Spring naar bijdragen

MU PDC WK Poule 2021

Richarð.

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei MetalMichael:

Lekkere middagsessie hoor. Had enkel op onbegrijpelijke wijze de tegenstander van Huybrechts een set gegeven. Dat houdt me van een clean sweep.

Bij mij pakte Matt Campbell dan juist weer een setje teveel voor de perfecte score :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-12-2020 om 23:26 zei Richarð.:

Zitten inmiddels op 11 deelnemers. Verwacht zeker nog twee lijstjes, van @kjhkevin en @Elsjorro1990. Hebben beiden namelijk aangegeven mee te willen doen.

Nog wat mentions; @Elano@hjs@CSPTRS@Rogier.@komodo25@Dr. Bibber@MetalMichael@Hixxo

Sorry man, wegens omstandigheden ben ik er niet aan toe gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

@Richarð. Wat doen we met de partij van Noppert in de tweede ronde. Ik gok zomaar dat de meerderheid Kleermaker door heeft gezet. Nieuwe eindstand enkel voor die wedstrijd inleveren? Of hou je de standen zoals ze nu zijn?

Ik zat er toevallig net aan te denken wat de beste oplossing zou zijn. Denk dat ik de wedstrijd tussen Kleermaker en Carolissen gewoon niet meetel, want de wedstrijd is niet gespeeld. Imo dan oneerlijk om dan gewoon een overwinning voor Carolissen te noteren. Vanaf de tweede ronde, de wedstrijd tegen Noppert, "reken ik Carolissen en Kleermaker gewoon gelijk." Dat wil zeggen, mocht je Carolissen of Kleermaker door hebben en je voorspelt dat die winnen, reken ik dat in beide gevallen als winnaar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben iets te chauvinistisch geweest. Niets voor mij eigenlijk, maar bleek gister dus ook een foute keuze. Niet eens de meest zware tegenstanders voor bijvoorbeeld Telnekes en Kuivenhoven ook. Laatstgenoemde had ik zelfs nog op winst tegen Suljovic. Dit jaar op vloertoernooien echt wel prima gepresteerd met o.a. 2 overwinningen op Van Gerwen. Kwam er alleen niet uit helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites