Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

yLnZ4AB.jpg

Concept

Het concept van het Eurovisie Songfestival kent iedereen wel, elk land stuurt een artiest en een lied in en vervolgens deelt elk land punten uit (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1) aan de tien, volgens dat land, beste nummers. Het land dat uiteindelijk de meeste punten behaalt, wint het Songfestival van dat jaar. 

Dit concept verschilt op enkele vlakken met het concept dat in dit verhaal gebruikt zal worden. Ten eerste zal je niet enkel artiesten uit een bepaald land mogen insturen, je mag artiesten uit eender welk land kiezen. Elke ronde zal rond een vooraf bepaald thema draaien, bv. 90's of hedendaagse muziek. In totaal spelen we 5 rondes en de winnaar met de meeste punten in totaal, mag zich de winnaar van dit spel noemen.

Nadat iedereen zijn nummerkeuze per ronde bekend heeft gemaakt bij mij zal ik over elke inzending een klein stukje schrijven . Dit zal samen met de Youtube link in een overzicht gepost worden hier. Vanaf dan mag iedereen zijn punten aan mij doorgeven via PM volgens het songfestival principe. Dit graag voor de gegeven deadline die ruim genoeg zal zijn. Na elke ronde zal ik in dit topic de uitslag posten. 

Regels:

- Elk nummer mag maar één keer per ronde en één keer in dit hele verhaal. Heb je een nummer gekozen die al iemand anders heeft zal ik je dit tijdig aangeven zodat je de kans hebt om een ander nummer in te sturen.

- Punten geven aan je eigen nummer is verboden!

- Mocht je de deadline niet redden om welke reden dan ook, zal jouw inzending aan het einde van de ronde 10 punten afgetrokken krijgen. Ik moedig dan ook iedereen aan om dit niet te laten gebeuren.

- Niemand weet wie welke song heeft ingestuurd tot de punten op het scorebord verschijnen!

--------------------------------------------------

Wie doet er opnieuw mee? (nodig gerust andere leden uit)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Deadline 29-01-2024

@Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ivago @ElMarcos @Laki @Titan @Fantasy @chrisje1993 @Platina32 @JuicyJoycie @neva @timpy00

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Chrisje1993 (Kaapverdië)

2. bas huijsmans (Noord-Macedonië)

3. Steels (Zweden)

4. Djordison (Salomon Eilanden)

5. Urbeto (Italië) 

6. Kyrill (Spanje) 

7. Bogatyr (Costa Rica)

8. Satyr (Noorwegen)

9.

10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. chrisje1993 (Kaapverdië)

3. Steels (Zweden)

5. Urbeto (Italië) 

6. Kyrill (Spanje) 

7. Bogatyr (Costa Rica)

8. Satyr (Noorwegen)

9. Tim' (Gambia)

10. 

Leuk dat je deze oppakt @Djurovski (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Steels (Zweden)

5. Urbeto (Italië) 

6. Kyrill (Spanje) 

7. Bogatyr (Costa Rica)

8. Satyr (Noorwegen)

9. Tim' (Gambia)

10. Djurovski ( Polen )

Klopt @Kyrill Gewoon een land pakken die jij gaat verantwoordingen. Komen 5 thema's waar jouw land een nummer voor gaat insturen. En die inzending hoeft dus niet uit jouw land te komen, Zolang die maar aan het thema voldoet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Steels (Zweden)

5. Urbeto (Italië) 

6. Kyrill (Spanje) 

7. Bogatyr (Costa Rica)

8. Satyr (Noorwegen)

9. Tim' (Gambia)

10. Djurovski ( Polen )