Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Lijkt me alleen interessant als Pedersen zou vertrekken, anders vrij onnodige transfer naar mijn mening.

Betreffende Danilo, ben benieuwd hoe hoog het bod van Rangers was. Persoonlijk zou ik hem verkopen, of het moet echt een laag bod geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Renato:

Betreffende Danilo, ben benieuwd hoe hoog het bod van Rangers was. Persoonlijk zou ik hem verkopen, of het moet echt een laag bod geweest zijn.

Citaat

Zo zou Rangers een bod van drie miljoen euro hebben gedaan op de Braziliaanse aanvaller, terwijl Feyenoord een bedrag van minimaal 8,5 miljoen. De Schotten zouden hun bod dus met enkele miljoenen moeten opkrikken om kans te maken.

Te Kloese probeert en dus het maximale uit te halen. Mooi.

Verder benieuwd naar jullie mening over de samenwerking met FC Dordrecht. Sturen daar dus staffleden heen, maar ook enkele spelers die we direct doorverhuren. Antef Tsoungui en Ilias Sebaoui tot nu toe. Maar ook Guus Baars trekt die kant op. En inmiddels hebben ze daar ook transfervrij spelers gehaald van Rapid Wien (René Kriwak) en Kon. HFC (John Hilton). Op enige manier ook met de hulp van ons. Moet nog maar zien allemaal, maar kan mij amper voorstellen dat die spelers na een jaartje daar ineens goed genoeg zijn voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jotew:

Als het gaat om jeugdspelers verhuren is het toch nooit verkeerd? Spelen in de KKD is beter voor ze dan bij Jong Feyenoord.

Daar zal niemand het mee oneens zijn, maar punt is meer dat je nu spelers puur voor Dordt lijkt te halen terwijl het nog altijd onduidelijk is waar talenten als Mike Kleijn, Antoni Milambo en Jaden Slory gaan spelen komend seizoen. Het is wat op de zaken vooruitlopen, maar mochten deze jongens niet elders ondergebracht worden en dus nóg een jaartje Jong Feyenoord voor de kiezen krijgen, vraag ik me af wat het concrete idee achter deze samenwerking is. 

Wat betreft Danilo; zou mooi zijn als we eruit gaan komen met Rangers. Zulke cijfers als dit seizoen gaat hij komend jaar sowieso niet meer halen - hij gaat normaliter namelijk geen periode meer de eerste spits zijn - dus dit is het juiste moment om te cashen. Het zijn ook wel miljoenen die welkom zijn, plus dat het voor de speler zelf ook wel een schitterende club is natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechtsbenig inderdaad. Kasanwirjo is volgens mij vrijwel tweebenig waardoor hij ook als LCV gezien kan worden (back-up weliswaar). Snap dat Beelen back-up zou zijn dan maar het houdt een keer op toch? Niet iedere speler die het in de KKD goed doet hoeft aangetrokken te worden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Arezo:

Is die Beelen links of rechtsbenig?

Wordt het een Wieffer, dan is het natuurlijk top. Lijkt me dat dit de vervanger van Rasmussen is?

Komt van mijn amateurcluppie. Leuke speler en zal best een eind kunnen komen, maar niveau Feyenoord is denk ik te hoog voor hem. Denk maximaal Heerenveen, Vitesse of FC Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jelle Goes is aangesteld als Recruitment & Development manager.

Geen idee wat ik er van moet vinden. Het lijkt erop alsof hij vooral ondersteunend gaat zijn aan te Kloese. Hij heeft nergens echt indruk gemaakt, laten we het erop houden dat het niet bepaald de organisatorische hoogtijdagen waren toen hij bij de KNVB zat... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites