Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Djordison:

Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. 

Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel.

18 uur geleden zei bas huijsmans:

Wat ik een beetje over hem lees is het een betere versie van Til, maar een technisch een mindere versie van Szymanski.

Oftewel: Werkt hard en past in het spel van Slot, maar voetballend en technisch zou die minder gaan toevoegen

Wel een speler die enorm vaak in de 16 aan de bal komt en veel goals maakt:

Afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu 'na' Ivanusec en Lingr nog een creatieve 8, die tegelijkertijd ook een aanjager is. Opvolger Kokcu dus.

En verder afwachten of Geertruida nog vertrekt, dan zal er achterin nog wat versterking bij moeten of we moeten voor deze variant gaan:

Min Idrissi, Bijlow en Geertruida dan ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Beppu:

Gruwelijk shirt! en prima van dat logo. Staat voor geen meter dat rode-witte logo op een groen-wit shirt denk ik.

Ik vond deze anders best goed gelukt. Denk dat een niet meekleurend logo juist een eyecatcher had kunnen zijn in het geval van het net gelanceerde 3e shirt.

4536-Nederland-Feyenoord-Uitshirt-Fortis-2005-2006-maat4XL-voor.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Lenstra:

Ja, ik denk dat als Pavard vertrekt bij Bayern dat er dan een domino-effect op gang kan worden gebracht. 

Ik zou Geert ook wel echt deze stap gunnen hoor. Prachtige club voor hem waar die echt wel hoge ogen kan gaan gooien, zeker gezien zijn multifunctionaliteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites