Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Chiemel:

Speler van West Ham die koppend de assist gaf maakte al een overtreding vooraf de penal

Que? Bij dat kopduel?? Nee joh :mrgy: Het is geen zaalvoetbal hè. Oliedom van Ryan gewoon. Echt niet te filmen. 

Toch jammer dat er de afgelopen jaren zelden écht een goeie keeper onder de lat staat in Alkmaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Fantasy:

Que? Bij dat kopduel?? Nee joh  Het is geen zaalvoetbal hè. Oliedom van Ryan gewoon. Echt niet te filmen. 

Toch jammer dat er de afgelopen jaren zelden écht een goeie keeper onder de lat staat in Alkmaar. 

Lopen aardig wat Nederlandse keepers rond die hem best kunnen vervangen, zie een Noppert of die van Sparta. Hoe doet die vorige keeper het eigenlijk in Engeland, Okoye ofzo van Sparta? Die had ik toen graag naar AZ zien gaan.

Zure einduitslag inderdaad, maar zoals delichris zou zeggen, je hebt nog 90 minuten te spelen en de bal is rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei La Pulga:

Lopen aardig wat Nederlandse keepers rond die hem best kunnen vervangen, zie een Noppert of die van Sparta. Hoe doet die vorige keeper het eigenlijk in Engeland, Okoye ofzo van Sparta? Die had ik toen graag naar AZ zien gaan.

Zure einduitslag inderdaad, maar zoals delichris zou zeggen, je hebt nog 90 minuten te spelen en de bal is rond.

Olij ja. Komt uit de jeugd van AZ ook. Maar die heeft ook z’n fratsen hoor. Doet het nu leuk bij Sparta dit seizoen, maar die heb ik de afgelopen jaren ook gekke dingen zien doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik had stiekem nog hele kleine hoop op de 4e plek (Twente) maar zo gaat dat niet lukken natuurlijk ;c 

Dan moet het wel héél raar gaan lopen, als dat nog zou gaan gebeuren ja haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Dan moet het wel héél raar gaan lopen, als dat nog zou gaan gebeuren ja haha. 

Toch kan het want wij hebben een beter doelsaldo en als wij winnen van RKC en jullie verliezen van NEC kan het nog steeds in de laatste speelronde.

Ik verwacht het overigens niet, AZ is gewoon verder dan ons dit seizoen en zou ook terecht 4e, of misschien 3e worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thomassje123:

Toch kan het want wij hebben een beter doelsaldo en als wij winnen van RKC en jullie verliezen van NEC kan het nog steeds in de laatste speelronde.

Ik verwacht het overigens niet, AZ is gewoon verder dan ons dit seizoen en zou ook terecht 4e, of misschien 3e worden

Tegen PSV moet ik het nog zien, maar mag toch hopen dat we van NEC met Cillessen op doel wel winnen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Beetje zielig om bij die 0-1 direct weg te lopen als publiek. Had ook wel ff kunnen blijven zitten om het team te bedanken voor het mooie avontuur.

Mja begrijp de teleurstelling ook wel. Jammer wel, raar dat AZ geen pingel krijgt. Keeper torpedeert 4 man, was vorige week wel een pingel. Maar had niet het idee dat AZ zou gaan scoren in de 2e helft. Mooi Europees seizoen wel gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites