar theorie) zomaar even 6000 euro in het laadje. Dit was de enige manier om met zekerheid de vrijstellingen weg te spelen. Nu ja, je kan er wel vanop aan dat niet iedereen gaat volgen, maar als mol zou ik dat toch niet zo direct opwerpen. Zij staat helemaal onderaan mijn lijst. Hoog op de lijst staan Rian, Kees & Tooske voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari 39 minuten geleden zei Aaron21: Anna is best af te schrijven. Ze brengt (ook al volgt niet iedereen haar theorie) zomaar even 6000 euro in het laadje. Dit was de enige manier om met zekerheid de vrijstellingen weg te spelen. Nu ja, je kan er wel vanop aan dat niet iedereen gaat volgen, maar als mol zou ik dat toch niet zo direct opwerpen. Zij staat helemaal onderaan mijn lijst. Hoog op de lijst staan Rian, Kees & Tooske voor mij. Ik denj persoonlijk dat dit geld veel te makkelijk in de pot is gekomen. De openingsopdracht was beetje 50/50 of je een vrijstelling pakt en de kans dat er dan in de volgende opdracht alle stemmen worden gedaan op mensen die geen vrijstelling hebben is ook heel laag. Dan zit je al gauw op 3.000/4.000 en dan is dit natuurlijk prima truc om vertrouwen te winnen. Als je ziet dat ze in de opdrachten daarna met moeite 500 euro verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Ik zat ook te bedenken dat de mol in de opdracht erna toch niet als een malle zijn hand opsteekt om te gaan schilderen. Daar kan je helemaal niks doen. Je hebt invloed op slechts 500 van de 2500 euro en als je er niks van bakt valt het ook nog eens keihard op. Persoonlijk denk ik dat de mol in beide andere groepen lekker kon opereren. Ofwel heel weinig schilderijen vrijspelen (ik vond 12 best weinig), ofwel de eindbeslissingen mogen nemen. Ik vermoed dat we dus door 5 kandidaten voor nu een potloodstreep mogen trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 10 uur geleden zei Kelvin: Ik denj persoonlijk dat dit geld veel te makkelijk in de pot is gekomen. De openingsopdracht was beetje 50/50 of je een vrijstelling pakt en de kans dat er dan in de volgende opdracht alle stemmen worden gedaan op mensen die geen vrijstelling hebben is ook heel laag. Dan zit je al gauw op 3.000/4.000 en dan is dit natuurlijk prima truc om vertrouwen te winnen. Als je ziet dat ze in de opdrachten daarna met moeite 500 euro verdienen. Ik denk ook juist dat dit zo’n typische opdracht voor de mol was om lekker geld te verdienen. Waarschijnlijk is er nog genoeg gelegenheid om dat geld er weer dubbel en dwars uit te spelen. Zou niet de eerste fanatieke ‘geld-verdienende’ mol zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Rian en Kees verdacht vanwege de sleutelposities in de 2e opdracht. Rian matig met omschrijven en zelfs wat foutjes, en Kees erg warrig in communicatie van die nummers. Jeroen er ook nog bij als side verdachte. Heel lauw in zijn reacties, zowel bij winnen van geld als bij de executie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 16 minuten geleden zei 007mark: Rian en Kees verdacht vanwege de sleutelposities in de 2e opdracht. Rian matig met omschrijven en zelfs wat foutjes, en Kees erg warrig in communicatie van die nummers. Jeroen er ook nog bij als side verdachte. Heel lauw in zijn reacties, zowel bij winnen van geld als bij de executie. Niet alleen Kees in die opdracht. Op elke zijkant van de schilderijen stond een deel van het schilderij waar Kees naar keek. Ze hadden veel makkelijker de juiste codes kunnen vinden. Babs kreeg na het afvallen nog een topito. Het zou me niet verbazen als na 3 afleveringen (3 topito's lijken me 1 hele topo) 1 van de 3 afvallers tot dan terug kan keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 29 minuten geleden zei 007mark: Rian en Kees verdacht vanwege de sleutelposities in de 2e opdracht. Rian matig met omschrijven en zelfs wat foutjes, en Kees erg warrig in communicatie van die nummers. Jeroen er ook nog bij als side verdachte. Heel lauw in zijn reacties, zowel bij winnen van geld als bij de executie. Die 2 staan om dezelfde reden ook op mijn lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Er moet wel een opdracht gaan komen waarbij er veel geld uit de pot gaat. No way dat ze anders hadden gewild dat er nu al ruim 6 duizend euro in de pot zou zitten. Dus dan zou de mol nog prima geld kunnen verdienen bij de opdrachten tot die grote 'geld uit de pot'- opdracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 2 uur geleden zei 007mark: Rian en Kees verdacht vanwege de sleutelposities in de 2e opdracht. Rian matig met omschrijven en zelfs wat foutjes, en Kees erg warrig in communicatie van die nummers. Jeroen er ook nog bij als side verdachte. Heel lauw in zijn reacties, zowel bij winnen van geld als bij de executie. Ik vind Kees juist niet verdacht, maar juist proberen bewust verdacht te zijn. Bij het bord staan, want zijn leesbril niet op> toch opgezet. Mijn gevoel zegt Jip van der Toorn. Hoe kun je zo weinig details hebben in je schilderij, als stripmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik vind dat het in dit topic te weinig over de sexy outfits van Anne gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 11 uur geleden zei MisterX: Er moet wel een opdracht gaan komen waarbij er veel geld uit de pot gaat. No way dat ze anders hadden gewild dat er nu al ruim 6 duizend euro in de pot zou zitten. Dus dan zou de mol nog prima geld kunnen verdienen bij de opdrachten tot die grote 'geld uit de pot'- opdracht. Zou dan wel weer jammer zijn als het een ordinaire veiling is, want daar moet je helemaal niet mollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Kees toch gewoon jongens? Zit hardop te zeggen dat hij inderdaad een vrijstelling heeft, hoopt dus duidelijk meerdere stemmen te trekken (en zo vrijstellingen in het spel en geld uit de pot te houden) + zorgde voor best wat chaos met die cijfercodes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 12 minuten geleden zei Hwb: Kees toch gewoon jongens? Zit hardop te zeggen dat hij inderdaad een vrijstelling heeft, hoopt dus duidelijk meerdere stemmen te trekken (en zo vrijstellingen in het spel en geld uit de pot te houden) + zorgde voor best wat chaos met die cijfercodes. Dat zou je bijna zeggen. Maar als iemand verdacht is na aflevering 1, dan is diegene het normaliter sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Nouja, vorig jaar had ik het ook met Jurre. Sowieso is dat wel een mooie manier om naar mollen te zoeken: wie zorgt voor/draagt bij aan chaos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 12 uur geleden zei Hwb: Kees toch gewoon jongens? Zit hardop te zeggen dat hij inderdaad een vrijstelling heeft, hoopt dus duidelijk meerdere stemmen te trekken (en zo vrijstellingen in het spel en geld uit de pot te houden) + zorgde voor best wat chaos met die cijfercodes. Ik hoop het toch niet man. Dan wordt het wel weer heel makkelijk met Kees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 2 uur geleden zei Hwb: Nouja, vorig jaar had ik het ook met Jurre. Sowieso is dat wel een mooie manier om naar mollen te zoeken: wie zorgt voor/draagt bij aan chaos? Kees was heus niet de enige die voor chaos zorgde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 12 uur geleden zei Hwb: Kees toch gewoon jongens? Zit hardop te zeggen dat hij inderdaad een vrijstelling heeft, hoopt dus duidelijk meerdere stemmen te trekken (en zo vrijstellingen in het spel en geld uit de pot te houden) + zorgde voor best wat chaos met die cijfercodes. Had hier oprecht niet over nagedacht, prachtige move als hij de mol zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Op 10-1-2024 om 09:13 zei Aaron21: Kees was heus niet de enige die voor chaos zorgde. Imo wel verreweg het meest bij dat schilderijenspel. Sowieso neem ik aan dat de mol bij het drietal zat dat de schilderijen los moest zien te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 15 uur geleden zei Hwb: Imo wel verreweg het meest bij dat schilderijenspel. Sowieso neem ik aan dat de mol bij het drietal zat dat de schilderijen los moest zien te krijgen. Dat is te kort door de bocht, vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Is ook zo. Ben ook minder overtuigd van Kees dan het lijkt. Vind hem op dit moment wel het meest verdacht obv gedrag in de opdrachten. Vorig jaar was ik na aflevering 1 al wel vrij overtuigd Jurre (later wel weer wat getwijfeld, ook omdat je niet in de tunnel wilt komen), maar dat heb ik nu minder sterk met Kees. Is er trouwens een MU-poule in de app? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten