Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

Ik heb de lijst maar 1x beluisterd helaas en ik denk dat je dan in het nadeel bent als je achteraan zit. Ik heb je nummer net opnieuw opgezet en op zich is het best een lekker nummer, zeker muzikaal gezien. De zang klinkt alleen vrij bleu en dan valt een nummer al gauw in het niet als je net een hoop andersoortige nummers hoort. Achteraf had ik je denk ik zeker punten moeten toekennen.
Mja, snap ik. De zang is inderdaad vrij bleu: er zit veel kopstem in. Dat gaf voor mij juist de doorslag om wel dit nummer in te sturen. Op het album staan ook een aantal nummers met meer borststem maar ik wilde juist onderscheidend zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 21/26: Tunesië

image.png.658d4b066ba42765850b759844bf9e8d.png

Nee, we slaan niet een ronde over. Kwam er nu namelijk achter dat ik tweemaal ronde 14 had neergezet, dus de telling klopte al een tijdje niet. Dus met de stemmen van Tunesië erbij, zijn er nog slechts 6 rondes te gaan. Voor Israel dus gunstig, want die komen steeds dichterbij een overwinning. Lazvic kan eventueel de stemming nog een beetje spannend maken. Gaat hij dat ook doen, of gaat Israel nog verder uitlopen?

Punten van Tunesië: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/21/21/jintrhmtc0

Spoiler

image.thumb.png.df3ffd97ed7c6ca6cda46566e1cfe700.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 22/26: Verenigde Staten

image.png.031ab26a7b0065dab3e4da1451c4efaa.png

Het einde nadert, de spanning stijgt. Kijkend naar elke update, benieuwd of je punten krijgt. Na dit stukje poëzie beginnen we aan de laatste 5 updates van deze editie. Nasje92 mag namens de V.S. zijn punten bekend maken. Hij heeft al een aantal keren een mooie klassering weten te behalen, en ook nu staat hij er goed bij. Zijn punten kunnen af en toe nog wel eens verrassend uit de hoek komen en dat is ook nu niet anders....

Punten van Verenigde Staten: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/22/22/i3zmqyngi0

Spoiler

image.thumb.png.96afc1a0d0d2f4e8894060482feef929.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites