Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

Op 17-1-2022 om 10:17 zei Elano:

Wel jammer dat Welmoed eruit ligt, toch een extra reden om te kijken hehe

Typisch Hollands wel al die mannen die haar zo mooi vinden. Vrij doorsnee en blond. Ik vind Laetitia en Hila karakteristiekere en ook mooiere verschijningen. Maar ja, volgens de Nederlandse man is saai biggetje Chantal Janzen ook een prachtvrouw.

Oh en de mol is Laetitia of Fresia.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Typisch Hollands wel al die mannen die haar zo mooi vinden. Vrij doorsnee en blond. Ik vind Laetitia en Hila karakteristiekere en ook mooiere verschijningen. Maar ja, volgens de Nederlandse man is saai biggetje Chantal Janzen ook een prachtvrouw.

Heb je wel eens gekeken naar de grote miss MU verkiezing? Geen idee wie de nominaties gedaan heeft, maar tot nu toe zijn er weinig poules waarin 4 vrouwen een stem verdienen :-D

Ik houd het trouwens bij Kim-Lian als mol. Maar ja, mijn mol vanaf het begin is eigenlijk altijd fout, dus ik zal wel een keer moeten switchen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-1-2022 om 08:33 zei Socrates:

Vind je Fresia niet veel te fanatiek? Die is het in mijn ogen echt totaal niet.

Op 20-1-2022 om 10:18 zei MisterX:

Heb je wel eens gekeken naar de grote miss MU verkiezing? Geen idee wie de nominaties gedaan heeft, maar tot nu toe zijn er weinig poules waarin 4 vrouwen een stem verdienen :-D

Ik houd het trouwens bij Kim-Lian als mol. Maar ja, mijn mol vanaf het begin is eigenlijk altijd fout, dus ik zal wel een keer moeten switchen :D 

Dat heb ik ook ieder jaar. Meestal halen ze dan wel de finale, maar tot nu toe kan ik wel bij Kim-Lian blijven hoor. Het moet ook wel een keer goed zijn die keuze van het begin.

Op 25-1-2022 om 16:32 zei Elano:

Kim-Lian staat zeker op m'n lijstje, maar heb het idee dat de regie je ook in die richting duwt. Om die reden vallen Sahil en Fresia eigenlijk af voor mijn gevoel, zie daarin meer kanshebbers voor de finale dan een potentiele mol. 

Exact dat heb ik ook met Fresia en Sahil. Als Sahil het zou zijn dan zou het voor het eerst zijn dat alles in beeld is. Kan haast niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei MNie:

Dat heb ik ook ieder jaar. Meestal halen ze dan wel de finale, maar tot nu toe kan ik wel bij Kim-Lian blijven hoor. Het moet ook wel een keer goed zijn die keuze van het begin.

Ik ben eigenlijk wel altijd overgestapt naar de juiste mol. Maar goed vanaf het begin is nog nooit gelukt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei MisterX:

Ik ben eigenlijk wel altijd overgestapt naar de juiste mol. Maar goed vanaf het begin is nog nooit gelukt. 

In dr halve finale zeker haha? Ik vind Kim Lian nog steeds enorm verdacht. Ik blijf vasthouden, iets met tunnelvisie

Link naar opmerking
Deel via andere websites