Beppu Gepost April 26, 2023 Share Gepost April 26, 2023 19 uur geleden zei Sophomore: En 19 vind je oud of jong? Je loopt op een dun lijntje met 19 jarigen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 2, 2023 Share Gepost May 2, 2023 Vrienden stonden in de wachtrij om tickets te kopen voor AZ - West Ham United, maar helaas niet gelukt. Had toch een leuk Europees potje kunnen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2023 Author Share Gepost May 11, 2023 Hup AZ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Reijnders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Tiiiijaniiiiiiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2023 Author Share Gepost May 11, 2023 Tiiiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Schakelde 2 minuten geleden in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Lekkere peer van Reijnders man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Speler van West Ham die koppend de assist gaf maakte al een overtreding vooraf de penal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Wat een schandalige penalty dit zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 iemand een dikke poeier geven als de bal weg is vind ik wel een terechte penal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2023 Author Share Gepost May 11, 2023 5 minuten geleden zei Chiemel: Speler van West Ham die koppend de assist gaf maakte al een overtreding vooraf de penal Que? Bij dat kopduel?? Nee joh Het is geen zaalvoetbal hè. Oliedom van Ryan gewoon. Echt niet te filmen. Toch jammer dat er de afgelopen jaren zelden écht een goeie keeper onder de lat staat in Alkmaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Ai ai ai. 2-1 ook nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 28 minuten geleden zei Fantasy: Que? Bij dat kopduel?? Nee joh Het is geen zaalvoetbal hè. Oliedom van Ryan gewoon. Echt niet te filmen. Toch jammer dat er de afgelopen jaren zelden écht een goeie keeper onder de lat staat in Alkmaar. Lopen aardig wat Nederlandse keepers rond die hem best kunnen vervangen, zie een Noppert of die van Sparta. Hoe doet die vorige keeper het eigenlijk in Engeland, Okoye ofzo van Sparta? Die had ik toen graag naar AZ zien gaan. Zure einduitslag inderdaad, maar zoals delichris zou zeggen, je hebt nog 90 minuten te spelen en de bal is rond. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2023 Author Share Gepost May 11, 2023 20 minuten geleden zei La Pulga: Lopen aardig wat Nederlandse keepers rond die hem best kunnen vervangen, zie een Noppert of die van Sparta. Hoe doet die vorige keeper het eigenlijk in Engeland, Okoye ofzo van Sparta? Die had ik toen graag naar AZ zien gaan. Zure einduitslag inderdaad, maar zoals delichris zou zeggen, je hebt nog 90 minuten te spelen en de bal is rond. Olij ja. Komt uit de jeugd van AZ ook. Maar die heeft ook z’n fratsen hoor. Doet het nu leuk bij Sparta dit seizoen, maar die heb ik de afgelopen jaren ook gekke dingen zien doen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Dit is wel de kans voor AZ om eens een Europese beker te winnen als je de tegenstanders ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 14, 2023 Author Share Gepost May 14, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 14, 2023 Share Gepost May 14, 2023 10 minuten geleden zei Fantasy: Ik had stiekem nog hele kleine hoop op de 4e plek (Twente) maar zo gaat dat niet lukken natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 14, 2023 Author Share Gepost May 14, 2023 2 minuten geleden zei Thomassje123: Ik had stiekem nog hele kleine hoop op de 4e plek (Twente) maar zo gaat dat niet lukken natuurlijk Dan moet het wel héél raar gaan lopen, als dat nog zou gaan gebeuren ja haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 14, 2023 Share Gepost May 14, 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Dan moet het wel héél raar gaan lopen, als dat nog zou gaan gebeuren ja haha. Toch kan het want wij hebben een beter doelsaldo en als wij winnen van RKC en jullie verliezen van NEC kan het nog steeds in de laatste speelronde. Ik verwacht het overigens niet, AZ is gewoon verder dan ons dit seizoen en zou ook terecht 4e, of misschien 3e worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 14, 2023 Author Share Gepost May 14, 2023 8 minuten geleden zei Thomassje123: Toch kan het want wij hebben een beter doelsaldo en als wij winnen van RKC en jullie verliezen van NEC kan het nog steeds in de laatste speelronde. Ik verwacht het overigens niet, AZ is gewoon verder dan ons dit seizoen en zou ook terecht 4e, of misschien 3e worden Tegen PSV moet ik het nog zien, maar mag toch hopen dat we van NEC met Cillessen op doel wel winnen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 14, 2023 Author Share Gepost May 14, 2023 Sorry voor de dubbelpost. Maar zelfs met Bazoer als rechtsback durf ik het wel aan tegen NEC. Even afkloppen alvast voordat ik het ga jinxen, maar soit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 18, 2023 Share Gepost May 18, 2023 Heb concert vanavond in Laurenskerk in Rotterdam. Ik wil iedereen veel plezier en succes wensen. Zou geweldig en fenomenaal zijn als AZ finale haalt ten koste van Westham. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 18, 2023 Share Gepost May 18, 2023 (edited) Beetje zielig om bij die 0-1 direct weg te lopen als publiek. Had ook wel ff kunnen blijven zitten om het team te bedanken voor het mooie avontuur. Edited May 18, 2023 by Chiemel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 18, 2023 Share Gepost May 18, 2023 5 minuten geleden zei Chiemel: Beetje zielig om bij die 0-1 direct weg te lopen als publiek. Had ook wel ff kunnen blijven zitten om het team te bedanken voor het mooie avontuur. Mja begrijp de teleurstelling ook wel. Jammer wel, raar dat AZ geen pingel krijgt. Keeper torpedeert 4 man, was vorige week wel een pingel. Maar had niet het idee dat AZ zou gaan scoren in de 2e helft. Mooi Europees seizoen wel gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts