Beppu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zojuist zei Urbeto: Heerlijk dat we terecht doorgaan. Professioneel de wedstrijd doodgemaakt in de slotfase. Niet mooi, wel heel belangrijk. En dus goed. Ah, de te verwachten zure reactie van @cimbomcuis ook binnen. Mijn avond is weer compleet zo. Grotere hekel aan het mooie Feyenoord dan liefde hebben voor zijn eigen club. Dat blijft toch altijd een bijzonder fenomeen. Psv zaterdag tegen stugge Almere van Pastoor. Het gaat spoken in Eindhoven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Blijf me het wel verbazen dat ook die analisten niet weten hoe de VAR nou precies werkt. Dat ze zeggen: Heel gek dat de VAR Higler niet eventjes roept zodat die zelf kan kijken. Ook al vind die het niets Nee zo werkt het niet. De VAR roept pas de scheids als hij vindt dat de beslissing anders moet zijn. Wil eigenlijk de herhaling van achter het goal nog wel een keer zien. Denk dat je alleen daar kan zien of Wieffer de bal raakt of niet. Zag het nu helaas net niet goed Edit: Nou daar is die en er zit erg weinig bal bij denk ik ja haha 24 januari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 5 minuten geleden zei cimbomcu: Gefeliciteerd Feyenoorders! Dankjewel man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari De bal stuit weg en volgens mij gebeurt dat niet door Wieffer. Gewoon goed weggekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Mooi dit, ook gefeliciteerd met het feit dat het zeiken van Slot over de scheidsrechters heeft geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Cim nu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 6 minuten geleden zei PJHoutman: De bal stuit weg en volgens mij gebeurt dat niet door Wieffer. Gewoon goed weggekomen. Is het daarvoor ergens in diezelfde aanval ook niet gewoon buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 3 minuten geleden zei cimbomcu: Mooi dit, ook gefeliciteerd met het feit dat het zeiken van Slot over de scheidsrechters heeft geholpen. Om de humor uit de voetbalkleedkamer met René van Dieren kan je niet lachen, van een mooie bekerwedstrijd tussen de twee beste clubs van het land kan je niet genieten en dan zoek je ook nog eens bijzonder vergezochte argumenten voor je eigen onvrede.. Waarom ben je zo zuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zojuist zei aron24: Is het daarvoor ergens in diezelfde aanval ook niet gewoon buitenspel? Dunno, maar snap niet dat ze vanuit de KNVB niet gewoon de beelden doorgeven van waar de beslissing op gebaseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei Urbeto: Waarom ben je zo zuur? Ik vermoed omdat Hercules morgen speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 15 minuten geleden zei cimbomcu: Ah de CL is binnen, gefeliciteerd! Hahahahahaa dit maakt nog zoeter hoor, dank je wel. 12 minuten geleden zei Beppu: Grotere hekel aan het mooie Feyenoord dan liefde hebben voor zijn eigen club. Dat blijft toch altijd een bijzonder fenomeen. Psv zaterdag tegen stugge Almere van Pastoor. Het gaat spoken in Eindhoven! Altijd bezig met grootste club van Nederland. Maar poeeeehhh wat een lekkere pot en dito resultaat. Grote delen ook wel goed gespeeld en wat was Trauner enorm sterk in de slotfase. Timber solliciteerde wederom voor een plek in de EK-selectie ook. De vleugels weer matig en Santi redelijk onzichtbaar. Kon wel binnen een minuutje al scoren. Verder wat Zuid Europese taferelen bij hem, maar moeten we ook niet moeilijk over doen. Zeuren er hard genoeg om als tegen ons gebeurt, dus nu ook wel eens goed dat we zelf doen. Komen nog zware en belangrijke weken aan. Zondag benieuwd hoe we na deze fysiek zware wedstrijd voor de dag komen tegen Twente. Hopelijk zetten we die op 8 punten. Dan ook nog 2x tegen AZ en Roma komt eraan. Leuke weken om naar uit te kijken (hopelijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Pakte best aardig uit door Nieuwkoop met zijn loopvermogen op de flank te zetten ten faveure van een iets laxere en aanvallender ingestelde Ivanusec en Sauer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Moet zeggen dat het penaltymoment en het getijdrek aan het einde voor mij wel flink wat glans van deze overwinning hebben afgehaald. PSV is bestolen, toch bijzonder dat dat met alle technische hulpmiddelen nog steeds kan blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Poh, ik merkte toch heel veel frustratie aan mijn kant. Teken dat jullie het onderste uit de kan hebben gehaald. Toneelstukjes, tijdrekken en dat penaltymoment. Oftewel gewoon erg sterk gedaan. Wat een winnaarsmentaliteit. Het doel heiligt de middelen. Gefeliciteerd, die beker is al voor 50 procent binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Noa Lang op Instagram is toch wel om te gieren hoor. Die man praat meer over Feyenoord dan dat die zelf voetbalt. Maakt deze overwinning toch nog mooier. oh sidenote, kan iemand even aan Hancko laten weten dat die niet meer van dat soort fratsen moet uithalen. Leek wel alsof iemand m bestuurde met een controller op FIFA met dat rare hakje en later nog een keer soort fakepass om de bal vervolgens helemaal verkeerd te raken. Doe maar gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 10 uur geleden zei cimbomcu: Ah de CL is binnen, gefeliciteerd! Als je eigen club uit de beker ligt door amateurs, zou je eigenlijk je mond moeten houden. Wat gênant is dit zeg. Dan over de wedstrijd. PSV begon echt stukken beter, na een minuut of 20 kregen we het meer onder controle. Vond Timber, los van de goal, echt ijzersterk spelen. Tweede helft was van beide kanten niet denderend, PSV de grootste kans gehad denk ik. Een Hele fijne overwinning. Van Lang weten we dat hij niet helemaal in orde is, maar Guus Til deed gisteren de meest rare en opgefokte dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 12 minuten geleden zei MarcFR: Als je eigen club uit de beker ligt door amateurs, zou je eigenlijk je mond moeten houden. Wat gênant is dit zeg. Dan over de wedstrijd. PSV begon echt stukken beter, na een minuut of 20 kregen we het meer onder controle. Vond Timber, los van de goal, echt ijzersterk spelen. Tweede helft was van beide kanten niet denderend, PSV de grootste kans gehad denk ik. Een Hele fijne overwinning. Van Lang weten we dat hij niet helemaal in orde is, maar Guus Til deed gisteren de meest rare en opgefokte dingen. Ja Guus. Probeert zijn gebrekkige voetbalkwaliteiten te verbloemen met veel passie en strijd. Iets wat we ooit in de Kuip wel konden waarderen. Timber was inderdaad ijzersterk, Schouten wist zich geen raad met m in de eerste helft en in de tweede helft was het natuurlijk helemaal een speeltuin met van Aanholt en Mauro Junior. Wieffer was voor mij wel de grote dissonant. Kreeg geen ruimte en verneukte zoveel simpele ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 uur geleden zei Grote Ree: Moet zeggen dat het penaltymoment en het getijdrek aan het einde voor mij wel flink wat glans van deze overwinning hebben afgehaald. PSV is bestolen, toch bijzonder dat dat met alle technische hulpmiddelen nog steeds kan blijkbaar. 1 uur geleden zei neva: Poh, ik merkte toch heel veel frustratie aan mijn kant. Teken dat jullie het onderste uit de kan hebben gehaald. Toneelstukjes, tijdrekken en dat penaltymoment. Oftewel gewoon erg sterk gedaan. Wat een winnaarsmentaliteit. Het doel heiligt de middelen. Gefeliciteerd, die beker is al voor 50 procent binnen. Het penaltymoment zorgt er inderdaad wel voor dat er wat glans van de overwinning af is, maar moet eerlijk zeggen dat het getijdrek etc. mij totaal niet gestoord heeft. Vond het ten eerst echt een keer heerlijk dat wij in de situatie zaten en dat wij niet aan het toe kijken waren hoe anderen het deden om ons uit het spel te halen. Ten tweede vind ik het ook echt een ontwikkeling wel hoor. Normaal gesproken zouden we gewoon vrolijk door blijven voetballen en misschien zelfs op zoek gaan naar de 2-0 en weer heel naïef een tegengoal incasseren. Zoals Neva al zegt: Het doel heiligt de middelen. Als Nederlanders moeten we denk ik eens allemaal gaan leren dat het resultaat belangrijker is dan de manier waar op. Natuurlijk het liefst met mooi voetbal en dat je de tegenstander met 5-0 huiswaarts stuurt, maar als dat niet mogelijk is dat het dan maar zo moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari De media doet vooral een treurige poging om glans van de overwinning af te halen, want het ging na afloop helemaal niet meer over hoe Feyenoord grote delen van de wedstrijd gewoon heel goed gespeeld heeft, maar enkel nog over hoe vreselijk het penaltymoment wel niet was. Feyenoord heeft gewoon uitstekend gespeeld tegen een ploeg die in Nederland al een jaar niet verloren had. Wat mij betreft hoort de aandacht daar veel meer naar uit te gaan, want die balans is nu, in ieder geval in de media, totaal verstoord. Glansrijk door naar de volgende ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Niks gezien(was aan het werk, zo mis ik ook regelmatig Arsenal) gefeliciteerd mannen!!! Wat een bagger journalist om Slot met Simeone te vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 2 uur geleden zei Urbeto: De media doet vooral een treurige poging om glans van de overwinning af te halen, want het ging na afloop helemaal niet meer over hoe Feyenoord grote delen van de wedstrijd gewoon heel goed gespeeld heeft, maar enkel nog over hoe vreselijk het penaltymoment wel niet was. Dat is toch ook gewoon het verhaal van de wedstrijd? Een penalty tegen, en als die er in gaat steven je met 10 man af op de verlenging. Dat is wel even een hele andere situatie dan er nu plaatsvond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 18 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is toch ook gewoon het verhaal van de wedstrijd? Een penalty tegen, en als die er in gaat steven je met 10 man af op de verlenging. Dat is wel even een hele andere situatie dan er nu plaatsvond. Het is zeker niet het enige verhaal van de wedstrijd, want over de 67 minuten voor dat moment was er ook al voldoende om over na te praten. Dát is mijn punt. Ik begrijp best dat er over het penaltymoment gesproken wordt, maar de balans met de rest van het duel is volledig zoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Penalty had gegeven moeten worden, maar dan moet hij altijd nog gescoord worden. Verder vind ik het best ok om te zien dat Feyenoord het in de tweede helft uit een compleet ander vaatje tapte (wat ik als PSV fan overigens erg irritant zou vinden, maar voor dit seizoen speelde zij al 110 jaar voetbal op deze manier). AZ winnen en dan hou je normaal gesproken zonder gekke dingen NEC, Groningen en Cambuur (even de KKD teams die thuis spelen en het gegeven dat er altijd 1 of 2 stunts zijn) over. Dat is wel lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 41 minuten geleden zei Arezo: Penalty had gegeven moeten worden, maar dan moet hij altijd nog gescoord worden. Verder vind ik het best ok om te zien dat Feyenoord het in de tweede helft uit een compleet ander vaatje tapte (wat ik als PSV fan overigens erg irritant zou vinden, maar voor dit seizoen speelde zij al 110 jaar voetbal op deze manier). AZ winnen en dan hou je normaal gesproken zonder gekke dingen NEC, Groningen en Cambuur (even de KKD teams die thuis spelen en het gegeven dat er altijd 1 of 2 stunts zijn) over. Dat is wel lekker zeg. Gun je meteen Ajax dat er geen play offs gespeeld moeten worden. Dus dat is ook een mooie prijs voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 uur geleden zei timpy00: Gun je meteen Ajax dat er geen play offs gespeeld moeten worden. Dus dat is ook een mooie prijs voor Feyenoord. Die gaan echt wel tussen plek 5 en eindigen denk ik, komt goed. Geen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten