Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

11 minuten geleden zei Zawisza:

Naast het feit dat ik het eens ben dat het bod te laat is...; hoeveel verwacht je hier uit te halen? Feyenoord heeft niet de statuur van pak 'm beet Ajax die spelers voor 60+ verkopen. Denk dat je blij mag zijn als je hier 35 uithaalt

40/45+. Lang contract, linksbenige cv's zijn zeldzaam, bovendien leiderschaps kwaliteiten en een goede leeftijd en ook goed inzetbaar als lb. Vind hem op beide posities echt de top benaderen.

Edited by MetalMichael

9 minuten geleden zei MetalMichael:

40/45+. Lang contract, linksbenige cv's zijn zeldzaam, bovendien leiderschaps kwaliteiten en een goede leeftijd en ook goed inzetbaar als lb. Vind hem op beide posities echt de top benaderen.

En ene blessure nu ben ik bang. 

Citaat

Naast Hancko zijn er de laatste dagen ook volop ontwikkelingen rondom Lutsharel Geertruida. De rechtsback gaat deze zomer vertrekken uit De Kuip. Het is momenteel alleen nog de vraag welke club de komende weken gaat toehappen. Arsenal en Tottenham Hotspur worden nu ook nadrukkelijk genoemd in de Engelse pers.

Tottenham Hotspur ligt volgens Mirror Sport momenteel op 'pole position' voor Geertruida. De verwachtingen zijn dat een bedrag van 25 miljoen pond voldoende moet zijn om de rechtsback los te weken uit De Kuip. Net als PSG heeft ook de club uit Londen de verdediger van Feyenoord al een contractvoorstel gedaan.

25 miljoen pond zou ik zeer content mee zijn. 

Wel fijn dat er meerdere clubs nu in de race zijn, kan de vraagprijs nog iets naar boven pushen. Maar was vanwege zijn nog 1-jarige contract met 20 miljoen eigenlijk al tevreden geweest. Kun je nu eenmaal niet meer de hoofdprijs voor krijgen.

Spurs zou ik wel echt een lelijke club vinden voor hem.

We. Worden. Gek. Jaaaaaaa we hebben hem! De hele Kuip wordt gek en zingt: Oh oh Carranza, dans met mij de salsa! Oh oh Carranza, scoren is zijn kracht. 

Ik zie het jullie denken, aan mij is een groot songwriter verloren gegaan. 

• Like 1

Wat gaat nu het gevolg zijn van de aankoop van Carranza? Santi + Ueda + Carranza lijkt me zowel qua bezetting als qua salaris wat te veel voor een spits plus twee bankzitters. Dus vertrekt er iemand of gaat die Carranza van de zijkant komen?