Regis Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Die band waar @Zeus in zingt is ook kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 2 uur geleden zei Zeus: Tool noemen. Nu ga je echt héél ver. Juist onderschat wmb. Die online verering is mij niet bekend, interesseert me ook niet. Gewoon een steengoede en unieke band. Mijn mening over hun is niet gebaseerd op hun muziek, maar op hun fans. Ik weet dat dat geen goede basis is voor een mening over muziek, maar het geeft me weerzin om überhaupt hun muziek te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ik zou Tool niet zo snel onderschat noemen, hoor. Als er ergens fans zijn die altijd hoge verwachtingen hebben van een nieuw album. Albums scoren ook belachelijk hoog op MuMe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ah ja, als dat je referentiekader is. Maar als iemand die niet op zulke sites komt en weinig meekrijgt van die fans, stel ik toch vast dat er ontzettend veel mensen zijn die nog nooit gehoord hebben van Tool. Dat maakte het voor mij vreemd om te stellen dat de band overschat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 5 minuten geleden zei Zeus: Ah ja, als dat je referentiekader is. Maar als iemand die niet op zulke sites komt en weinig meekrijgt van die fans, stel ik toch vast dat er ontzettend veel mensen zijn die nog nooit gehoord hebben van Tool. Dat maakte het voor mij vreemd om te stellen dat de band overschat is. Als dat criterium is of wel of niet overschat kan zijn, is er wel heel veel niet overschat. Er kunnen zeker wel bands zijn die mainstream mensen niet kennen maar wel oveschat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Dat weerspreek ik ook niet, ik geef aan dat gezien de originaliteit en de muzikaliteit van Tool ik het soms vreemd/jammer zou vinden dat niet meer mensen de band kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 8 minuten geleden zei Zeus: Dat weerspreek ik ook niet, ik geef aan dat gezien de originaliteit en de muzikaliteit van Tool ik het soms vreemd/jammer zou vinden dat niet meer mensen de band kennen. Dat laatste ben ik zeker mee eens ja, dat is jammer. Ik heb zelfde met Bon Iver. Van hem geen nummers in de top 2000 maar een cover van hem, door Birdy wel. Maar goed dat zorgt er wel voor dat als ie weer in NL speelt de kans ik kaartje kan krijgen iig niet kleiner is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ah ja, als dat je referentiekader is. Maar als iemand die niet op zulke sites komt en weinig meekrijgt van die fans, stel ik toch vast dat er ontzettend veel mensen zijn die nog nooit gehoord hebben van Tool. Dat maakte het voor mij vreemd om te stellen dat de band overschat is.Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 13 uur geleden zei Urbeto: Rammstein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 (bewerkt) Kensington, er gebeurt echt 0,0 in mijn lichaam en ziel als die muziek opstaat. 12 januari 2021 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Overrated: - Maroon 5, verschrikkelijk irritante zanger. - Heel veel van de hedendaagse hiphop, wil het vaak niet eens hiphop noemen noemen met al die stemvervormers. - Staat te veel AC/DC, Metallica en Guns n Roses meuk in de top 2000. Gewoon niet mijn muziek en als het dan in de top van de top 2000 staat vind ik het persoonlijk overrated. Ben op zich wel fan van Coldplay, dus tja wie ben ik om dan überhaupt iets te zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Op 11-1-2021 om 19:00 zei Zeus: Dat weerspreek ik ook niet, ik geef aan dat gezien de originaliteit en de muzikaliteit van Tool ik het soms vreemd/jammer zou vinden dat niet meer mensen de band kennen. Maar ondertussen Queen omschrijven als "Theatraal, kinderachtig en wanstaltig." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Eh, wat heeft dat precies met Tool te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Guus Meeuwis schiet mij ook ineens winnen. Walstaltige kutmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Ik denk dat het voor iedereen wat persoonlijk is wat hij/zij under- en of overrated vindt. Hangt ervan af welk genre je graag hoort. Nu ja ik vind persoonlijk dat die indie/alternative bandjes te gehypet worden. Niet dat het slechte muziek is,maar vind het succes van sommige bands toch opvallend. Ik heb zelf wel redelijk wat materiaal van zulke bands op mijn mp3 player staan,maar zo speciaal vind ik het meeste toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 15 uur geleden zei 007mark: Guus Meeuwis schiet mij ook ineens winnen. Walstaltige kutmuziek. Als je Guus noemt hier kan je net zo goed alle nederlandstalige top2000 artiesten noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 (bewerkt) Nog eentje die me te binnen schiet: ABBA. Doet het steevast goed op feestjes, wat ik ook wel weer begrijp. Ik vind het echter potsierlijk en de samenzang (unisolo) vind ik echt veel te krengerig klinken en werkt me op de zenuwen. 25 januari 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Op 13-1-2021 om 04:08 zei Zeus: Eh, wat heeft dat precies met Tool te maken? Omdat je over de originaliteit en muzikaliteit van Tool bezig was, maar dat niet inziet bij Queen blijkbaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 Hoorde toevallig net een nummer van Elvis Presley. Over overrated gesproken, hele volksstammen die hem adoreren, terwijl al die duizenden Elvis-imitatoren dat kunnen omdat zijn stem alles behalve bijzonder is, of dat er sprake is van knappe zang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 3 minuten geleden zei Titan: Hoorde toevallig net een nummer van Elvis Presley. Over overrated gesproken, hele volksstammen die hem adoreren, terwijl al die duizenden Elvis-imitatoren dat kunnen omdat zijn stem alles behalve bijzonder is, of dat er sprake is van knappe zang. Bovendien heeft hij ook niks zelf geschreven. In die zin goed vergelijkbaar met een hoop popsterren van nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 Je kunt veel negatieve dingen opnoemen over Elvis, maar niet dat zijn stem alles behalve bijzonder is. The King had een enorm bereik en kon moeiteloos switchen tussen bariton en tenor. Kon ook allerlei verschillende emoties laten horen, wat nu nog zelden wordt gedaan. Technisch echt heel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 ...maar het raakt me totaal niet. Vind de zang zelfs bijna saai. Alhoewel ik dat bij meer artiesten vindt waarvan met zegt dat het prima zangers of zangeressen zijn. Adele vindt ik qua stem ook een verschrikking bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 4 minuten geleden zei Titan: ...maar het raakt me totaal niet. Vind de zang zelfs bijna saai. Alhoewel ik dat bij meer artiesten vindt waarvan met zegt dat het prima zangers of zangeressen zijn. Adele vindt ik qua stem ook een verschrikking bijvoorbeeld. Ik snap je punt, maar dan is het meer niet jouw ding dan dat ze niet kunnen zingen. Ik vind bijvoorbeeld Adele ook absoluut geen reet aan, maar ze heeft wel een bijzondere stem. En Elvis behoort tot mijn soulmakkers vandaar dat ik verbolgen ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 20 uur geleden zei Titan: ...maar het raakt me totaal niet. Vind de zang zelfs bijna saai. Alhoewel ik dat bij meer artiesten vindt waarvan met zegt dat het prima zangers of zangeressen zijn. Adele vindt ik qua stem ook een verschrikking bijvoorbeeld. Autocorrect hoop ik, vindt ik anders niks voor jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Autocorrect hoop ik, vindt ik anders niks voor jou. Dat is correct ja Telefoons... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten