Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Kyrill:

@ReneLeBlanc Reiss Nelson krijgt dan ook geen serieuze kans onder Slot. Als je speler van club als Arsenal huurt (vast en zkr van Feyenoord kan verliezen maar dat is besides the point) dan is 0x in basis starten in ED maar 8x invallen en in totaal daarover 133 speelminuten maar, gewoon geen eerlijke en echte kans  gekregen van Slot. Ik hoop dat Reiss voor winterstop in ED iig nog 1x basis mag staan bij Feyenoord anders kan je hem in de winter net zo goed terug sturen naar Londen. Ja en ik ken hele blalabala verhaal trainer traint met hem, is gewoon mager tot geen kans dat ie krijgt, feit ;)

Mogelijk heeft dat ermee te maken dat hij niet zo goed kan voetballen. Alleszins niet zo goed als Sinisterra.

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Mogelijk heeft dat ermee te maken dat hij niet zo goed kan voetballen. Alleszins niet zo goed als Sinisterra.

Maar Sinisterra staat iig laatste 2x basis op linksbuiten en Nelson zijn favoriete positie en meest natuurlijke is rechtsbuiten. 

Marciano

Geertruida - Trauner - Hendriks - Malacia

Toornstra - Aursnes - Kökcü

Jahanbaksh - Dessers - Nelson

Gewoon zo starten. Niet al te gek doen en hopen dat je na een minuut of 60 dan mensen kan brengen als Bannis, Hartjes en Milambo. Verder heb je eigenlijk niet al te veel serieuze optie, want een invalbeurt van Diemers/Teixeira/Antonucci doe je dan enkel om ze nog even in de etalage te zetten.

2 uur geleden zei 007mark:

Marciano

Geertruida - Trauner - Hendriks - Malacia

Toornstra - Aursnes - Kökcü

Jahanbaksh - Dessers - Nelson

Gewoon zo starten. Niet al te gek doen en hopen dat je na een minuut of 60 dan mensen kan brengen als Bannis, Hartjes en Milambo. Verder heb je eigenlijk niet al te veel serieuze optie, want een invalbeurt van Diemers/Teixeira/Antonucci doe je dan enkel om ze nog even in de etalage te zetten.

Alireza speelt niet tegen een Israëlische ploeg, ik denk eerlijk gezegd wel dat Diemers gaat spelen, want na z'n uitvallen zie ik Orrie ook wel banken. Wel met je eens verder. 

5 uur geleden zei Abe:

Alireza speelt niet tegen een Israëlische ploeg, ik denk eerlijk gezegd wel dat Diemers gaat spelen, want na z'n uitvallen zie ik Orrie ook wel banken. Wel met je eens verder. 

Ah, daar heb je natuurlijk gelijk in. Dan hopen op Diemers als rechtsbuiten :<

12 uur geleden zei Arezo:

@ReneLeBlanc @PJHoutman Eigenlijk heb ik gewoon een ongelofelijke kutopstelling gemaakt. Dan zullen Aursnes en Toornstra spelen?

Ik denk dat Toornstra sowieso niet speelt, had sowieso al wat pijntjes. Aursnes durf ik niet echt in te schatten, het lijkt er bij hem namelijk op dat alles geen moeite kost maar goed dat kan ook schijn zijn. :D Persoonlijk zou ik Senesi ook even wat rust geven, die loopt ook niet altijd even pijnvrij overal weg. Probleem daarmee is dan alleen dat je niet Malacia en Senesi kan sparen, want Hendriks kan niet op beiden posities staan, daar ik er van uitgaat dat Trauner ook niet gaat spelen. Lastig lastig lastig. 

2 uur geleden zei Abe:

Slot heeft het al verklapt: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis.

Zou Bannis dan niet op tien komen in de Til-rol? Texeira rechtsvoor, Nelson links. Lijkt mij functioneler dan Bannis op linksvoor in elk geval.

Diemers is niet de slechtste nee. Alleen die corners, hahahahaha. ;c 

Bannis laat wel zien dat die gewoon te kort komt hoor, wilt wel graag maar heeft gewoon een jaartje KKD nodig om zich in ieder geval te gaan ontwikkelen. Hendriks vind ik dan wel weer sterk, zelfde geldt voor Geertruida. Die is voor mij wel man of the match.

Ik kijk vanaf minuut 30. Nelson is prima. Vind die Benita wel ok invallen. Bannis, Diemers, Teixeira staan niet voor niets op nominatie voor exit. Leuk wel dat Sem Valk invalt. Halfbroertje van Wouter Burger zo te zien. Hartjes moet qua commercie natuurlijk de grote man worden, de mogelijkheden zijn eindeloos.

31 minuten geleden zei MetalMichael:

Weer zo'n verdedigende actie van Senesi... Heeft hij echt regelmatig dit seizoen. 

Frustrerende wedstrijd en dom puntverlies.

Later nog een keer. Bijlow ging bij die goal ook wel de fout in trouwens - als je denkt dat Senesi hem niet gaat hebben moet je dichterbij staan, als je denkt dat Senesi hem wel heeft kan hij hem niet terugkoppen want je staat juist te dichtbij. Een soort niemandsland. 

Malacia die naar binnen trekt en steeds als eindpunt van de aanval uitkomt, daar moeten we ook wel echt mee ophouden. Dat kan hij echt niet. Dessers weer zeer egoïstisch, wél goed in de kaats. 

En Til, ik zal het wel niet begrijpen maar wat doet zo'n jongen nou goed de hele wedstrijd? Aursnes wel weer sterk.