Mvdv Geplaatst 21 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 mei 2014 Share Geplaatst 21 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 21 mei 2014 Share Geplaatst 21 mei 2014 Iemand Kieft gezien bij DWDD? Heftig verhaal. http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315192 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 21 mei 2014 Share Geplaatst 21 mei 2014 Iemand een idee waar je nog kaarten kan krijgen voor VI Oranje? Zijn uitverkocht maar misschien dat ze nog ergens te verkrijgen zijn ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Iemand een idee waar je nog kaarten kan krijgen voor VI Oranje? Zijn uitverkocht maar misschien dat ze nog ergens te verkrijgen zijn ofzo? Alles uitverkocht ja? Misschien dat je op de dag zelf nog kaarten kunt halen. Althans, dat hebben wij toen kunnen doen. Gewoon bij het Kurhaus destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Iemand een idee waar je nog kaarten kan krijgen voor VI Oranje? Zijn uitverkocht maar misschien dat ze nog ergens te verkrijgen zijn ofzo? 2 dagen geleden op die site gekeken en die site is sinds 2012 niet meer bijgewerkt. Waar zie je dat ze uitverkocht zijn? edit: ah, nu wel nieuwe site. Zie nergens wat over tickets. Zoek de afgelopen 2 weken al. Via google zag ik wel dat het uitverkocht was, maar denk dat dat oude info was, aangezien je op een andere pagina komt. 22 mei 2014 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Iemand Kieft gezien bij DWDD? Heftig verhaal. http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315192 Ja idd. Zag ook wel dat Wim het soms wel lastig ermee had bij het vertellen. Vooral op het laatst met Prem. Luister graag naar kieft, koning is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Dat interview in de VI met Rob Jansen hahah. Die eerste kolommen alleen maar een beetje kibbelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Haha echt he, en goh hoe verrassend, een jaar naar dato weer over de transfer van V Ginkel beginnen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Voetbal International #3 Die Wim Kieft ja, mooi stukje tv, mooie kerel. Tof om te horen dat die alles nu weer wat op de rit heeft, blijf Wim een toffe gast vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Voetbal International #3 Dat hele Kieft verhaal had ik dus echt niet zien aankomen he :cab: dat leek me juist wel een bescheiden vent met een enorm lekkere milf als vrouw en verder een goed en simpel leventje. Snap alleen nooit hoe men het zover laat komen, maar dat is uiteindelijk maar goed ook. ;c Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Meen je dat serieus? Ik had echt al jaren het idee dat die Kieft van het witte poeder snoepte. Alleen al dat gesnuif tijdens wedstrijden. :D Maarja, prima figuur inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Ik wist het door dit forum :cab: [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; noemde hem toch al tijden een ouwe snuiverd? 23 mei 2014 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Nou, Kieft zei het zelf al in het interview in DWDD. Door de enorme stress en druk die zich opbouwt voor een wedstrijd. We klagen met zijn allen dat die lui onwijs veel verdienen en dat is een op zich zelf staande discussie waard. Maar ik denk dat men schromelijk de handel onderschat wat er bij een profvoetballer bij komt kijken. Als jij in een topteam speelt, speel je eigenlijk ook alleen maar topwedstrijden. Elke wedstrijd moet je winnen en die druk bouwt zich enorm op tijdens een seizoen, helemaal als je dat seizoen ook continentaal succes hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan middelen zoekt om tot rust te komen, of middelen om dit vol te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Ligt vooral aan de persoon natuurlijk. Wat wel duidelijk werd is dat dat circus en al die aandacht van Kieft eigenlijk niet zo hoeft. Wat die Van Egmond ook zei: Een spits die 3 goals maakt staat al op de bar voordat de bal in het net ligt, maar Kieft durfde niet naar het spelers/supportershome omdat ie geen zin had in alle aandacht. Tja, als je dan (confession: ken de voetballer Kieft niet) zoals ze daar zeiden zo goed bent en belangrijke goals maakt... Die persoonlijkheid is in die situatie een grote kwetsbaarheidsfactor voor een verslaving. Dan zoek je dus inderdaad naar manieren om tot rust te komen/het vol te houden, wat je al zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Kreeg een beetje hetzelfde gevoel als bij Vd Gijp, die gaf uiteindelijk ook weinig om het voetbal. Maar mooi en indrukwekkend interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Dat hele Kieft verhaal had ik dus echt niet zien aankomen he :cab: dat leek me juist wel een bescheiden vent met een enorm lekkere milf als vrouw en verder een goed en simpel leventje. Snap alleen nooit hoe men het zover laat komen, maar dat is uiteindelijk maar goed ook. ;c Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Een kleine blik op zijn wikipedia deed me al lange tijd vermoeden dat het niet een 'normale' gast was Verder signaleerde er al jaren verhalen rond dat het een ouwe snuiverd was. Komt doordat hij altijd zijn neus aan het ophalen was bij commentaar geven bij Sport1, maar dacht altijd dat mensen dat voor de grap zeiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Een kleine blik op zijn wikipedia deed me al lange tijd vermoeden dat het niet een 'normale' gast was Verder signaleerde er al jaren verhalen rond dat het een ouwe snuiverd was. Komt doordat hij altijd zijn neus aan het ophalen was bij commentaar geven bij Sport1, maar dacht altijd dat mensen dat voor de grap zeiden. Helaas was het geen grap. Dat was zo fucking vervelend, maar ja blijkt het ook nog waar te zijn ook. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Nou, Kieft zei het zelf al in het interview in DWDD. Door de enorme stress en druk die zich opbouwt voor een wedstrijd. We klagen met zijn allen dat die lui onwijs veel verdienen en dat is een op zich zelf staande discussie waard. Maar ik denk dat men schromelijk de handel onderschat wat er bij een profvoetballer bij komt kijken. Als jij in een topteam speelt, speel je eigenlijk ook alleen maar topwedstrijden. Elke wedstrijd moet je winnen en die druk bouwt zich enorm op tijdens een seizoen, helemaal als je dat seizoen ook continentaal succes hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan middelen zoekt om tot rust te komen, of middelen om dit vol te houden. Ja ok, ik denk uberhaupt niet dat ik die druk aan zou kunnen, zou waarschijnlijk een Kieft2 zijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Ik wist het door dit forum :cab: [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; noemde hem toch al tijden een ouwe snuiverd? Jah, maar ken hem niet persoonlijk ;c Alleen door de geruchten. Heb zijn boek wel meteen besteld, ben fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2014 Share Geplaatst 23 mei 2014 Nou, Kieft zei het zelf al in het interview in DWDD. Door de enorme stress en druk die zich opbouwt voor een wedstrijd. We klagen met zijn allen dat die lui onwijs veel verdienen en dat is een op zich zelf staande discussie waard. Maar ik denk dat men schromelijk de handel onderschat wat er bij een profvoetballer bij komt kijken. Als jij in een topteam speelt, speel je eigenlijk ook alleen maar topwedstrijden. Elke wedstrijd moet je winnen en die druk bouwt zich enorm op tijdens een seizoen, helemaal als je dat seizoen ook continentaal succes hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan middelen zoekt om tot rust te komen, of middelen om dit vol te houden. Waarheid ja. Zijn meer die mislukken dan wel slagen door mentaal gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Sjoerd over Kieft: http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/3660990/2014/05/24/Er-is-niets-dapper-aan-de-openhartigheid-van-Wim-Kieft.dhtml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Veel te makkkelijk geschreven door iemand die zelf nooit verslaafd is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Mijn oma was oneindig lief en vergevingsgezind, maar ook principieel als het om aardse zonden ging. Ze haatte alcohol en sigaretten en drugs. Ze begreep het niet. Zij had de discipline om het elk jaar bij één advocaatje te laten, op oudejaarsavond. Waarom konden zo veel mensen dat niet? Geniet vooral, maar wat was er moeilijk aan om soms streng te zijn voor jezelf? Wim Kieft, haar favoriete voetballer ooit, zou deze week pardoes van zijn voetstuk zijn gevallen, hoe genadeloos kwetsbaar hij zich ook opstelde, en hoe sympathiek hij zichzelf ook relativeerde tot een gebroken mens van vlees en bloed. Aangezien Michel van Egmond het geschreven heeft, is Kieft vrijwel zeker een voortreffelijk boek, maar ik sla toch een keertje over, denk ik. Ik houd heel erg van tragiek en van rock-'n-roll, maar nog meer van mensen met een ruggengraat. Ik bedoel, er schuilt veel schoonheid in menselijk falen, maar je kunt het ook overdrijven. Net als mijn oma heb ik weinig op met wat wij 'weggooiers' noemen: mensen die keer op keer hun verantwoordelijkheden ontlopen. Die zich altijd verschuilen achter excuses, of het nu pech is of een verslaving uit een ver verleden. Wim Kieft noemde die verslaving 'een ziekte'. Dat mag, maar het spijt me, ik geloof daar niet zo in. Ik voel heus mededogen met junks, ik vind ze zielig, maar in veruit de meeste gevallen begon het probleem met een rubberen persoonlijkheid. Dat is iets heel anders dan een ziekte. Veel te makkelijk inderdaad. Vooral die dikgedrukte stukken. Een "rubberen persoonlijkheid" is gewoon kwetsbaarder voor een verslaving, dat heeft niéts met discipline te maken. In ieder geval niet zoals hij het hier nu wil doen lijken. Denk dat Sjoerdje zich eens moet verdiepen in het fenomeen verslaving, en dan vooral de klinische kant ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Hm oke, mensen die ervoor hebben gestudeerd zeggen dat het een ziekte is, dan zal ene Sjoerd dit wel beter weten:-D:cab:.. Dit vind ik oprecht scoren over de rug van een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten