007mark Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 18 uur geleden zei Djordison: Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel. 18 uur geleden zei bas huijsmans: Wat ik een beetje over hem lees is het een betere versie van Til, maar een technisch een mindere versie van Szymanski. Oftewel: Werkt hard en past in het spel van Slot, maar voetballend en technisch zou die minder gaan toevoegen Wel een speler die enorm vaak in de 16 aan de bal komt en veel goals maakt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Inderdaad ja. Voor de mensen met VI Pro die nieuwsgierig zijn, is hier een mooie analyse te vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Nu 'na' Ivanusec en Lingr nog een creatieve 8, die tegelijkertijd ook een aanjager is. Opvolger Kokcu dus. En verder afwachten of Geertruida nog vertrekt, dan zal er achterin nog wat versterking bij moeten of we moeten voor deze variant gaan: Min Idrissi, Bijlow en Geertruida dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Tof 3e shirtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Alleen weer eeuwig zonde dat het logo mee kleurt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Niet om aan te zien... Letterlijk... Ik zie niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 17 minuten geleden zei 007mark: Tof 3e shirtje Meh, te lichte tint groen naar mijn smaak. Vind de streepjes ook niet echt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Lelijk monochroom logo. We zijn toch geen Saudi-Arabië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Die mee gekleurde logo's zijn echt een doorn in het oog. Verder het groen naar mijn smaak wat te licht, maar goed het is ook weer geen gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Gruwelijk shirt! en prima van dat logo. Staat voor geen meter dat rode-witte logo op een groen-wit shirt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 15 uur geleden zei Beppu: Gruwelijk shirt! en prima van dat logo. Staat voor geen meter dat rode-witte logo op een groen-wit shirt denk ik. Ik vond deze anders best goed gelukt. Denk dat een niet meekleurend logo juist een eyecatcher had kunnen zijn in het geval van het net gelanceerde 3e shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 4 minuten geleden zei Grote Ree: Ik vond deze anders best goed gelukt. Denk dat een niet meekleurend logo juist een eyecatcher had kunnen zijn in het geval van het net gelanceerde 3e shirt. Hossam Ghaly achterop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello. Kom maar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 47 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello. Kom maar hoor. Oe, waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 27 minuten geleden zei Lenstra: Oe, waar? Kan hem niet zo snel meer terugvinden helaas. Fucking X, maar pin me er ook maar niet op vast hoor. Ik verwacht wel dat Geert nog gaat vertrekken en dat zal dan een domino effect op gang kunnen brengen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Ja, ik denk dat als Pavard vertrekt bij Bayern dat er dan een domino-effect op gang kan worden gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 27 minuten geleden zei Lenstra: Ja, ik denk dat als Pavard vertrekt bij Bayern dat er dan een domino-effect op gang kan worden gebracht. Ik zou Geert ook wel echt deze stap gunnen hoor. Prachtige club voor hem waar die echt wel hoge ogen kan gaan gooien, zeker gezien zijn multifunctionaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello. Kom maar hoor. VlugeJapie zou ik niet te serieus nemen op Twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 17 uur geleden zei MarcFR: VlugeJapie zou ik niet te serieus nemen op Twitter Oh het was VluggeJapie. Shit, nee die moet je inderdaad niet te serieus nemen. Hij is een soort Chris Woerts, alles wat hij zegt gebeurd het tegenovergestelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 https://www.fr12.nl/transfernieuws/ivanusec-opgewacht-door-supporters-op-luchthaven-schiphol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Nou, ook deze GTST komt na een cliffhanger toch tot een goed eind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Wat een foeilelijk 3e shirt zeg. Verschrikkelijk elke keer het verneuken van die clublogo's door ze in andere kleuren te zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida @Rogier. 40 was ook echt veel te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-mikt-op-maximaal-50-miljoen-voor-geertruida @Rogier. 40 was ook echt veel te weinig. Krijg je er natuurlijk nooit voor, dit is gewoon roepen we verkopen hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten