007mark Geplaatst 18 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2020 Stemronde 17/26: Servië Veel deelnames heeft ivago al achter zijn naam staan en we zijn blij dat hij ook nu weer een poging waagt. Een echte liefhebber van dit evenement, die deze keer voor Servië heeft gekozen. Eenmaal wist hij een top-10 te bewerkstelligen toen hij koos voor een inzending uit Zweden. Deze keer staat hij weer diep in het rechterrijtje. Punten van Servië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/18/18/u2yzq3ndzk Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Rechterrijtje ingedoken, niet best dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Israel lijkt te gaan winnen. Estland zakt helaas steeds verder weg, muziek a la JUNGLE past toch niet goed bij dit publiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Keer geen punten en meteen weer uit het linkerrijtje helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Tot zover mijn kansen op een eventuele overwinning. Mag al heel blij zijn als ik het podium nog weet te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Kijk, 6 punten! Altijd welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Bedankt voor 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Niks weer eens... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 En zo loopt Israël weer 9 punten uit.. De afstanden beginnen groter te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Had eigenlijk niks minder dan een twaalfpunter verwacht uit deze hoek, want volgens mij heeft dit nummer van al mijn inzendingen het meeste een typisch 'ivago-sausje'. Toch fijn dat die inschatting dan blijkt te kloppen. Dank voor de voltreffer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 2 uur geleden zei Grote Ree: Had eigenlijk niks minder dan een twaalfpunter verwacht uit deze hoek, want volgens mij heeft dit nummer van al mijn inzendingen het meeste een typisch 'ivago-sausje'. Toch fijn dat die inschatting dan blijkt te kloppen. Dank voor de voltreffer! Dat had je perfect ingeschat idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2020 Stemronde 18/26: Spanje Nog nooit won überhaupt een Spaanstalig land het Worldvision hier op MU. Toch heeft dat Stefanos er niet van weerhouden om wel voor Spanje te kiezen deze editie. Het resultaat is voorlopig wel een plek diep in het rechterrijtje. Pas 5 landen deelde punten uit aan Spanje. Laten we eens kijken of die landen ook punten terug kunnen verwachten. Punten van Spanje: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/19/19/jlztvmytli Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Tja bedankt voor de 1 punter. Heb nog nooit zo vaak een 1 punter binnen één editie gehad geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 2 punten inlopen is toch 2 punten inlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 En weer niets. Wordt toch de grijze middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Een lekkere tienpunter, waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Geen punten, maar de voorsprong blijft vrijwel ongewijzigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 4 punten Mucios Gracias of iets dergelijks. Terug in de linkerkant, Leek het in het begin absoluut niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 juli 2020 Share Geplaatst 19 juli 2020 Gracias @Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2020 Stemronde 19/26: Tanzania Tanzania doet ook eindelijk eens mee aan het Worldvision, nadat Erwin. dit land haar debuut liet maken. Het resultaat is vooralsnog ook meer dan acceptabel. Een 5e plaats in de rangschikking is prima te noemen. Beginnersgeluk wellicht? Erwin had deelt de 12 punten uit aan een vlottere versie van Lana del Rey (zijn woorden), gevolgd door een tienpunter voor een 'leuk, maar niet speciaal nummer'. Ook waren er meerdere nummers die een minder positieve recensie te verwerken kregen en waren er meerdere inzendingen niet erg speciaal. Punten van Tanzania: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/20/20/u3zmqwmdmw Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Oef, geen punten van Erwin zelfs. Roemloos ten onder helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Toen ik de omschrijving las, wist ik al wel hoe laat het was. Wel treffend omschreven trouwens, ik hoorde er zelf ook echt Lana del Rey in.Valt me overigens wel tegen dat ik hier zelf geen punten pak. Had wel verwacht dat mijn inzending in het straatje van Erwin zou liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Helaas weer niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 Twaalf punten Treffende omschrijving zoals Grote Ree ook al benoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juli 2020 Share Geplaatst 20 juli 2020 13 minuten geleden zei Grote Ree: Toen ik de omschrijving las, wist ik al wel hoe laat het was. Wel treffend omschreven trouwens, ik hoorde er zelf ook echt Lana del Rey in. Valt me overigens wel tegen dat ik hier zelf geen punten pak. Had wel verwacht dat mijn inzending in het straatje van Erwin zou liggen. Ik heb de lijst maar 1x beluisterd helaas en ik denk dat je dan in het nadeel bent als je achteraan zit. Ik heb je nummer net opnieuw opgezet en op zich is het best een lekker nummer, zeker muzikaal gezien. De zang klinkt alleen vrij bleu en dan valt een nummer al gauw in het niet als je net een hoop andersoortige nummers hoort. Achteraf had ik je denk ik zeker punten moeten toekennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten