Urbeto Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 3 punten is simpelweg zeer, zeer teleurstellend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Ik had van deze inzending stiekem meer dan een puntje verwacht. Dit doet pijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Twaalf punten en weer gedeeld koploper, thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Fijne punten van uit de USA maar me toch wat in de voet geschoten met eigen punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Oei, hier had ik toch wel wat verwacht... 2x helemaal niks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Op 14-12-2023 om 18:16 zei bas huijsmans: Nee nee, het thema is wat je luistert als je een moeilijk moment hebt of waar je troost in kan vinden als het moeilijker gaat. Dat betekent niet direct dat iets per sé een lach op je gezicht hoeft te toveren. Je kan in zo'n situatie dan luisteren naar een liedje wat je op vrolijkt en dus een lach op je gezicht kan toveren, maar je kan het ook zoeken in een nummer dat aan toont dat je niet alleen in zo'n situatie zit of nummer met emotionele waarde ofzo. Ik blijf bij mijn inzending en achter mijn uitleg staan. Misschien niet goed verwoord, maar als ik een minder moment heb en iets van DJ Pombak draait dankzij de Spotify-list, is die sombere dag wel. Aleja, blijkbaar bij mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 We komen ook hier zo stilaan aan het einde van het laatste thema. Er moeten nog vier mensen punten uitdelen en beginnen doen we met Steels. Met Myanmar stuurt hij de groep Earth Wind and Fire in met het nummer 'September'. Benieuwd of gij nog kan stijgen naar het linkerrijtje. De punten uit Myanmar (11) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Mooie score, maar ik betwijfel of het genoeg gaat zijn voor de eindoverwinning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Spanning weer licht terug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Met Tim' aan bod komen we meteen een heel stuk dichter bij het einde van deze Music Challenge. Hij staat met de Killers waar hij niet verwacht had te staan vrees ik. Het nummer 'Caution' doet het minder goed dan verwacht. Naar wie gaan de punten uit Gambia? De punten uit Gambia (12) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Mooie score, zeker gezien het feit dat de concurrentie nog punten moet gaan geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 2x 0 punten au Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 (edited) In Kenia hebben we met Titan de winnaar van het derde thema aan bod en ook meteen de voorlaatste kandidaat van het laatste thema. Met het nummer 'Landslide' van Fleetwood Mac zal hij proberen de overwinning in het algemene klassement veilig te stellen. Naar wie gaan de punten uit Kenia? De punten uit Kenia (13) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Edited December 17, 2023 by Bogatyr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Had toch wat meer verwacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Als mijn rekenwerk me niet in de steek laat kan ik enkel nog geëvenaard worden in deze categorie, mocht Keko me puntloos laten. Ben benieuwd! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Deze 12 zag ik niet aankomen wel erg lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 (edited) We zijn aan het einde gekomen van de Music Challenge. Nog één deelnemer moet de punten uitdelen en dat is niemand minder dan Keko. Met het nummer 'Cold Little Heart' van Michael Kiwanuka staat hij momenteel op de derde plaats in het klassement van dit laatste thema. Naar wie gaan de punten uit Bhutan? De punten uit Bhutan (14) Bekijk zeker even onderstaande spoiler Spoiler Dan hebben we in de spoiler hieronder ook meteen de eindstand van deze Music Challenge na de vijf thema's. Proficiat aan de winnaar (Titan) en de mensen die het podium bezetten. Ook bedankt aan iedereen om deel te nemen. Ik wil alleen even zeggen dat ik geen nieuwe Music Challenge ga organiseren. Iemand anders mag dit van mij overnemen. Ik steek er toch heel wat tijd in en ik vond de interactie matig. Meestal altijd dezelfde personen die reageren. Anderen dan zelden tot nooit. Ook het moeten vragen naar de punten of de song die ingestuurd moet worden was soms ook wel lastig. Maar goed het zit er nu op. Bedankt voor de deelname, jullie hebben het allemaal heel goed gedaan. Winnaars per thema: Thema 1: Jaartallen in de titel - Tim' - Frankie Vallie and the four seasons - December '63 Thema 2: Dag in de titel - Titan - The Cure Friday I'm in Love Thema 3: Vrouwennaam in de titel of artiest. Keko - Dexys Midnight Runners - Come on Aileen Thema 4: Single (terug in de tijd) - Titan - Eminem - Stan Thema 5: Songs waar je troost uit kan vinden - Urbeto - Pearl Jam - Black @Keko Sorry de computer deed mij automatisch op de tweede plaats, anders had ik jou daar gewoon gezet. Hiermee is het podium bekend: 1. Titan - Kenia - WINNAAR 2. Keko & Bogatyr Bhutan & San Marino 3. Tim - Gambia @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Edited December 17, 2023 by Bogatyr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Tweede geworden deze ronde, dat lijkt er meer op na al dat gemodder in de marge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 De eer toch maar mooi weten te redden met deze winst in de laatste ronde. Aan het algehele klassement moet ik maar niet teveel woorden vuil maken, los van de felicitaties aan Titan voor zijn gouden plak! Dank ook @Bogatyrvoor de vlekkeloze organisatie. Ik heb me erg goed vermaakt met de diverse thema's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Toch nog een onverhoopt puntje van @Steels. Vielen dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Gefeliciteerd @Urbeto voor deze winst, gefeliciteerd @Titan met je algehele winst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Gewoon laatste van de normale inzendingen, bahbah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Niet verwacht met dit nummer veel te punten pakken maar was ook niet de bedoeling van het thema. Gefeliciteerd @Urbeto en @Titan bedankt voor de organisatie @Bogatyr. Mits er genoeg deelnemers zijn wil ik in het nieuwe jaar wel een nieuwe editie met 5 nieuwe thema's opstarten 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 18, 2023 Share Gepost December 18, 2023 Dank voor de vlotte en strakke organisatie, @Bogatyr! Leuk dat ik iets win met muziek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 18, 2023 Share Gepost December 18, 2023 @Urbeto Gefeliciteerd met het winnen van deze ronde! @Titan Gefeliciteerd met de overwinning van deze volledige challenge! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts