Chimpa Geplaatst 22 mei 2020 Share Geplaatst 22 mei 2020 Heb mijn stemmen ook ingestuurd. Drie inzendingen ertussen die tot op de dag van vandaag nog terug te vinden zijn in mijn huidige Spotify lijst en vijf die ik nog wel ok´ish vind. De top tien compleet maken met de laatste twee was een zware bevalling. Op 19-5-2020 om 17:42 zei Jeroen.: Denk dat het ergste is dat ik zo uit mijn hoofd niks beter kan bedenken wat Spanje de afgelopen tien jaar heeft ingestuurd. Ik uit mijn hoofd ook niet, maar kon het niet laten even te googlen. 2014, 2016 & 2018 vond ik zelf nog wel redelijke inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Wat een ellende zeg. Heb slechts acht voldoendes weten uit te delen. De rest is dus pure opvulling. Had verwacht dat mijn nummer 1 er wel eentje zou zijn die ik in het betreffende jaar van deelname ook de volle mep zou geven. Dat was echter niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Zitten maar weinig leuke nummers in, toch voor mij wel een uitschieter, die haalt de playlist wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2020 Vandaag de laatste dag voor de deadline om 23:59 vanavond. @Kelvin @Rogier. @Titan @StanleyW@ivago @Christian. @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Komt in de loop van de dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 12 minuten geleden zei Titan: Komt in de loop van de dag! Hier hetzelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 #RT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Komt er vanavond aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Same! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Ik vind het wel heel teleurstellend om te zien dat @PJHoutman ons niet heeft laten weten dat ie meedeed voor Albanië in 2013. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Jezus Christus wat een ontzettende meuk zeg. Had 4 nummers onder de noemer redelijk, de rest was ronduit dramatisch. Begin met terugwerkende kracht nog bijna mijn eigen inzending te gaan waarderen. Je kan het je haast niet voorstellen dat er sporadisch nog leuke nummers op zo'n songfestival zijn als je deze selectie ziet. Ben overigens wel benieuwd naar de puntenverdeling van de deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Per nummer vroeg ik me weer af “Zijn we er nou nog niet?”... Met moeite nog wat voldoendes er uit weten te persen. Overigens was mijn inzending puur op uiterlijk gebaseerd, best mogelijke optie van de keuzes. Hopelijk levert dat nog wat stemmen op! Muzikaal vond ik ze allemaal niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 En, is Emma er klaar voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 De spanning wordt in ieder geval goed opgebouwd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Zit al sinds zondagavond op de bank met een bak popcorn op mijn schoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2020 Eurovision Manager 1 - The Results (1/6) Iedereen heeft zijn stemmen inmiddels uitgebracht en dus is het tijd voor de uitslag! Wie o wie gaat er vandoor met de overwinning en bezorgt zichzelf een kickstart als succesvol Eurovision Manager? In het eerste deel komen de punten van Grote Ree, komodo25 en chrisje1993 aan bod. Het prachtige filmpje komt uiteraard weer van de hand van mijn trouwe kompaan QuaLyon. Mentions @QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Eerste van het rechterrijtje, heya. Tof filmpjes trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Het is wel duidelijk dat jullie er allemaal geen verstand van hebben Gelikt filmpje wel weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Dank @Grote Ree voor de 4 punten. Dank @komodo25 voor de 3 punten. Dank @chrisje1993 voor de 5 punten. Voorlopig een degelijke deelname voor mijn Noorse zangeres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 (bewerkt) Staat mijn Hongarije nou echt eerste? Dat had ik niet verwacht, was een wilde gok. Vermoed dat deze vanaf nu misschien wel alleen nog maar gaat zakken. Top 3 is sowieso wel behoorlijk verrassend. Mijn eigen top 3 zit nog redelijk verspreid. 28 mei 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Een mooie tien punten en daarna nog eens 3 is een prima start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Wat een leuke manier van presenteren! Ziet er goed uit! @chrisje1993 oude held, even Spanje 6 punten geven. Je mag een tikkie sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Dank, dank, volle punten van @chrisje1993 en ook al punten van @komodo25! Verbaast me dat Kroatië direct de top 3 haalt, al is het natuurlijk wel een compleet songfestivalnummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Wel wel, gedeelde top 3 voorlopig voor mijn Ieren. Nooit gedacht, maar laat dit nog maar ff duren zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Lekkere bookmakers dit hoor, Armenie op 1 zetten en dan sta je na drie landen een-na-laatste met 2 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten