Rogier. Gepost August 8, 2020 Share Gepost August 8, 2020 20 minuten geleden zei Vitesse88: Wat lelijk zeg, Barca krijgt gewoon een goal toegewezen wat toch duidelijk een overtreding was van Lenglet. Ach, die is nu weer teniet gedaan. Ik mis toch echt waar dit hands is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 8, 2020 Share Gepost August 8, 2020 (edited) 8 minuten geleden zei Rogier.: Ach, die is nu weer teniet gedaan. Ik mis toch echt waar dit hands is. Teniet gedaan? Je kunt een discutabele 1-0 niet vergelijken met een gespeelde 3-0. Idem aan deze pingel. Kouli heeft totaal geen idee dat Messi daar loopt + dat Messi zo zou gaan ingrijpen. Kouli zit in schietende beweging, die kan nooit z’n beweging stoppen. Ik stop met deze onzin te kijken, 2 goedkope goals. Hou op joh. Edited August 8, 2020 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 9, 2020 Share Gepost August 9, 2020 Die CL gaat nu echt volledig aan mij voorbij. Wist niet eens dat er CL was gister. Las dat Barca had gewonnen van Napoli en dacht zelfs heel ff dat dit een oud bericht was. Ben ik de enige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost August 9, 2020 Share Gepost August 9, 2020 (edited) Komt denk ik ook meer dat je het niet verwacht in augustus. Ook diverse speeldagen Europees i.p.v. de standaard dagen. Ook grappig om te zien dat men bezig is met het huidige toernooi, maar ook de kwalificatiewedstrijden voor het nieuwe toernooi al begonnen zijn. Edited August 9, 2020 by FMNOOB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 Terwijl dit seizoen nog bezig is zijn de eerste kwalificatiewedstrijden van het volgende toernooi al geweest. Met de loting van AZ en het niet in beroep gaan van het protest weten wij al de eerste tegenstander van een Nederlandse ploeg. Zoals jullie zien zijn de 1ste en 2de kwalificatierondes 1 wedstrijd. Dat kan voor verassingen zorgen. Preliminary round(s) Halve finale Tre Fiori 0-2 Linfield Drita 2-1 Inter Escaldes Finale (Winnaar naar 1ste kwalificatieronde en gaat spelen tegen Legia) Drita vs Lindield (11 augustus) 1ste kwalificatieronde (18/19 augustus) Ferencváros (HUN) vs Djurgården (SWE)Celtic (SCO) vs KR Reykjavík (ISL)Legia Warszawa (POL) vs Drita (KOS)/Linfield (NIR)Sheriff (MDA) vs Fola Esch (LUX)Connah's Quay Nomads (WAL) vs Sarajevo (BIH)Crvena zvezda (SRB) vs Europa (GIB)Budućnost Podgorica (MNE) vs Ludogorets (BUL)Ararat-Armenia (ARM) vs Omonia (CYP)Floriana (MLT) vs CFR Cluj (ROU)Maccabi Tel-Aviv (ISR) vs Riga (LVA)Qarabağ (AZE) vs Sileks (MKD)Dinamo Tbilisi (GEO) vs Tirana (ALB)Dynamo Brest (BLR) vs Astana (KAZ)Molde (NOR) vs KuPS (FIN)Flora Tallinn (EST) vs Sūduva (LTU)Celje (SVN) vs Dundalk (IRL)KÍ (FRO) vs Slovan Bratislava (SVK) 2de kwalificatieronde kampioenenroute (25/26 augustus) Floriana (MLT)/CFR Cluj (ROU) vs GNK Dinamo (CRO)Young Boys (SUI) vs KÍ (FRO)/Slovan Bratislava (SVK)Celtic (SCO)/KR Reykjavík (ISL) vs Ferencváros (HUN)/Djurgården (SWE)Flora Tallinn (EST)/Sūduva (LTU) vs Maccabi Tel-Aviv (ISR)/Riga (LVA)Legia Warszawa (POL)/Drita (KOS)/Linfield (NIR) vs Ararat-Armenia (ARM)/Omonia (CYP)Celje (SVN)/Dundalk (IRL) vs Molde (NOR)/KuPS (FIN)Budućnost Podgorica (MNE)/Ludogorets (BUL) vs Midtjylland (DEN)Dynamo Brest (BLR)/Astana (KAZ) vs Connah's Quay Nomads (WAL)/Sarajevo (BIH)Qarabağ (AZE)/Sileks (MKD) vs Sheriff (MDA)/Fola Esch (LUX)Dinamo Tbilisi (GEO)/Tirana (ALB) vs Crvena zvezda (SRB)/Europa (GIB) 2de kwalificatieronde overig (25/26 augustus) AZ Alkmaar (NED) vs Viktoria Plzeň (CZE)PAOK (GRE) vs Beşiktaş (TUR)Lokomotiva Zagreb (CRO) vs Rapid Wien (AUT) Volgens mij is dit toch de best mogelijke loting voor AZ? Thuis Viktoria? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 Prima loting denk ik voor AZ. Misschien was Rapid Wien iets makkelijk geweest, maar van Viktoria hoef je echt niet te verliezen. Ook fijn dat ze thuisvoordeel hebben. Geen publiek uiteraard, maar ook geen reistijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 KR tegen Celtic, kans is miniem dat ze doorgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 3 uur geleden zei 007mark: Prima loting denk ik voor AZ. Misschien was Rapid Wien iets makkelijk geweest, maar van Viktoria hoef je echt niet te verliezen. Ook fijn dat ze thuisvoordeel hebben. Geen publiek uiteraard, maar ook geen reistijd. Als we de bekende EuroClubIndex (;c) er weer bijpakken wel de lastigste loting helaas (daar worden ze ook beter geacht dan AZ)... Gelukkig wel een thuiswedstrijd inderdaad - Plzen is niveau PAOK / Dinamo Kiev / Newcastle - Besiktas is niveau Watford / Nice / Racing Genk - Rapid Wien is niveau Utrecht / Fenerbahce / Molde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 Rapid Wien was een betere loting geweest inderdaad, zie ze er tegen Plzen zomaar uitvliegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 Vind de loting wel vervelend, omdat 1 van beide ploegen eruit moet trouwens. Pilzen ben ik namelijk geweest en heb ik ook een shirtje van, terwijl ik uiteraard ook hoop dat Nederlandse teams het goed doen. Duivels dilemma wie ik moet supporten :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 10, 2020 Share Gepost August 10, 2020 (edited) Als AZ Besiktas thuis gekregen had, dan moesten de Alkmaarders opzoek naar een neutrale locatie buiten NL zonder reisrestricties voor de Turken. Edited August 10, 2020 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 11, 2020 Share Gepost August 11, 2020 Op 10-8-2020 om 13:09 zei FMNOOB: Finale (Winnaar naar 1ste kwalificatieronde en gaat spelen tegen Legia) Drita vs Lindield (11 augustus) Afgelast door een positieve test bij de ploeg uit Kosovo. Waarschijnlijk gaat Linfield nu automatisch door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost August 11, 2020 Share Gepost August 11, 2020 Er zal daarover snel een beslissing worden genomen, denk ik. Volgende week moet de winnaar spelen tegen Legia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 Wordt CL vandaag niet uitgezonden op Veronica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 City - Lyon schijnt interessanter te zijn. Niet in mijn wereld in elk geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 (edited) Godverdomme, wat triest Edited August 12, 2020 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 Heel lelijk dit zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 Sorry, maar dit moet in 2019/2020 toch? Maar wel kut PSG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 (edited) Jammer Atalanta :( Maar wel verdient. Ik vond de emotie bij Paris wel echt prachtig. Edited August 12, 2020 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 (edited) Denk dat één finalist al duidelijk is (PSG). Erg benieuwd wie er tegenover ze komt te staan. Denk zelf City, maar zit er wel eens naast Edited August 12, 2020 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 12, 2020 Share Gepost August 12, 2020 Neymar speelde wel lekker zeg, wat een acceleratie heeft hij zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost August 13, 2020 Share Gepost August 13, 2020 Op 11-8-2020 om 17:36 zei Sophomore: Afgelast door een positieve test bij de ploeg uit Kosovo. Waarschijnlijk gaat Linfield nu automatisch door. Linfield is door de UEFA dus als winnaar aangewezen. Vraag mij af of ze dit ook zullen doen als er coronagevallen zijn bij een 'topclub'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 13, 2020 Share Gepost August 13, 2020 (edited) 4 uur geleden zei FMNOOB: Linfield is door de UEFA dus als winnaar aangewezen. Vraag mij af of ze dit ook zullen doen als er coronagevallen zijn bij een 'topclub'. Het probleem hier was dat de ploeg uit Kosovo prima had kunnen spelen zonder de speler met corona (UEFA gaat pas over tot een reglementaire nederlaag als er minder dan 13 spelers beschikvaar zijn). De wedstrijd werd echter gehouden in Zwitserland, waar de Zwitserse gezondheidsautoriteiten hebben besloten dat de hele selectie in quarentaine moest. Dan zijn er geen spelers meer beschikbaar en was er eigenlijk geen andere optie. Het besluit heeft dus eigenlijk meer te maken met de Zwitserse gezondheidsdienst dan de UEFA. En de regels van een land gaan natuurlijk boven die van UEFA. Edited August 13, 2020 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 13, 2020 Share Gepost August 13, 2020 17 uur geleden zei Sophomore: Denk dat één finalist al duidelijk is (PSG). Erg benieuwd wie er tegenover ze komt te staan. Denk zelf City, maar zit er wel eens naast Bayern is ook heel sterk hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost August 13, 2020 Share Gepost August 13, 2020 Ja Bayern wordt echt behoorlijk onderschat, vind ze persoonlijk het best spelende team van die drie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts