Djurovski Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 34 minuten geleden zei Socrates: Feyenoord staat ook maar derde in de Eredivisie. PSV tweede, maar gingen eruit tegen Leicester, die eruit gingen tegen Roma. West Ham staat in Engeland hoger dan Leicester en werd uitgeschakeld tegen Eintracht Frankfürt. Conclusie: Eintracht Frankfürt en AS Roma > Feyenoord. Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb geen idee waarom Eintracht Frankfürt zo laag staat in Duitsland. Maar obv de wedstrijden tegen Barca, zou ik zeggen dat Feyenoord, PSV én Ajax er momenteel niet van zouden winnen. Enorm fitte ploeg met veel dynamiek en best een paar serieus goede spelers. Omdat je in Duitsland behalve Bayern geen echte top hebt. Dortmund doet het nog aardig maar de rest ligt gewoon heel dicht bij elkaar. Waar een zwak seizoen gewoon kan betekenen van Europa naar de 2e BL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 11 uur geleden zei Socrates: Feyenoord staat ook maar derde in de Eredivisie. PSV tweede, maar gingen eruit tegen Leicester, die eruit gingen tegen Roma. West Ham staat in Engeland hoger dan Leicester en werd uitgeschakeld tegen Eintracht Frankfürt. Conclusie: Eintracht Frankfürt en AS Roma > Feyenoord. Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb geen idee waarom Eintracht Frankfürt zo laag staat in Duitsland. Maar obv de wedstrijden tegen Barca, zou ik zeggen dat Feyenoord, PSV én Ajax er momenteel niet van zouden winnen. Enorm fitte ploeg met veel dynamiek en best een paar serieus goede spelers. Zou een Marseille dit ook niet over Feyenoord kunnen zeggen? Vitesse is misschien nog wel een beter voorbeeld, europees goed gespeeld maar in de competitie na de winterstop geen bal geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 36 minuten geleden zei Erwin.: Zou een Marseille dit ook niet over Feyenoord kunnen zeggen? Vitesse is misschien nog wel een beter voorbeeld, europees goed gespeeld maar in de competitie na de winterstop geen bal geraakt. Dat kan, maar mijn punt was gewoon dat ze wel indruk op mij maakte, nog meer dan dat Feyenoord, PSV en Ajax momenteel doen. Maar dat is dan ook maar gebaseerd op twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Dat is een goede wat je daar zegt. Ajax speelde weer niet zo lang geleden de nummer 2 twee keer helemaal dronken. De nummer 2 die 10 plekken hoger staan dan Frankfurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 1 keer. Gebaseerd op nog minder dus! En Frankfürt won uit bij Bayern, die weer gewonnen hebben van Dortmund en Benfica! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Uiteindelijk had FC Eindhoven de champignons league moeten winnen. Is ook niet gebeurt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Is knockout toernooi kan je moeilijk dit soort conclusies aanbieden..... Bewijs :Zelfs City en PSG nog steeds CL niet gewonnen.. Ik hoop dat Rangers finale wint iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Op 8-5-2022 om 22:23 zei Kyrill: Zelfs City en PSG nog steeds CL niet gewonnen.. Dat dat nog maar lang zo mag blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Ik zit in besloten groep voor mijn werk bij Ziggo. Veel testers hebben laatste tijd ,enorm veel last gehad met ''momentjes'' ''even geduld'' En ''beeld haperingen'' en ''storingen''. Dat komt zowel voor bij de CL, EL als Conference League. Ook bij de F1 en gisteren ook tijdens S10 en Song festival. Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Er maar eens lekker voor gaan zitten, de Finale! Erg benieuwd wat het word. Gun het zowel Eintracht als Rangers eigenlijk wel. Geweldig ook om die beide supporters groepen te zien. In het stadion, in de stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 (bewerkt) Come on Rangers!! Mijn favoriete land ter wereld, Schotland. Glasgow ook erg fijne stad. 18 mei 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Kom op Gio, maak jezelf nog legendarischer dan je al bent. Hup Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Hopelijk Rangers. Frankfurt is voor mij persoonlijk geen leuke ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 (bewerkt) Up the Gers! 18 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Ik krijg wel t schompus van die trainer van Frankfurt zeg. Echt bij elke discutabele bal als n gek die dugout rennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Het zou echt een schitterend verhaal zijn als Rangers de EL wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: Ik krijg wel t schompus van die trainer van Frankfurt zeg. Echt bij elke discutabele bal als n gek die dugout rennen. Wat een druktemaker he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 1 minuut geleden zei MNie: Wat een druktemaker he Precies zelfde als Klopp, Simeone, Mourinho, Arteta etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Frankfurt is voetballend toch een veel leuker team dan Rangers? Of denk alleen ik zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 13 minuten geleden zei timpy00: Frankfurt is voetballend toch een veel leuker team dan Rangers? Of denk alleen ik zo? Nee is het officieel ook wel. Maar ze zijn maar 11e geworden in Duitsland.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Zojuist zei Kyrill: Nee is het officieel ook wel. Maar ze zijn maar 11e geworden in Duitsland.... Hebben wel betere tegenstanders uitgeschakeld dan Rangers. En zeker tegen Barcelona thuis echt leuke pot gespeeld. Ik heb Rangers maar twee keer gezien dit seizoen, en vind daar weinig aan. Frankfurt ook niet veel vaker gezien maar wel steeds leukere manier van spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik krijg wel t schompus van die trainer van Frankfurt zeg. Echt bij elke discutabele bal als n gek die dugout rennen. En dan nu zo ijzig kalm doen. Wat een clown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 (bewerkt) Jammer hoor, wat een kans voor Kent nog om de penalties te voorkomen. ik heb het echt helemaal gehad dit seizoen met penalties…. Dat is de 3x op rij verliezen op penalties 18 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 6 uur geleden zei Azpi: Jammer hoor, wat een kans voor Kent nog om de penalties te voorkomen. ik heb het echt helemaal gehad dit seizoen met penalties…. Dat is de 3x op rij verliezen op penalties Hoezo Chelsea speelde niets eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 4 hours ago, delichris said: Hoezo Chelsea speelde niets eens. Nee maar rangers is ook een beetje deel van Chelsea en ik hoopte dat ze zouden winnen. btw die Calvin Bassey is echt een goede verdediger en pas 22… dat word echt een top verdediger. Zou ik niet erg vinden als Rüdiger vervanger… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten