Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd een beetje de behoefte om een aankoop van Feyenoord te zien als een Sinterklaascadeautje als kind. Mijn eerste reactie is altijd dat ik blij word. Ik vond deze man in zijn Ajaxtijd echt bizar goed. Is nu wat ouder en ben nu gewoon nieuwsgierig. Zie hem alleen als CV in een 3 mans verdediging. Kan volgens mij wel veel rollen op het middenveld vervullen. We gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat te denken aan de beste (oud) Feyenoord speler ooit. Ruud Vormer maar die heeft al 19 Pro League duels voor Brugge 5 goals en 5 assists is 33 en nog maar liefst contract tot juni 2023 en Brugge kan het een jaar verlengen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Socrates:

Zelfde verhaal als met PSV. Waar moet hij dan spelen? Als CV te kwetsbaar, op het middenveld zal hij met veel discipline moeten spelen (en veel meters moeten maken). In de 4-3-3 (10) is er niet echt een geschikte positie voor hem. Hij zal dus met zichzelf aan de slag moeten (en de technische staf met hem). 

Een goede Bazoer zou voor Feyenoord wel bruikbaar zijn, want aan voetballend vermogen in de as ontbrak het de laatste jaren nog weleens. Maar het is wel een gok.

Probleem met bazoer is dat hij, indien in 433 op het middenveld, gegarandeerd z’n man meerdere keren gaat laten lopen. Psv en Feyenoord gaan niet met 5 achterop spelen. Benfica is ook in de markt begreep ik. 

Vanavond heeft hij wel met gegadigden van Feyenoord een meeting gehad. Gok dat hij gewoon alles op dit moment aan hoort en op basis daarvan iig in de zomer vertrekt naar z’n club naar keuze. Kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu geld gaat betalen. Vorig jaar boden ze al 5 wortels voor Doekhi, dat zal niet ineens veel meer zijn nu. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Jij doet alvast een gooi naar de volgende clownsbokaal? Thomas, een 33-jarige Vormer. 

Beste (op het middenveld) nog spelende oud-Feyenoorder is Shinji Ono. Die vond ik stiekem nog beter dan Wijnaldum.

Shinji :< Beste speler die ik in Feyenoord 1 heb gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Ryan Thomas, heb ik dat serieus hier voorbij zien komen ja. ;c;c;c Laat PSV lekker met hun middelmaat in de maag blijven zitten pls.

En Bazoer, tja er moet minimaal 1 maar eigenlijk 2 middenvelders bij. Als er nu een blessure of wat dan ook plaats vind moeten Hartjes en Milambo op komen draven want er is niets meer over joh. Als Bazoer in het gareel gehouden kan worden is het natuurlijk wel een goede voetballer, maar ja zijn er weinig die dat gelukt zijn. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat is er eigenlijk gebeurd met Antonucci? Vond ik bij Volendam een heerlijk spelertje.

Gaat daar nu weer heen. Veel geblesseerd geweest, verder natuurlijk moeilijk om bij dit middenveld aan speelminuten te komen. 

Denk sowieso dat Slot niet zo veel in hem ziet, en dat hij nu naar Volendam wordt gestuurd ipv naar een Eredivisieclub zegt ook veel. 

Conteh naar Dordrecht, die kunnen we dus ook wel afschrijven voor zover dat nog niet was gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei aron24:

Die Thomas is nog vaker geblesseerd dan Arjen Robben en ook nog eens zestien klassen minder goed, dus nee, laten we dat maar niet doen. 

Rustig maar boys ik was niet serieus @MetalMichael @ReneLeBlanc ik maakte maar grapje hoor. Alleen jullie zien allemaal Bazoer en Veerman niet zitten... En ook Vilhena niet. Tja wat moet je dan met beperkte TB van Feyenoord, ik weet het niet.;c:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand halen? We hebben drie prima middenvelders en Guus Til. Daarnaast nog João Teixeira waar toch geen interesse voor is, dus dan kan je hem net zo goed inzetten wanneer dat nodig is. Dan heb je daarachter nog Hartjes die prima minuten kan maken als een van die vijf wegvalt. Pas als Kökcu echt deze winter gaat vertrekken moet je een vervanger halen, maar ik neem aan dat dat alleen gebeurt voor een bedrag boven de 10M waardoor dat van dat beperkte TB ook niet direct meer sprake is. En dan kan ik wel echt betere namen verzinnen dan Bazoer, Veerman en Vilhena. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord moet dan wel beter verkopen in het geval van Kökcu. Hoeveel zullen ze voor hem vragen? In het verleden vond ik al bizar hoeveel bijvoorbeeld Ajax voor een speler betaald kreeg en dan Feyenoord. Zeker in de tijd van de Vrij, etc. Toen hadden ze best leuke spelers. Maar ze kunnen zeker betere namen halen, want met alle respect vind ik Bazoer en Veerman niet het niveau dat Feyenoord (of PSV) moet nastreven. En met Vilhena haal je weer een oud speler terug die in de toekomst niets oplevert. Dan moet het iemand van uitzonderlijke klasse zijn, maar dat is Vilhena ook niet he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei PJHoutman:

Niemand halen? We hebben drie prima middenvelders en Guus Til. Daarnaast nog João Teixeira waar toch geen interesse voor is, dus dan kan je hem net zo goed inzetten wanneer dat nodig is. Dan heb je daarachter nog Hartjes die prima minuten kan maken als een van die vijf wegvalt. Pas als Kökcu echt deze winter gaat vertrekken moet je een vervanger halen, maar ik neem aan dat dat alleen gebeurt voor een bedrag boven de 10M waardoor dat van dat beperkte TB ook niet direct meer sprake is. En dan kan ik wel echt betere namen verzinnen dan Bazoer, Veerman en Vilhena. 

Zoals wie dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Kyrill:

Rustig maar boys ik was niet serieus @MetalMichael @ReneLeBlanc ik maakte maar grapje hoor. Alleen jullie zien allemaal Bazoer en Veerman niet zitten... En ook Vilhena niet. Tja wat moet je dan met beperkte TB van Feyenoord, ik weet het niet.;c:sorry:

Veerman was veel te duur. Hij had van mij best mogen komen, maar zoveel geld uitgeven voor een Eredivisie-speler is al vaker geen goede keuze gebleken, dus zo erg vind ik het nou ook weer niet dat hij richting Eindhoven trekt. Bazoer is een leuke speler uiteraard, maar is het echt een aanwinst die Feyenoord beter maakt? Niet per se in mijn optiek. Vilhena zie ik al helemaal niet zitten. Voetballend nooit de beste geweest, want ik heb me in het verleden groen en geel geërgerd aan de manieren hoe hij de bal telkens inleverde. Een werker is het wel, maar in mijn ogen past Vilhena niet in het huidige spel dat Feyenoord speelt. Voor de rest zijn er inderdaad wel betere spelers om op te pikken, misschien nog eens een oogje werpen op Noorwegen, want daar zijn toch al twee goede spelers vandaan gekomen. Daarnaast zie ik liever een speler als Hartjes speeltijd krijgen. Voor de rest vind ik het wel goed om te zien dat er ingespeeld wordt op een mogelijk vertrek van Kokcü. Dat is ook wel is anders geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV heeft 6 miljoen betaald voor Veerman? Vind dat niet eens zo heel veel (voor de tegenwoordige bedragen die betaald worden). Kun je als topclub best een risico voor nemen. Bij Veerman zou je zelfs nog op een opleving kunnen hopen. En anders kun je hem altijd nog aan Atalanta Bergamo verkopen waar hij wel opeens goed gaat spelen. Als ze een jeugdspeler hebben moet ze die zeker de kans geven. Is Hartjes zo goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei MNie:

PSV heeft 6 miljoen betaald voor Veerman? Vind dat niet eens zo heel veel (voor de tegenwoordige bedragen die betaald worden). Kun je als topclub best een risico voor nemen. Bij Veerman zou je zelfs nog op een opleving kunnen hopen. En anders kun je hem altijd nog aan Atalanta Bergamo verkopen waar hij wel opeens goed gaat spelen. Als ze een jeugdspeler hebben moet ze die zeker de kans geven. Is Hartjes zo goed?

Voor Feyenoord-begrippen is zes miljoen natuurlijk veel, met niet echt geslaagde Eredivisie-spelers zoals Haps (discutabel, maar winst heb je er in elk geval niet opgemaakt), Larsson (wel met winst verkocht though), Amrabat, Vejinović, Kramer en Bilal Basacikoglu in het recentere verleden vallen die risico's vaak de verkeerde kant op. Enige spelers waarvan je zou kunnen zeggen dat geslaagd zijn, zijn Toornstra en Botteghin (discutabel). Hoe goed Hartjes precies is, valt moeilijk te zeggen, maar ik denk dat hij prima mee kan, zeker op Eredivisie-niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites