Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #25

nasje92

Aanbevolen berichten

Mooi overzicht! Thanks! 

Ik heb nu van 7 mensen de stemmen binnen! Nog minder dan een week guys! 

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei nasje92:

Lukt het je om dan uiterlijk donderdag 22-8 de stemmen in te sturen? Dan kan ik vrijdag de eerste update plaatsen. 

De 22e hoop ik ook te halen. Veel eerder gaat me niet lukken. Laatste dagen vooral met Lowlands exploratie bezig geweest en tijdens het festival zelf uiteraard ook geen tijd om te luisteren. 2 dagen na het festival kan ik echter wel een goede keuze maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet bewerende dat ik zelf het gemiddelde opkrik, had ik ook moeite een fatsoenlijke top tien te vormen deze editie. Duidelijk één favoriet wat mij betreft. Daarnaast nog wel een handvol die ik leuk vind om te herluisteren (en eventueel aan m'n Spotify lijst toe te voegen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites