Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

11 minuten geleden zei timpy00:

niet echt veel daar. Al ken ik die jonge talenten nog niet goed waar jullie het over hebben

Dan ga je voor een prettige verrassing komen te staan dit seizoen. 

18 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hij moet het dit seizoen gewoon weer laten zien, nadat hij eindelijk wat rust heeft. Vorig jaar geen vakantie nemen leek erg goed uit te pakken de eerste seizoenshelft, maar heeft hem echt dubbel zo hard geraakt de tweede seizoenshelft

Eens, gecombineerd met het compenseren van het overpresteren in de eerste seizoenshelft.

20 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dat is wel echt een van de mooiste uitshirts die ik heb mee gemaakt. De combinatie met Banlieue vind ik dan weer een mindere. 

Als een samenwerking benodigd is om eindelijk eens zo'n gaaf shirt uit te brengen ben ik voor. Jezus wat een shirt, deze gaat 1000000000% gehaald worden met nummero 7 Geert. (of heb je die geruchten van de bever niet gelezen? ;c)

49 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Als een samenwerking benodigd is om eindelijk eens zo'n gaaf shirt uit te brengen ben ik voor. Jezus wat een shirt, deze gaat 1000000000% gehaald worden met nummero 7 Geert. (of heb je die geruchten van de bever niet gelezen? ;c)

Als dit nodig is om met een uit/derde shirt het logo niet mee te laten kleuren dan ben ik ook wel blij hoor. Maar hoop niet dat het een te groot Banlieue gehalte gaat krijgen

Gimenez genomineerd voor CONCACAF speler van het jaar. Weer zo'n voorbeeld van wat ik laatst bedoelde, hij staat er nog best goed op na zo'n tweede seizoenshelft. Na de nominaties is het een publieksprijs geworden, dus geef hem nog goede kans ook. :P

Contractverlenging Beelen nu ook officieel gecommuniceerd. Tot 2028.

Edited by MetalMichael

Wie wordt de Wieffer/Beelen van aankomend seizoen? Zerrouki na een matig eerste jaar ipv een half jaar? Hadj Moussa die na een half jaar wennen de vaste rechtsbuiten wordt? Of wordt het dit keer speler uit eigen jeugd zoals Zecchiel of Milambo nadat toch Zerrouki weer tegenvalt?

2 uur geleden zei 007mark:

Ondrej Lingr gaat vlammen komend seizoen.

In een ander shirt dan die van ons.

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Wie wordt de Wieffer/Beelen van aankomend seizoen? Zerrouki na een matig eerste jaar ipv een half jaar? Hadj Moussa die na een half jaar wennen de vaste rechtsbuiten wordt? Of wordt het dit keer speler uit eigen jeugd zoals Zecchiel of Milambo nadat toch Zerrouki weer tegenvalt?

Zerrouki zou eerder de nieuwe Timber worden want die werd in zijn eerste seizoen ook alleen maar afgezeken. Nadje wordt de nieuwe Beelen/Wieffer.

Ik ben ook heel benieuwd hoe Bullaude op die AMC's positie in dit systeem gaat uitpakken. Priske wilt hem sowieso nog aan het werk zien, las ik. Laten we vooral hopen dat hij een serieuze kans krijgt.

Bullaude kan ook echt van waarde zijn op die diepgaande AMC positie. Toen Feyenoord hem scoutte, was hij ook de speler die op 10 stond en regelmatig naast de spits op dook. Inclusief een bijbehorend goed rendement.

Edited by Jeffers