Jump to content

AZ Alkmaar

Fantasy

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Fantasy:

Nou.. om nou te zeggen dat de weg naar de finale open ligt.. WHU, Anderlecht, Nice.. toch wel wat ploegen die het AZ op z’n minst behoorlijk lastig kunnen maken. 

Lastig zeker, maar denk dat AZ er niet van onder hoeft te doen. Eigenlijk hopen dat je Basel pakt, die staan 6e van de 10 in Zwitserland. Niet meer wat het geweest is.

Maargoed, geniet er vanavond lekker van. Morgen rustig aan loting bekijken joh. Kan jullie het schelen:D

Ai ai wat was het een treurig potje weer gisteren. Steeds meer net-niet de laatste tijd (laatste jaren) dat er té veel van zulke potten er voor zorgen dat je het niet spannend kunt maken in de top-3 en met speels gemak toch ook wel een plek bij de bovenste 5 veiligstelt. Het is toch te hopen dat we wel die play-offs gaan ontlopen, want anders zie ik het wel weer gebeuren dat we overal naast grijpen. 

7 minuten geleden zei Thierryvane:

AZ U19 op dit moment 2-2 tegen Sporting Lissabon in minuut 88. Na 90 minuten direct penals voor een plek in de finale van de Youth League.

'Voetbalmoe' 

Zenden ze dit nog ergens uit ook?

edit; uefa.tv dus - top!

Op 21-4-2023 om 15:09 zei Thierryvane:

Zieke keeper hoor van AZ U19. Zeer knappe prestatie.  

Owusu-Oduro? Geweldige atleet vooral. Als daar goed mee gewerkt wordt kan het een topper worden. Heb de wedstrijd zelf nog niet gezien, toch een terugkijken. AZ zit daar weer met een heel leuke jeugdploeg.

• Like 1

Volgens mij wel één van de grootste keeperstalenten in Nederland, met Verbruggen en misschien ook de Keijzer (Jong Utrecht). Kan Mikki van Sas (Man City) niet goed inschatten. Owusu-Oduro keepte laatst ook tegen Frankrijk -20. Met Sem Westerveld hebben ze overigens nog een groot talent achterin. Snap wel dat Reus naar Beveren is gegaan. Als je dan kijkt wat er bij Ajax, PSV en Feyenoord in de jeugd loopt...

• Like 1

2 uur geleden zei Lenstra:

Volgens mij wel één van de grootste keeperstalenten in Nederland, met Verbruggen en misschien ook de Keijzer (Jong Utrecht). Kan Mikki van Sas (Man City) niet goed inschatten. Owusu-Oduro keepte laatst ook tegen Frankrijk -20. Met Sem Westerveld hebben ze overigens nog een groot talent achterin. Snap wel dat Reus naar Beveren is gegaan. Als je dan kijkt wat er bij Ajax, PSV en Feyenoord in de jeugd loopt...

Westerveld vind ik ook een prima keeper inderdaad. Soms nog een blunder, maar verder heel compleet en soms ongekende reflexen. Bart Verbruggen is al een of meerdere stappen verder. Hopelijk blijven die zich allemaal ontwikkelen. 

Beau Reus doet het verrassend goed bij Beveren trouwens. Ben benieuwd of hij volgend jaar kan bevestigen en daarna misschien een stap naar boven zet.

• Like 1

38 minuten geleden zei Fantasy:

Spelen we nu echt met van Brederode - Mihailovic - Lahdo voorin?  Meerdink wil natuurlijk die finale Youth League spelen, dat snap ik, maar dan is dit toch wel een heel treurige oplossing...

Is dat iets die Mihailovic? Volgens FM best een aardige transfersom neer moeten leggen dacht ik?

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Is dat iets die Mihailovic? Volgens FM best een aardige transfersom neer moeten leggen dacht ik?

Ja 5 miljoen geloof ik, niet niks inderdaad. Ik ben wel fan, beetje een rennende De Wit mét techniek, goeie trap, inzicht en ‘kan een goal maken’ zoals dat zo mooi heet. Maar heeft ook nog nooit echt een lange reeks wedstrijden 90 minuten gemaakt sinds z’n komst, dus helemaal overtuigd ben ik ook nog niet. 

• Like 1