007mark Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 17 minuten geleden zei MetalMichael: Lekkere middagsessie hoor. Had enkel op onbegrijpelijke wijze de tegenstander van Huybrechts een set gegeven. Dat houdt me van een clean sweep. Bij mij pakte Matt Campbell dan juist weer een setje teveel voor de perfecte score Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Op 12-12-2020 om 23:26 zei Richarð.: Zitten inmiddels op 11 deelnemers. Verwacht zeker nog twee lijstjes, van @kjhkevin en @Elsjorro1990. Hebben beiden namelijk aangegeven mee te willen doen. Nog wat mentions; @Elano@hjs@CSPTRS@Rogier.@komodo25@Dr. Bibber@MetalMichael@Hixxo Sorry man, wegens omstandigheden ben ik er niet aan toe gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2020 Auteur Share Geplaatst 20 december 2020 Tussenstand na dag 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 (bewerkt) @Richarð. Wat doen we met de partij van Noppert in de tweede ronde. Ik gok zomaar dat de meerderheid Kleermaker door heeft gezet. Nieuwe eindstand enkel voor die wedstrijd inleveren? Of hou je de standen zoals ze nu zijn? 20 december 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Dacht gister een goede dag te hebben, maar dat waren er meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2020 Auteur Share Geplaatst 20 december 2020 1 minuut geleden zei MetalMichael: @Richarð. Wat doen we met de partij van Noppert in de tweede ronde. Ik gok zomaar dat de meerderheid Kleermaker door heeft gezet. Nieuwe eindstand enkel voor die wedstrijd inleveren? Of hou je de standen zoals ze nu zijn? Ik zat er toevallig net aan te denken wat de beste oplossing zou zijn. Denk dat ik de wedstrijd tussen Kleermaker en Carolissen gewoon niet meetel, want de wedstrijd is niet gespeeld. Imo dan oneerlijk om dan gewoon een overwinning voor Carolissen te noteren. Vanaf de tweede ronde, de wedstrijd tegen Noppert, "reken ik Carolissen en Kleermaker gewoon gelijk." Dat wil zeggen, mocht je Carolissen of Kleermaker door hebben en je voorspelt dat die winnen, reken ik dat in beide gevallen als winnaar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 95 punten. Das niet niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Lekker dag was het gisteren voor mij. Verlaat daardoor meteen de laatste plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2020 Auteur Share Geplaatst 20 december 2020 Tussenstand na dag 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Weer een ronde gewonnen en zelfs twee plaatsen gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Poh wat een matige ronde zeg. Het staat allemaal wel aardig dicht bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Uitschakeling van de Zwaan gaat mijn poule geen goed doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Man man man wat een afgang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Had al gedacht dat het een hele slechte dag voor mij gister was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Matige score gisteren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 2 uur geleden zei Elano: Uitschakeling van de Zwaan gaat mijn poule geen goed doen Ik heb volgens mij alle Nederlanders met opzet er meteen uit laten gaan, voor zover als mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Ik ben iets te chauvinistisch geweest. Niets voor mij eigenlijk, maar bleek gister dus ook een foute keuze. Niet eens de meest zware tegenstanders voor bijvoorbeeld Telnekes en Kuivenhoven ook. Laatstgenoemde had ik zelfs nog op winst tegen Suljovic. Dit jaar op vloertoernooien echt wel prima gepresteerd met o.a. 2 overwinningen op Van Gerwen. Kwam er alleen niet uit helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst 21 december 2020 4 uur geleden zei Elano: Uitschakeling van de Zwaan gaat mijn poule geen goed doen Gok dat 95% hem op winst had staan, dus dat zal wel meevallen, me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Oef, knauw voor m'n bracket dit. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CSPTRS Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Ja dit doet wel pijn, had Lewis in de finale staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Ik had Heta in de achtste of kwartfinale. Dus voor mij wel prima en stiekem ook verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Shit daar gaat Lewis. Wat een prutser is het ook. Bedankt Adriaaannnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 3 uur geleden zei himan: Ik had Heta in de achtste of kwartfinale. Dus voor mij wel prima en stiekem ook verwacht. Ja ik had hem ook door tegen Lewis. Jammer dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Wow de partij van Cross tegen Dirk ook nog eens goed voorspeld. Maar de rest was ruk volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Fijn dat mijn finalist Dimitri en halve finalist Dirk gister door gingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten