Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Zeus:

Ik zou iedereen aanraden die kan om Salzburg - Liverpool te kijken nu. Masterclass pressen. Heerlijke instelling en offensieve talenten van Salzburg ook.

En best een kans op een verrassing. Napoli al op voorsprong, dus Liverpool mag niet verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Zeus:

Ik zou iedereen aanraden die kan om Salzburg - Liverpool te kijken nu. Masterclass pressen. Heerlijke instelling en offensieve talenten van Salzburg ook.

Heerlijke pot inderdaad.  Echt een bizarre intensiteit.   Hopen dat Salzburg een stunt kan uithalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Zo Turpin naait eerst Feyenoord en nu Ajax met z’n kansloze gefluit. Maja, is niet de hoofdreden dat je eruit vliegt. Ajax laat zich veels te veel afleiden door randzaken. 

Je verliest hier gewoon omdat je een te matige CV constant kansen blijft geven en hij je maar blijft teleurstellen.. Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei tdogg16:

Je verliest hier gewoon omdat je een te matige CV constant kansen blijft geven en hij je maar blijft teleurstellen.. Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend.

Oh nee ik geef hem ook niet de hoofdschuld, maar zijn fluiten hielp niet. In Londen ben je genakt, dit hielp ook niet mee. Maar ze lieten zich zo meeslepen. Veltman was echt lachwekkend, leuk voor de NL competitie maar Europees gezien zwaar tekort. Ajax haalde ook z’n niveau niet. Jammer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei tdogg16:

Ik begrijp dat het makkelijker is om Veltman de schuld te geven dan Ziyech, maar die bal die Ziyech mist, vind ik erger dan de fouten van Veltman waardoor die goal valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei tdogg16:

Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend.

Daar kan die jongen in principe zelf niets aan doen. Hij bewees gisteren eigenlijk het gelijk van Ten Hag. Lang is normaliter 4e keus. Gisteren bewees hij dat dit terecht is. In die zin is het dan ook weer de fout van Ten Hag dat hij hem opstelde. Helaas had je door blessures niet veel andere keuzes. Starten met Huntelaar was namelijk in mijn optiek ook geen optie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Ik begrijp dat het makkelijker is om Veltman de schuld te geven dan Ziyech, maar die bal die Ziyech mist, vind ik erger dan de fouten van Veltman waardoor die goal valt.

In de opbouw en voetballend van achteruit werd een aantal keren de bal slordig verspeelt. Daaraan zie je dat onder druk Veltman, Alvarez en zelfs Martinez af en toe te kort komen als je voetballend wilt uitverdedigen. In dat opzicht kun je Veltman niks kwalijk nemen, maar ten Hag die voor deze spelers kiest wel. Maar Veltman blijft wat dat betreft wel een zwakke plek.

En op de bank zaten ook geen voetballers: de Jong, Huntelaar, Traore etc... Waarom geen Eiting, Gravenberch of iets dergelijks? Ik vind dat ten Hag ook niet geheel de juiste keuzes heeft gemaakt op dat gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nesta:

In de opbouw en voetballend van achteruit werd een aantal keren de bal slordig verspeelt. Daaraan zie je dat onder druk Veltman, Alvarez en zelfs Martinez af en toe te kort komen als je voetballend wilt uitverdedigen. In dat opzicht kun je Veltman niks kwalijk nemen, maar ten Hag die voor deze spelers kiest wel. Maar Veltman blijft wat dat betreft wel een zwakke plek.

En op de bank zaten ook geen voetballers: de Jong, Huntelaar, Traore etc... Waarom geen Eiting, Gravenberch of iets dergelijks? Ik vind dat ten Hag ook niet geheel de juiste keuzes heeft gemaakt op dat gebied.

Ik vind dat Ten Hag groot gelijk heeft dat hij kiest voor Veltman, omdat er geen alternatief is dat heeft laten zien beter te zijn dan hij. En qua voetbal ga je het (nu) ook nog niet van Eiting en Gravenberch moeten hebben, denk ik. Na zo'n wedstrijd is het natuurlijk altijd heel makkelijk om de gemaakte keuzes te bekritiseren. Maar ik vind de keuzes stuk voor stuk eigenlijk wel logisch. Er is maar heel weinig reden om aan te nemen dat dit met andere spelers op de bank of andere wissels anders was uitgepakt.

Verder niet met je oneens dat de opbouw niet stabiel genoeg was, de combinaties meer richting aanval ook niet trouwens, maar het is te simpel om dat aan personele keuzes te wijten. Zou nu alleen wel gaan stoppen met Alvarez op het middenveld en gaan kijken hoe hij als cv uit de verf komt. Mogen hij en Schuurs de strijd aangaan over de 'opvolging' van Veltman, alvast vooruitlopend op volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites