Beppu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Gimenez werd gewoon op 80 miljoen getaxeerd na die hattrick in Amsterdam hoor, eind vorig jaar. Door mij op 180 miljoen overigens. Maar lekker een jaartje blijven, 40 goals maken, en dan vertrekken voor 81 miljoen is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Nee joh ouwe reus @Elsjorro1990 Ik bedoelde niet echt 5 miljoen, ik bedoel dat je het ook totaal de andere kant op kan redeneren. Waarheid zal idd zoals jij zegt in het midden liggen. Je hoeft niet blij te zijn met 25/30 vind ik bijvoorbeeld nogal een uitspraak, voor zo'n spits op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Hadj dus gepresenteerd. Vond het helemaal niks bij Vitesse maar ik laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Feyenoord nadert een akkoord met Wellenreuther. Benieuwd waar Bijlow volgend jaar zit dan. Toch ergens in Engeland als tweede keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Op 2-7-2024 om 15:21 zei PJHoutman: Hadj dus gepresenteerd. Vond het helemaal niks bij Vitesse maar ik laat me graag verrassen. Wel bijzonder. Ik vond hem zo vreselijk gevaarlijk op de kleine ruimtes, dat is echt uniek. Alleen hoe die dan is teruggevallen tot uiteindelijk zelfs bankzitter is toch ook wel weer bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Jaaa we hebben hem bijna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Al die gasten willen gewoon naar Rotterdam he, desnoods op de fiets. Genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Klinkt als een prima talentje. Jaartje rijpen achter Beelen en Hancko (ze krijgen de tyfus maar in Madrid) en dan maakt hij de eredivisie kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli (bewerkt) Als hij nou die Braziliaan in Rotterdam pas uit zn broekzak haalt, hebben we ook een leuke back-up erbij.. 3 juli bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 🐐 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Citaat Feyenoord ziet in El Azzouzi vervanger Wieffer https://1908.nl/artikelen/feyenoord-ziet-in-el-azzouzi-vervanger-wieffer Afgelopen seizoen 18 wedstrijden gespeeld bij Bologna. Vijfmaal basis en 530 minuten gemaakt. Zou een directe basiswaardige vervanger van Wieffer moeten zijn. Wordt er niet heel warm van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 uur geleden zei Richarð.: Afgelopen seizoen 18 wedstrijden gespeeld bij Bologna. Vijfmaal basis en 530 minuten gemaakt. Zou een directe basiswaardige vervanger van Wieffer moeten zijn. Wordt er niet heel warm van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 23 uur geleden zei cimbomcu: Wel bijzonder. Ik vond hem zo vreselijk gevaarlijk op de kleine ruimtes, dat is echt uniek. Alleen hoe die dan is teruggevallen tot uiteindelijk zelfs bankzitter is toch ook wel weer bijzonder. Niet raar. Meneer was ineens ziek in de week van NEC thuis. Kwam geregeld te laat op de trainingen en was in onderhandeling met Feyenoord in 1 van de belangrijkste weken destijds. Zijn geen dingen die gewaardeerd worden door een trainer, al iemand van de oude stempel zoals Sturing. Eens met zijn dribbel in de korte ruimte. Maar dat trucje werd op een gegeven moment ook wel doorzien door de tegenstander. Ik ben benieuwd. Betere spelers om zich heen, een betere trainer (die op mij een goede indruk maakte in de stukjes die ik gisteren zag) maar ook meer druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Pohhh, 30 miljoen + bonussen voor Wieffer. Kassa. Verrassend dat Brighton zoveel op tafel legt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 20 uur geleden zei Rogier.: Pohhh, 30 miljoen + bonussen voor Wieffer. Kassa. Verrassend dat Brighton zoveel op tafel legt. Wat is daar verrassend aan? Brighton voert al jarenlang goed beleid en shopt elk jaar net een segment hoger t.o.v. het jaar ervoor. Dit + het forse bedrag voor Minteh past dus wel in die ontwikkeling. Het is imo eerder verrassend dat Brighton topclubs met sluimerende interesse zoals Milan, Liverpool en Atletico af weet te troeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 28 minuten geleden zei Urbeto: Wat is daar verrassend aan? Brighton voert al jarenlang goed beleid en shopt elk jaar net een segment hoger t.o.v. het jaar ervoor. Dit + het forse bedrag voor Minteh past dus wel in die ontwikkeling. Het is imo eerder verrassend dat Brighton topclubs met sluimerende interesse zoals Milan, Liverpool en Atletico af weet te troeven. Past zeker in de ontwikkeling (vorig jaar die spits voor 35 miljoen), maar dat ze nu al 30+ voor een middenvelder zouden neerleggen had ik niet verwacht. Vind het feit dat Wieffer voor een Brighton kiest juist weer niet verrassend. Perfecte opmaat om extra ervaring op te doen en uiteindelijk wel bij een topclub terecht te komen (al die spelers die het niet direct redden, zijn er teveel om op te noemen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Net even het interview van Perez met Priske bekeken. Enige wat nog een beetje interessant was, is dat Priske meer met de buitenspelers wil drukken en niet met de 9/10 press zoals onder Slot. Zo het eerste oefenwedstrijdje tegen Dordrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Feyenoord heeft zijn wonderkid filter getest in Costa Rica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Wellenreuther verlengd, Bijlow zal dus wel vertrekken. Gaan we nog spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Moet zeggen dat ik niet echt een hard plassertje krijg van de naam Oussama El Azzouzi als opvolger van Mats Wieffer. Jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Dat lukt me sowieso niet bij mannen. Hij heeft bij 3 clubs in Nederland gespeeld, is het niet? Nooit opgevallen. Wel vertrouwen in Te Kloesse en de scouting. Valt me op dat we redelijk wat 'goedkope' spelers halen. Mitchell was ook 2.5 miljoen. Deze dude wordt ook rondt dat bedrag genoemd. 1908 meldt dat er deze week gesprekken zijn gevoerd tussen Te Kloesse en Priske en dat het vanaf volgende week echt los gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 13:00 Feyenoord - Genk Wellenreuther; Beelen, Tsoungui, Plug; Nieuwkoop, Timber, Zerrouki, Pedersen; Stengs, Ueda, Paixão https://www.tvl.be/nieuws/volg-hier-live-de-oefenmatch-tussen-feyenoord-en-racing-genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Timber na een half uur geblesseerd eraf. Na een duel weer last van zijn knie. Ben nog niet overtuigd van de 343 van Priske. Aan de bal is het best prima, maar in de omschakeling ligt het regelmatig echt helemaal open bij een diepe bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Welke van de twee was jij @Beppu? Wangedrag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 9 uur geleden zei Urbeto: Welke van de twee was jij @Beppu? Wangedrag! Altijd van te voren eten! Troep in die voetbalstadions voor een half maandsalaris wordt niemand gelukkig van (op wat viezerikken die actief zijn in het eet topic na) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten