MisterX Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 2 uur geleden zei Erwin.: Dan gaat het goed! Nee geintje, probeer het nog eens? Hij werkt weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Het onmogelijk is weer gebeurd. @MisterX en ik zijn het ergens over eens. En dat is wie de mol is. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Dan hebben jullie nog een ding gemeen. Beide de verkeerde mol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Sahil en Kim-Lian zijn sowieso niet de mol, daar lag het er nu al te dik bovenop. Denk dat er sowieso nog weinig echt gemold is. Daarom stem op onopvallende Hila Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Welmoed had ik sowieso al afgeschreven. Helemaal toen ze de 1500 euro deze aflevering pakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Vond dat wel weer een enorm spannende opdracht. Flink wat deelnemers die hun troef ook nog over hebben voor volgende aflevering. Gaat dan normaal gezien enkel tussen Everon, Hila en Arno om wie er gaat afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Weg punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik raak wel behoorlijk in tunnelvisie richting fresia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 Zat op Hila en dat is de laatste aflevering zeker niet minder geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 Mijn verdachten zitten nog in het spel, maar zoals @Chiemelal aangeeft, sommige kandidaten worden wel erg duidelijk weergegeven als potentiele mol. Wel jammer dat Welmoed eruit ligt, toch een extra reden om te kijken hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 ik heb geen enkel idee. wat moeilijk dit. Kim-Lian is het niet volgens mij. ook Thomas zie ik niet als mol momenteel. die Arno, wat een ijskonijn. je moest die reactie zien bij zijn groen scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Nieuwe ga ik er nu op zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 (bewerkt) Op 17-1-2022 om 10:17 zei Elano: Wel jammer dat Welmoed eruit ligt, toch een extra reden om te kijken hehe Typisch Hollands wel al die mannen die haar zo mooi vinden. Vrij doorsnee en blond. Ik vind Laetitia en Hila karakteristiekere en ook mooiere verschijningen. Maar ja, volgens de Nederlandse man is saai biggetje Chantal Janzen ook een prachtvrouw. Oh en de mol is Laetitia of Fresia. 20 januari 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 1 uur geleden zei Socrates: Typisch Hollands wel al die mannen die haar zo mooi vinden. Vrij doorsnee en blond. Ik vind Laetitia en Hila karakteristiekere en ook mooiere verschijningen. Maar ja, volgens de Nederlandse man is saai biggetje Chantal Janzen ook een prachtvrouw. Oh en de mol is Laetitia of Fresia. Heb je wel eens gekeken naar de grote miss MU verkiezing? Geen idee wie de nominaties gedaan heeft, maar tot nu toe zijn er weinig poules waarin 4 vrouwen een stem verdienen Ik houd het trouwens bij Kim-Lian als mol. Maar ja, mijn mol vanaf het begin is eigenlijk altijd fout, dus ik zal wel een keer moeten switchen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Kim-Lian staat zeker op m'n lijstje, maar heb het idee dat de regie je ook in die richting duwt. Om die reden vallen Sahil en Fresia eigenlijk af voor mijn gevoel, zie daarin meer kanshebbers voor de finale dan een potentiele mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Op 20-1-2022 om 08:33 zei Socrates: Typisch Hollands wel al die mannen die haar zo mooi vinden. Vrij doorsnee en blond. Ik vind Laetitia en Hila karakteristiekere en ook mooiere verschijningen. Maar ja, volgens de Nederlandse man is saai biggetje Chantal Janzen ook een prachtvrouw. Oh en de mol is Laetitia of Fresia. Vind je Fresia niet veel te fanatiek? Die is het in mijn ogen echt totaal niet. Op 20-1-2022 om 10:18 zei MisterX: Heb je wel eens gekeken naar de grote miss MU verkiezing? Geen idee wie de nominaties gedaan heeft, maar tot nu toe zijn er weinig poules waarin 4 vrouwen een stem verdienen Ik houd het trouwens bij Kim-Lian als mol. Maar ja, mijn mol vanaf het begin is eigenlijk altijd fout, dus ik zal wel een keer moeten switchen Dat heb ik ook ieder jaar. Meestal halen ze dan wel de finale, maar tot nu toe kan ik wel bij Kim-Lian blijven hoor. Het moet ook wel een keer goed zijn die keuze van het begin. Op 25-1-2022 om 16:32 zei Elano: Kim-Lian staat zeker op m'n lijstje, maar heb het idee dat de regie je ook in die richting duwt. Om die reden vallen Sahil en Fresia eigenlijk af voor mijn gevoel, zie daarin meer kanshebbers voor de finale dan een potentiele mol. Exact dat heb ik ook met Fresia en Sahil. Als Sahil het zou zijn dan zou het voor het eerst zijn dat alles in beeld is. Kan haast niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Poll is weer up-to-date. Ik neig steeds meer naar Everon. Ik hoop voor hem iig dat hij de jankbal speelt en het niet echt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Lange tijd Thomas verdacht, maar neig nu echt heel erg naar Laetitia. En Fresia/Sahil erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 22 minuten geleden zei MNie: Dat heb ik ook ieder jaar. Meestal halen ze dan wel de finale, maar tot nu toe kan ik wel bij Kim-Lian blijven hoor. Het moet ook wel een keer goed zijn die keuze van het begin. Ik ben eigenlijk wel altijd overgestapt naar de juiste mol. Maar goed vanaf het begin is nog nooit gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 56 minuten geleden zei MisterX: Ik ben eigenlijk wel altijd overgestapt naar de juiste mol. Maar goed vanaf het begin is nog nooit gelukt. In dr halve finale zeker haha? Ik vind Kim Lian nog steeds enorm verdacht. Ik blijf vasthouden, iets met tunnelvisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Kim Lian deed een typische mollenactie door tijdens de laatste opdracht te opperen voor alles of niets ipv zekerheid. Ik zit qua onderbuik gevoel eigenlijk volkomen op Sahil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Kim-Lian staat op dit overzicht vrij hoog, maar ik ben het niet eens dat ze haar 400 toekennen in die opdracht met die vakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Bovendien zal er vast nog wel een opdracht komen waarin je weer geld uit de pot kunt spelen in ruil voor troeven ed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Voor mij is en blijft het nog altijd Fresia. Wel begint Laetitia steeds verdachter voor me te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Als Fresia het is dan blijf ik voortaan weg uit het corona topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten