bas2204 Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 1 puntje is in ieder geval meer dan niets, maar schiet er vrij weinig mee op zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Had hier punten verwacht en krijg er dan ook 10! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Niets verwacht niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Zeven punten en opeens weer naar plek 2. Overwinning voor Israël lijkt nu wel zeker helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Ik heb de lijst maar 1x beluisterd helaas en ik denk dat je dan in het nadeel bent als je achteraan zit. Ik heb je nummer net opnieuw opgezet en op zich is het best een lekker nummer, zeker muzikaal gezien. De zang klinkt alleen vrij bleu en dan valt een nummer al gauw in het niet als je net een hoop andersoortige nummers hoort. Achteraf had ik je denk ik zeker punten moeten toekennen.Mja, snap ik. De zang is inderdaad vrij bleu: er zit veel kopstem in. Dat gaf voor mij juist de doorslag om wel dit nummer in te sturen. Op het album staan ook een aantal nummers met meer borststem maar ik wilde juist onderscheidend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2020 (bewerkt) Stemronde 21/26: Tunesië Nee, we slaan niet een ronde over. Kwam er nu namelijk achter dat ik tweemaal ronde 14 had neergezet, dus de telling klopte al een tijdje niet. Dus met de stemmen van Tunesië erbij, zijn er nog slechts 6 rondes te gaan. Voor Israel dus gunstig, want die komen steeds dichterbij een overwinning. Lazvic kan eventueel de stemming nog een beetje spannend maken. Gaat hij dat ook doen, of gaat Israel nog verder uitlopen? Punten van Tunesië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/21/21/jintrhmtc0 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree 21 juli 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Zowaar 7 poenten! Winnaar is wel bekend denk ik zo 2 keer op rij zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Stemronde 21/26: Tanzania This ain't me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Toch weer 3 puntjes. Helaas pakt 2 landen in rechterrij er meer. Hopelijk kan ik de linkerrij vasthouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Noooo Lazvic, wat doe je me aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Heya, 2 puntjes ingelopen op de koploper. Thanks voor de twaalfpunter Tunesië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Weer 1 puntje. Hard opschieten doet het niet, maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 18 punten in de laatste twee rondes, linker rijtje is opeens weer in beeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2020 2 uur geleden zei Erwin.: Stemronde 21/26: Tanzania This ain't me! Gaat inderdaad lekker deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Bedankt Tunesië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 6 van Spanje en 5 van Tunesië. Lekker einde van de middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2020 Stemronde 22/26: Verenigde Staten Het einde nadert, de spanning stijgt. Kijkend naar elke update, benieuwd of je punten krijgt. Na dit stukje poëzie beginnen we aan de laatste 5 updates van deze editie. Nasje92 mag namens de V.S. zijn punten bekend maken. Hij heeft al een aantal keren een mooie klassering weten te behalen, en ook nu staat hij er goed bij. Zijn punten kunnen af en toe nog wel eens verrassend uit de hoek komen en dat is ook nu niet anders.... Punten van Verenigde Staten: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/22/22/i3zmqyngi0 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Weer niets. Voor de volgende editie toch weer eens kritisch over mijn inzending nadenken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Het halve rechterrijtje komt hier aan de beurt. Ook wel eens leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Geen punten, maar het glas is half vol: de voorsprong is gelijk gebleven. Verassende maar leuke stemronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Kijk, zo mag ik het graag zien. Bedankt voor de twaalf punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Helaas al mijn concurrenten punten gepakt en zelf met lege handen. Maar van Amerika viel toch weinig te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Deze 7 punten zijn verrassend maar ook nodig voor mijn linkerrijtje. Erg blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Gewoon weer 4 punten, niks te klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Waardeloze editie is het geworden voor mijn inzending. Beter nadenken over de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten