Jump to content
nasje92

MU Worldvisionsongfestival #25

Recommended Posts

0 punten voor de Welshman. Hopelijk geen voorbode voor de rest van de editie. Heb namelijk wederom hoge verwachtingen.

2 uur geleden zei nasje92:

ps. Ik krijg het in de spoiler niet voor elkaar met de vlaggetjes, dus ik hoop dat jullie het zo oke vinden. Qua layout is minder, maar net zo duidelijk lijkt me:)

Mocht het je willen, kan ik je altijd even via Dropbox helpen. 

18 uur geleden zei Chimpa:

Mocht het je willen, kan ik je altijd even via Dropbox helpen. 

Yes graag! De rest lukt prima, behalve eerdergenoemde.. 

Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. 

19 uur geleden zei nasje92:

Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. 

Zal ik er een update uitgooien? Ik kan nog bij de dropbox van de editie die ik met Chimpa heb georganiseerde. 

1 uur geleden zei Roprop:

Zal ik er een update uitgooien? Ik kan nog bij de dropbox van de editie die ik met Chimpa heb georganiseerde. 

Yes doe maar!

In dat geval: Morgen een nieuwe update!

(even dubbelcheck voor Nasje, kan ik ook in de scorewiz?)

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 2/22: Cuba
Inzending: MarkHouten

CUB orthographic.svg

image.png.a3ada187dbcb6405b577458a98c8d07c.png

Markhouten pakt voor zijn tweede inzending een tweede continent en zoekt zijn heil in de Caribiën. En dat doet hij niet met de minste. Buena Vista Social Club doet graag mee om hun land wereldwijd op de kaart te zetten met de muziek die het in het thuisland zo goed doet. Zomerse tunes passen bij deze tijd van het jaar en daar voldoen ze volledig aan bij deze inzending. Maar met no further ado: Hier zijn de punten van Cuba.

Punten van Cuba: Klikken om te zien!     

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/2/2/ixnwjiyzm1

Note: Zoals bij de vorige editie moet je eerst naar de tweede ronde klikken en daar de livescore starten.

Spoiler

image.png.11c9310cfa23559dc04962ed17977592.png

N.B. @Chimpa waar haalde je de officiele vlaggen vandaan? Mis er nu twee, hoopte dat jij daar een goede bron voor hebt :) 

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Edited by Roprop