Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Iemand een idee waar je nog kaarten kan krijgen voor VI Oranje? Zijn uitverkocht maar misschien dat ze nog ergens te verkrijgen zijn ofzo?

Alles uitverkocht ja? Misschien dat je op de dag zelf nog kaarten kunt halen. Althans, dat hebben wij toen kunnen doen. Gewoon bij het Kurhaus destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand een idee waar je nog kaarten kan krijgen voor VI Oranje? Zijn uitverkocht maar misschien dat ze nog ergens te verkrijgen zijn ofzo?

2 dagen geleden op die site gekeken en die site is sinds 2012 niet meer bijgewerkt. Waar zie je dat ze uitverkocht zijn?

edit: ah, nu wel nieuwe site. Zie nergens wat over tickets. Zoek de afgelopen 2 weken al. Via google zag ik wel dat het uitverkocht was, maar denk dat dat oude info was, aangezien je op een andere pagina komt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal International #3

Dat hele Kieft verhaal had ik dus echt niet zien aankomen he :cab: dat leek me juist wel een bescheiden vent met een enorm lekkere milf als vrouw en verder een goed en simpel leventje. Snap alleen nooit hoe men het zover laat komen, maar dat is uiteindelijk maar goed ook. ;c

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Kieft zei het zelf al in het interview in DWDD. Door de enorme stress en druk die zich opbouwt voor een wedstrijd. We klagen met zijn allen dat die lui onwijs veel verdienen en dat is een op zich zelf staande discussie waard. Maar ik denk dat men schromelijk de handel onderschat wat er bij een profvoetballer bij komt kijken. Als jij in een topteam speelt, speel je eigenlijk ook alleen maar topwedstrijden. Elke wedstrijd moet je winnen en die druk bouwt zich enorm op tijdens een seizoen, helemaal als je dat seizoen ook continentaal succes hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan middelen zoekt om tot rust te komen, of middelen om dit vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt vooral aan de persoon natuurlijk. Wat wel duidelijk werd is dat dat circus en al die aandacht van Kieft eigenlijk niet zo hoeft. Wat die Van Egmond ook zei: Een spits die 3 goals maakt staat al op de bar voordat de bal in het net ligt, maar Kieft durfde niet naar het spelers/supportershome omdat ie geen zin had in alle aandacht. Tja, als je dan (confession: ken de voetballer Kieft niet) zoals ze daar zeiden zo goed bent en belangrijke goals maakt... Die persoonlijkheid is in die situatie een grote kwetsbaarheidsfactor voor een verslaving. Dan zoek je dus inderdaad naar manieren om tot rust te komen/het vol te houden, wat je al zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hele Kieft verhaal had ik dus echt niet zien aankomen he :cab: dat leek me juist wel een bescheiden vent met een enorm lekkere milf als vrouw en verder een goed en simpel leventje. Snap alleen nooit hoe men het zover laat komen, maar dat is uiteindelijk maar goed ook. ;c

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Een kleine blik op zijn wikipedia deed me al lange tijd vermoeden dat het niet een 'normale' gast was

Verder signaleerde er al jaren verhalen rond dat het een ouwe snuiverd was. Komt doordat hij altijd zijn neus aan het ophalen was bij commentaar geven bij Sport1, maar dacht altijd dat mensen dat voor de grap zeiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kleine blik op zijn wikipedia deed me al lange tijd vermoeden dat het niet een 'normale' gast was

Verder signaleerde er al jaren verhalen rond dat het een ouwe snuiverd was. Komt doordat hij altijd zijn neus aan het ophalen was bij commentaar geven bij Sport1, maar dacht altijd dat mensen dat voor de grap zeiden.

Helaas was het geen grap. Dat was zo fucking vervelend, maar ja blijkt het ook nog waar te zijn ook. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Kieft zei het zelf al in het interview in DWDD. Door de enorme stress en druk die zich opbouwt voor een wedstrijd. We klagen met zijn allen dat die lui onwijs veel verdienen en dat is een op zich zelf staande discussie waard. Maar ik denk dat men schromelijk de handel onderschat wat er bij een profvoetballer bij komt kijken. Als jij in een topteam speelt, speel je eigenlijk ook alleen maar topwedstrijden. Elke wedstrijd moet je winnen en die druk bouwt zich enorm op tijdens een seizoen, helemaal als je dat seizoen ook continentaal succes hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan middelen zoekt om tot rust te komen, of middelen om dit vol te houden.

Ja ok, ik denk uberhaupt niet dat ik die druk aan zou kunnen, zou waarschijnlijk een Kieft2 zijn :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarheid ja.

Zijn meer die mislukken dan wel slagen door mentaal gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oma was oneindig lief en vergevingsgezind, maar ook principieel als het om aardse zonden ging. Ze haatte alcohol en sigaretten en drugs. Ze begreep het niet. Zij had de discipline om het elk jaar bij één advocaatje te laten, op oudejaarsavond.

Waarom konden zo veel mensen dat niet? Geniet vooral, maar wat was er moeilijk aan om soms streng te zijn voor jezelf?

Wim Kieft, haar favoriete voetballer ooit, zou deze week pardoes van zijn voetstuk zijn gevallen, hoe genadeloos kwetsbaar hij zich ook opstelde, en hoe sympathiek hij zichzelf ook relativeerde tot een gebroken mens van vlees en bloed.

Aangezien Michel van Egmond het geschreven heeft, is Kieft vrijwel zeker een voortreffelijk boek, maar ik sla toch een keertje over, denk ik. Ik houd heel erg van tragiek en van rock-'n-roll, maar nog meer van mensen met een ruggengraat.

Ik bedoel, er schuilt veel schoonheid in menselijk falen, maar je kunt het ook overdrijven. Net als mijn oma heb ik weinig op met wat wij 'weggooiers' noemen: mensen die keer op keer hun verantwoordelijkheden ontlopen. Die zich altijd verschuilen achter excuses, of het nu pech is of een verslaving uit een ver verleden.

Wim Kieft noemde die verslaving 'een ziekte'. Dat mag, maar het spijt me, ik geloof daar niet zo in. Ik voel heus mededogen met junks, ik vind ze zielig, maar in veruit de meeste gevallen begon het probleem met een rubberen persoonlijkheid. Dat is iets heel anders dan een ziekte.

Veel te makkelijk inderdaad. Vooral die dikgedrukte stukken. Een "rubberen persoonlijkheid" is gewoon kwetsbaarder voor een verslaving, dat heeft niéts met discipline te maken. In ieder geval niet zoals hij het hier nu wil doen lijken. Denk dat Sjoerdje zich eens moet verdiepen in het fenomeen verslaving, en dan vooral de klinische kant ervan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites