Titan Gepost February 8 Share Gepost February 8 Dat is een mooi begin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 8 Share Gepost February 8 Als tweede heeft ons favoriete forumlid Karel gekozen voor wat zonnigere oorden namelijk Spanje. Echter is zijn inzending niet van Spaanse komaf en dat is hier natuurlijk geen enkel probleem. Maar heeft gekozen voor een Amerikaanse muzikant die in deze Challenge populair is want Sufjan Stevens is namelijk twee keer ingezonden. Sufjan is geboren in Detroit. Hij heeft een Arabisch/Islamitische naam wat als betekenis heeft " Hij die komt met het zwaard " In de zaal toch wat verschrikte gezichten want iedereen hoopt dat Sufjan zijn zwaard heeft thuis gelaten en we hier geen tweede Bataclan krijgen. Sufjan zijn muziek is een mix van Pop , country en folk. Met het nummer Visions of Gideon wat uit de film Call me by your name wat in 2017 uitkwam hoopt hij op succes in deze editie. Het liefdesliedje heeft ondergetekende in ieder geval niet kunnen bekoren. Maar goed wie weet hoe hij het gaat doen. Voorlopig blijft het nummer zonder punten aangezien je niet op jezelf mag stemmen De punten uit Spanje @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 8 Share Gepost February 8 Ik teken voor het voortzetten van deze achtpunters! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 8 Share Gepost February 8 Barbaar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 8 Share Gepost February 8 Wtf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost February 8 Share Gepost February 8 Geen punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 8 Share Gepost February 8 Niet slecht. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost February 8 Share Gepost February 8 Eerste punten binnen hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 8 Share Gepost February 8 Prima hoor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost February 9 Share Gepost February 9 Mooi zo, een fijne clip is het halve werk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost February 9 Share Gepost February 9 Wat een teleurstelling, geen punten van Karel. Dan gaat het goed mis met m'n inzending Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost February 9 Share Gepost February 9 Kareltje weet wat de knallers zijn! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 9 Share Gepost February 9 Ja ik heb voor de in mijn ogen beste muziek gekozen. Dit zijn mijn "knallers" rest totaal niet. Sorry not sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 9 Share Gepost February 9 niente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 Gister even geen tijd vanwege het ontvluchten van Limburg. Maar nu live vanuit Drenthe weer een update. Waar Titan land heeft gekozen waar waarschijnlijk alleen de hardcore FM'er van heeft gehoord maar wel een artiest en nummer die waarschijnlijk iedereen wel kent. En dan vooral de clip. Titan heeft gekozen voor Saint-Pierre en Miquelon een Frans overzees gebied wat bestaat uit 8 kleine eilanden op zo'n 25 km van de Canadese grens. Nou ja schiereiland van Newfoundland om precies te zijn. De artiest is zeker bekender want de Italiaanse Marco Benassi die als artiestennaam Bennie Benassi heeft is geboren in Reggio Emilia in 1967. De Italiaanse DJ is vooral bekend in de euro-house en euroclashmuziek. In 2001 scoorde hij zijn 1e hit met I feel so fine. En toen hij in 2002 overging van house naar electro scoorde hij zijn grootste hit met het nummer wat jullie zo gaan zien op het podium. Voor mij is dit nummer persoonlijk 1 van de favorieten , gezien mijn punten. Benieuwd hoe een hit het gaat doen in deze contest. Na twee ronden staat Bennie 2e maar mag nu zelf de punten insturen De punten uit Saint-Pierre en Miquelon . @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost February 10 Share Gepost February 10 Hoppa! thx @Titan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 10 Share Gepost February 10 @Titan stelt wederom teleur,, al voor de zoveelste keer in korte tijd. Geef hem punten, hij mij helaas nooit meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 10 Share Gepost February 10 @Titan stelt eigenlijk nooit teleur zo te zien hoor 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ik had gehoopt op 3x 6 punten, maar helaas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost February 10 Share Gepost February 10 Eindelijk op het bord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost February 10 Share Gepost February 10 3 uur geleden zei Urbeto: Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. Wilde een keer iets totaal anders insturen Guilty pleasure, dat wel, maar een paar keer per jaar is genoeg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 10 Share Gepost February 10 Vind het echt een kutnummer, sorry. Vroeger al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 11 Share Gepost February 11 Op 10-2-2024 om 19:03 zei neva: Vind het echt een kutnummer, sorry. Vroeger al. Ik niet. Ik vind nog kutter ik geen punten van hem kreeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 11 Share Gepost February 11 (edited) Op 10-2-2024 om 11:44 zei Tim': @Titan stelt eigenlijk nooit teleur zo te zien hoor Idem hier, voor deze ronde dan toch. Het nummer van Benni Benassi een kutnummer of gaar vinden, schaam jullie diep! Edited February 11 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts