hjs Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 @nasje92 link naar spotify lijst is incorrect,kom op de vorige editie uit . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2019 3 minuten geleden zei hjs: @nasje92 link naar spotify lijst is incorrect,kom op de vorige editie uit . Scherp! Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Landenranglijst aller tijden (o.b.v. top tien noteringen): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Mooi overzicht! Thanks! Ik heb nu van 7 mensen de stemmen binnen! Nog minder dan een week guys! @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 13 augustus 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Ik weet het, probeer het woensdagavond te gaan doen. Had afgelopen weekend (donderdag - zondag) een festival en dus geen tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2019 Prima hoor! Mocht het voor iemand niet lukken, kunnen we de deadline altijd iets uitstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Ingestuurd. Ligt allemaal dicht bij elkaar vind ik, wordt spannend denk ik dus. Of sommige nummers waar ik zelf niks mee heb moeten het opeens weer goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Ik vond het dit keer een moeilijke. Waar ik normaal een nummer of 2,3 de moeite vind waren dit er nu 7 à 8. Of de zomervakantie maakt mij wat minder kritisch, of jullie doen je best ook de liefhebbers van minder mainstrream muziek wat meer te behagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Van mijn twaalfpunter al wat meer gaan beluisteren, en daar best tevreden nmee. dank aan de inzender om mijn muziekkennis weer wat te verruimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 3 uur geleden zei nasje92: Prima hoor! Mocht het voor iemand niet lukken, kunnen we de deadline altijd iets uitstellen. Graag uitstel. Ik was het helemaal vergeten en ben nu op vakantie. Ik kom 20-08 terug. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2019 2 minuten geleden zei Platina32: Graag uitstel. Ik was het helemaal vergeten en ben nu op vakantie. Ik kom 20-08 terug. Excuses. Lukt het je om dan uiterlijk donderdag 22-8 de stemmen in te sturen? Dan kan ik vrijdag de eerste update plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Zal van de week even kjjken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 26 minuten geleden zei ivago: Van mijn twaalfpunter al wat meer gaan beluisteren, en daar best tevreden nmee. dank aan de inzender om mijn muziekkennis weer wat te verruimen Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 22 minuten geleden zei Erwin.: Graag gedaan Beat me to it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 7 minuten geleden zei Richarð.: Beat me to it @Erwin. Het is iemand die meestal punten krijgt van mij, en daar horen jullie allebei bij. Spannend hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 2 uur geleden zei nasje92: Lukt het je om dan uiterlijk donderdag 22-8 de stemmen in te sturen? Dan kan ik vrijdag de eerste update plaatsen. Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 6 uur geleden zei nasje92: Lukt het je om dan uiterlijk donderdag 22-8 de stemmen in te sturen? Dan kan ik vrijdag de eerste update plaatsen. De 22e hoop ik ook te halen. Veel eerder gaat me niet lukken. Laatste dagen vooral met Lowlands exploratie bezig geweest en tijdens het festival zelf uiteraard ook geen tijd om te luisteren. 2 dagen na het festival kan ik echter wel een goede keuze maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 5 uur geleden zei ivago: @Erwin. Het is iemand die meestal punten krijgt van mij, en daar horen jullie allebei bij. Spannend hoor En deze kan ik wel afstrepen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2019 Helemaal goed! Dan is bij deze de deadline op 22-8 om 15.00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 augustus 2019 Share Geplaatst 16 augustus 2019 Scoutingranglijst aller tijden (o.b.v. top tien noteringen): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 Vanmiddag ingeleverd. Vond het matig deze keer, maar toch een drietal nummers die ik zeer goed vond. De rest van mijn top 10 scoorde okee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Niet bewerende dat ik zelf het gemiddelde opkrik, had ik ook moeite een fatsoenlijke top tien te vormen deze editie. Duidelijk één favoriet wat mij betreft. Daarnaast nog wel een handvol die ik leuk vind om te herluisteren (en eventueel aan m'n Spotify lijst toe te voegen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Net als de twee heren boven mij, vond ik het een matige editie. Er was voor mij niet één nummer dat er voor mij absoluut uitsprong. Zitten wel een aantal 'groeiers' tussen de inzendingen, waardoor het nog best lastig was de volgorde van de top 10 te bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Lijst ingeleverd 2 a 3 nummers die ik echt leuk vond daarna werd het wat minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zoals gewoonlijk een paar nummers die ik wel aardig vond en één die daarbovenuit stak. Wel maar een paar waar ik echt helemaal niks aan vond maar een hoop 5,5jes om het zo maar te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten