Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 17/26: Servië

image.png.9a08e01fa2f8ee3c264b82580b197fcd.png

Veel deelnames heeft ivago al achter zijn naam staan en we zijn blij dat hij ook nu weer een poging waagt. Een echte liefhebber van dit evenement, die deze keer voor Servië heeft gekozen. Eenmaal wist hij een top-10 te bewerkstelligen toen hij koos voor een inzending uit Zweden. Deze keer staat hij weer diep in het rechterrijtje.

Punten van Servië: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/18/18/u2yzq3ndzk

Spoiler

image.thumb.png.c8a39d9172c767391795f5a0fa612de9.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Grote Ree:

Had eigenlijk niks minder dan een twaalfpunter verwacht uit deze hoek, want volgens mij heeft dit nummer van al mijn inzendingen het meeste een typisch 'ivago-sausje'. Toch fijn dat die inschatting dan blijkt te kloppen. Dank voor de voltreffer!

Dat had je perfect ingeschat idd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemronde 18/26: Spanje

image.png.61975ad33ea865515f751aa16dedde2b.png

Nog nooit won überhaupt een Spaanstalig land het Worldvision hier op MU. Toch heeft dat Stefanos er niet van weerhouden om wel voor Spanje te kiezen deze editie. Het resultaat is voorlopig wel een plek diep in het rechterrijtje. Pas 5 landen deelde punten uit aan Spanje. Laten we eens kijken of die landen ook punten terug kunnen verwachten.

Punten van Spanje: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/19/19/jlztvmytli

Spoiler

image.thumb.png.37e09e5375320a6a653d95fa3d28c575.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemronde 19/26: Tanzania

image.png.f43ce728a6449f1e5f122129051aae7c.png

Tanzania doet ook eindelijk eens mee aan het Worldvision, nadat Erwin. dit land haar debuut liet maken. Het resultaat is vooralsnog ook meer dan acceptabel. Een 5e plaats in de rangschikking is prima te noemen. Beginnersgeluk wellicht? Erwin had deelt de 12 punten uit aan een vlottere versie van Lana del Rey (zijn woorden), gevolgd door een tienpunter voor een 'leuk, maar niet speciaal nummer'. Ook waren er meerdere nummers die een minder positieve recensie te verwerken kregen en waren er meerdere inzendingen niet erg speciaal. 

Punten van Tanzania: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/20/20/u3zmqwmdmw

Spoiler

image.thumb.png.226045ddeeeadea776d2f44460eb6627.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de omschrijving las, wist ik al wel hoe laat het was. Wel treffend omschreven trouwens, ik hoorde er zelf ook echt Lana del Rey in.

Valt me overigens wel tegen dat ik hier zelf geen punten pak. Had wel verwacht dat mijn inzending in het straatje van Erwin zou liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Grote Ree:

Toen ik de omschrijving las, wist ik al wel hoe laat het was. Wel treffend omschreven trouwens, ik hoorde er zelf ook echt Lana del Rey in.

Valt me overigens wel tegen dat ik hier zelf geen punten pak. Had wel verwacht dat mijn inzending in het straatje van Erwin zou liggen.

Ik heb de lijst maar 1x beluisterd helaas en ik denk dat je dan in het nadeel bent als je achteraan zit. Ik heb je nummer net opnieuw opgezet en op zich is het best een lekker nummer, zeker muzikaal gezien. De zang klinkt alleen vrij bleu en dan valt een nummer al gauw in het niet als je net een hoop andersoortige nummers hoort. Achteraf had ik je denk ik zeker punten moeten toekennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites