Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Deze selectie zit daar niet zo ver van af qua kwaliteit als Wales op z'n sterkst is (dus met Bale)

Laatste keer dat Nederland won van Spanje was niet een paar maanden terug, of ik moet wat gemist hebben. In de zomer van 2014 wel van gewonnen, maand of twintig terug.

Dat laatste vind ik ook wel meevallen jah. Tijdens de kwalificatie gefaald, dat zeker.

Vorig jaar was het oefenwedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Wales is geen 'derde voetbalwereld land' oid. En Nederlanders blijven daar rustig onder ja. Die zijn niet zo temperamentvol, maar kunnen tegen realisme. Scheelt ook dat 90% van het land (waaronder ik) pas waarde hecht aan dat nationale team op het moment dat er een eindtoernooi is, verder interesseert het niemand iets. Landen als Engeland, Frankrijk en Spanje zijn natuurlijk vele malen beter. Zo'n oefenpotje waarbij die Spanjolen op misschien 35% gingen zegt natuurlijk niks, is een incidentje. Kijk maar naar de rest van de kwalificatiecampagne en de oefenpotjes. Het gaat er ook niet om dat het allemaal één groot drama is (wel gezien het referentiekader, de laatste tijd ging alles redelijk dus is dit een 'shock'), maar dat Wales niet slechter is, en dat die landen als Engeland en Frankrijk dus gewoon beter zijn. En dat is zo.

2538f3faec0d7c8d8e4c0c7b379c3132.png

Maargoed, dat is uw mening.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Wales heb je spelers uit de 3de divisie van Engeland.

Even serieus he, iedereen fit en in vorm:

Cillessen, Tete, De Vrij, Vlaar, Willems, De Jong, Wijnaldum, Sneijder, Depay, Robben, Van Persie

Dit is toch meer dan een prima elftal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een redelijk elftal ja, maar stukken minder dan dat van een Frankrijk, Engeland, enzovoorts. Vooral qua naam ook, want die Van Persie heb ik al 5 jaar niks noemenswaardigs zien doen. De Jong heeft het zelf ook al door en is af gaan bouwen in de VS. Overigens spelen de 'gebruikelijke' spelers van Wales niet in de 3e divisie hoor. Op z'n minst de Championship, en ik zou bijna durven zeggen dat die niet onderdoen voor de Nederlandse Eredivisie (op PSV en Ajax op een goede dag na).

d470141323dbff7585b1764b0ad58e98.png

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een redelijk elftal ja, maar stukken minder dan dat van een Frankrijk, Engeland, enzovoorts. Vooral qua naam ook, want die Van Persie heb ik al 5 jaar niks noemenswaardigs zien doen. De Jong heeft het zelf ook al door en is af gaan bouwen in de VS.

Nee tuurlijk is Frankrijk, Engeland, Duitsland, Spanje stukken en stukken beter. Dat geef ik zelf ook gewoon aan he. Maar ik vind dat elftal niet zo heel veel slechter dan dat van de Belgen bijvoorbeeld. En inderdaad voor de 6 positie en spits heb je een klein probleem. Maar dit elftal is stukken beter dat van een Wales oid hoor. De kwalificatie vind ik veel meer de schuld van de coaches dan van de spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stukken beter qua naam en techniek wellicht, maar daar win je niet al je wedstrijden op. Zijn andere kwaliteiten die belangrijk (kunnen) zijn, en waardoor je met een mindere techniek wel een betere speler kan zijn. Niet dat ik de indruk wil wekken dat ik die gasten van Wales ken, maar die halve zachte zolen van dat Nederlands elftal wel.

Overigens geef je nergens aan dat die landen beter zijn. Sterker nog:

´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje?

Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land.

Neem aan dat dat over de oefenwedstrijden van nu ging?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd gezegd ''we kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op'' en dat ligt niet aan de bondscoach. Dat lijkt net of je vooraf al weet dat je het gaat verliezen omdat je dus niet tegen die tegenstanders op kan. Zo sta ik er niet in, die gasten zijn veel beter maar NL kan gewoon van ze winnen. Laatste 2 keer iig gewonnen van Spanje. Zoals IJsland ook veel minder materiaal heeft dan NL maar toch wint van ze kan NL ook van Frankrijk, Spanje en de Engelsen winnen.

Er wordt in IJsland toch ook niet gezegd ''we kunnen niet tegen tegenstanders als Nederland op'' Tuurlijk kunnen we er wel tegen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee tuurlijk is Frankrijk, Engeland, Duitsland, Spanje stukken en stukken beter. Dat geef ik zelf ook gewoon aan he. Maar ik vind dat elftal niet zo heel veel slechter dan dat van de Belgen bijvoorbeeld. En inderdaad voor de 6 positie en spits heb je een klein probleem. Maar dit elftal is stukken beter dat van een Wales oid hoor. De kwalificatie vind ik veel meer de schuld van de coaches dan van de spelers.

Kwalitatief vind ik een Nederland ook beter dan Wales, maar ook beter dan een IJsland. Echter laakt het Nederlandse elftal naar mijn idee de mentaliteit, maar ook de leiding om een tegenstander de wil op te leggen. Er gaan landen naar het EK die kwalitatief minder zijn zoals Albanië, Wales, Slowakije, Noord-Ierland, Ierland, IJsland en Hongarije, maar kennelijk kunnen de spelers niet uitvoeren wat de trainer wil, maar zie ik ze ook zelden keihard werken op het veld. Dat het spel niet altijd goed verloopt kan gebeuren, maar dan moet je dat compenseren met keihard werken. IJsland heeft dat perfect gedemonstreerd destijds tegen ons. Gebrek aan kwaliteit compenseren met inzet.

Verder mag je de leiding hier ook zeker op aankijken. De keuze voor Hiddink was achteraf (misschien vooraf ook al) een slechte. Dat je hem dan vervangt door Danny Blind, de trainer die bij Ajax zijn best gedaan heeft en sindsdien nog een keertje assistent is geweest, maar verder gewoon ongeschikt is om meteen zo'n klus te mogen uitvoeren. Dat is een falen van de directie naar mijn idee en ik zou het ook niet meer dan terecht vinden als die Bert van Oostveen op gaat stappen. Maarja, Blind gaat er voorlopig zitten tot we in 2017 zitten, de noodklok is toegeslagen omdat we weer op een 3e/4e plek bungelen en weer kwalificatie van een toernooi mis lijken te lopen en Bertje van Oostveen zal zeker uit zichzelf niet opstappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilfred bij DWDD:D. Matthijs van Nieuwkerk probeerde hem een beetje voor het blok te zette maar Wilfred kan zich daar wel als geen ander onder uit lullen.

Zaptte wat laat in, maar hoezo gingen zat hij nu pas aan tafel terwijl zijn programma al bijna klaar is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]VRUKUlkq1OM[/YOUTUBE]

Die 'argumenten' :-D Dan zet je je ook flink voor lul zeg. Ben totaal geen fan van Afellay en Spaan (integendeel, hekel aan beide personen), maar wat Derksen hier loopt te lullen slaat echt nergens op. Oja, wist al dat die vent totaal geen kennis van zaken had/heeft, maar dit bevestigt dat maar weer even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites